;
coinex

بازیگران سریال شادی (Happiness) ؛ بیوگرافی، داستان و تاریخ پخش

Happiness یک سریال درام کره‌ای بوده که به زودی منتشر می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم بازیگران سریال شادی (Happiness) را معرفی کنیم.

سریال کره‌ای شادی به عنوان یکی از جدیدترین سریال های کره ای 2021 به شمار می‌رود. ستارگان زیادی در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند که از جمله این بازیگران می‌توان به هان هیو جو، جو وو جین و پارک هیون شیک اشاره کرد.

داستان این سریال درباره آخر الزمان بوده به طوری که بیماری‌های عفونی به یک امر عادی تبدیل شده است. این سریال که به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 شناخته می‌شود در ژانر اکشن، هیجان انگیز، فانتزی و درام ساخته شده و قرار بر این است از استودیو دراگون منتشر شود.

از طرفی زمان زیادی تا پخش این سریال هیجان انگیز نمانده به طوری که تنها چندین روز با پخش این سریال فاصله داریم. از این رو طرفداران این سریال می‌توانند به زودی به تماشای سریال شادی بنشینند. در ادامه با بازیگران سریال شادی (Happiness) همراه ما باشید.

بازیگران سریال شادی (Happiness)

همانطور که گفتیم سریال کره‌ای شادی به دلیل داستان جذاب و هیجان انگیزش که مرتبط به بیماری عفونی و همه گیری بوده، برخی از طرفداران آن را به عنوان بهترین سریال کره ای 2021 معرفی می‌کنند.

از طرفی بازیگران بسیار پر طرفدار و معروفی در سریال شادی ایفای نقش کرده‌اند، این موضوع هم یکی از عوامل مهم در شهرت این سریال است. در ابتدا ما اسامی این بازیگران را در قالب یک لیست برای شما گرد آوری کرده‌ایم پس از آن به بیوگرافی بازیگرهای سریال Happiness 2021 خواهیم پرداخت.

  • هان هیو جو در نقش یون سه بوم
  • پارک هیون شیک در نقش جونگ یی هیون
  • جو وو جین در نقش هان تائه سو
  • پارک جو هی در نقش جی سو
  • لی جی ها در نقش جو جی هه
  • بک هیون جین در نقش اوه جو هیونگ
  • پارک هیونگ سوک در نقش کوک هائه سوک
  • هان دا سول در نقش بو رام مارت

بیوگرافی بازیگرهای سریال Happiness 2021

بازیگران سریال شادی Happiness
تاریخ شروع سریال Happiness / بازیگران سریال Happiness

لیستی از بازیگران سریال Happiness در قسمت بالا برای شما نمایان شده است. در این قسمت از مقاله قصد داریم به بیوگرافی برخی از بازیگران سریال شادی (Happiness) بپردازیم.

هان هیو جو (Han Hyo Joo)، بازیگر اهل کره جنوبی بوده که در 22 فوریه 1987 به دنیا آمده است. وی با بازی در سریال پرطرفدار دونگ یی که یکی از پربننده‌ترین سریال‌های کره‌ای به حساب می‌رود، به شهرت رسیده است. وی در دیگر سریال‌های معروف مانند میراث درخشان و ایلجیما و سریال موزیکال Soul Special بازی کرده است.

مادر این بازیگر معلم ابتدایی بوده و پدرش در ارتش کار می‌کرده است. هان هیو جو پس از آنکه نحصیلات خود را در دبیرستان تمام کرد به دانشگاه دونگ گوک رفته و در رشته تئاتر تحصیل کرده است.

پارک هیون شیک (Park Hyung Shik)، بازیگر و خواننده کره ای بوده که در 16 نوامبر 1991 به دنیا آمده است. وی به عنوان یکی از اعضای گروه خواننده پسرانه ZE: A نیز شناخته می‌شود. از سریال های معروفی که این بازیگر در آن‌ها ایفای نقش کرده است می‌توان به جامعه عالی، کت و شلوارها و دختر قوی دو بونگ سون اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های چینی 2021

بازیگران سریال شادی Happiness
بیوگرافی بازیگرهای سریال Happiness 2021 / بازیگران سریال شادی (Happiness)

وی علاوه بر این سریال های معروف در برخی از نمایشات تئاتری بازی کرده است. هیون شیک کوچترین عضو خانواده است و پدرش در شرکت BMW کار می‌کند. وی در دانشگاه دیجیتال فرهنگ کره در رشته مدیریت کسب و کار تحصیل کرده است.

جو وو جین (Jo Woo Jin)، از بازیگران کره جنوبی بوده که در 16 ژانویه 1979 به دنیا آمده است. این بازیگر در مجموع‌های تلوزیونی زیادی از جمله: آقای آفتاب، پادشاه مواد مخدر و ماشین تحریر شیکاگو بازی کرده است.

از طرفی این بازیگر در فیلم‌های سنمایی معروفی ایفای نقش داشته است که می‌توان از این فیلم‌ها به نبرد: غرش و پیروزی و پول اشاره کرد. جو وو جین با بازی در فیلم پیش فرض توانسته جایزه بهترین بازیگر مرد مکمل را دریافت کند.

پارک جو هی (Park Joo Hee)، پارک جو هی یک بازیگر اهل کره حنوبی بوده که در 28 آگوست 1987 به دنیا آمده است. وی در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نقش آفرینی کرده است. از فیلم‌ها و سریال‌های معروف این بازیگر می‌توان به The Wicked، Watcher و Tomorrow, with You اشاره کرد. در ادامه با داستان سریال کره ای شادی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

داستان سریال کره ای شادی

بازیگران سریال شادی Happiness
بازیگران سریال Happiness

همانطور که گفتیم این سریال داستان آخر الزمانی را به ما نشان می‌دهد که در آن بیماری‌های عفونی به عنوان یک امر طبیعی در نظر گرفته می‌شوند. این درام میخواهد مبارزه ذهنی را به تصویر بکشد. یکی از علائم این بیماری‌های عفونی در این فضای آخر الزمانی تشنگی بی‌وقفه است.

یون سه بوم در خانواده‌ای نا امیدی بزرگ شد. او قاطع است و سریع قضاوت می‌کند، و او می‌تواند به همان سرعتی که افکارش را به کار می‌گیرد، امور را به حرکت درآورد. شعار او این است که به سادگی در دنیای پیچیده باقی بماند، اما او بدون شک فردی است که می تواند کینه‌ای بماند.

از طرفی جونگ یی هیون یک کارآگاه در امور جنایات بوده که در دوران مدرسه به بیسبال علاقه داشته است. او گروه بیسبال خود را به پیروزی در لیگ بیسبال رساند که این موضوع مورد انتظار اساتید مدرسه نبود.

وی در دومین دوره لیگ ابتدایی بیسبال انتخاب شد. با این حال، او مجبور شد بیسبال را به دلیل آسیب دیدگی زانو کنار بگذارد و همدردی و شجاعت یون سه بوم به او کمک کرد تا باری دیگر بر روی پاهایش باستد.

هان تائه سوک همزمان با خدمت در نیروی دریایی به یک مامور آمار تبدیل شد و پس از ترخیص به عنوان عضوی از دولت در یک سازمان داروسازی مشغول به کار شد. او فرد مناسبی برای تشخیص عملکردهای این بیماری است زیرا وی با بیماری‌های عفونی سر و کار دارد. در ادامه با تاریخ پخش سریال شادی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

بهترین سریال های کره ای کمدی

تاریخ شروع سریال Happiness

بازیگران سریال شادی Happiness
بیوگرافی بازیگرهای سریال Happiness 2021

تا به اینجا به بازیگران و داستان این سریال جذاب با داستان متفاوتش پرداختیم. چیزی که بیشتر طرفداران این سریال در ارتباط با آن کنجکاو هستند موضوع تاریخ پخش این سریال است. در واقع سوال بیشتر طرفداران این گونه است که تاریخ پخش سریال شادی چه زمانی است؟

خبر خوبی برای شما طرفداران این سریال داریم. نیازی نیست که مدت زمان زیادی را برای شروع این سریال منتظر بمانید. سریال شادی در تاریخ 5 نوامبر 2021 منتشر خواهد شد. این سریال به عنوان جدیدترین سریال کره ای 2021 شناخته و در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: korean-drama-list , thesmartlocal

نظر شما در خصوص بازیگران سریال شادی (Happiness) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر