;
coinex

سری جدید گوشی های شیائومی در راه است ؛ پرچمدارانی با تراشه اسنپدراگون 870

بر اساس اطلاعات تازه منتشر شده سری جدید گوشی های شیائومی با اسنپدراگون 870 و مشخصات یک پرچمدار در راه است. هنوز نام این گوشی ها مشخص نیست.

مدتی پیش اخباری منتشر شد که نشان می داد شیائومی قصد دارد از دو پرچمدار با اسنپدراگون 870 رونمایی نماید. طبق آخرین اخبار منتشر شده این دو گوشی در سری ردمی هستند و اکنون در دست توسعه قرار دارند.

پس از افشای اطلاعاتی درباره شیائومی 12 حالا قرار است که ردمی از دو پرچمدار جدید در آینده‌ای نزدیک رونمایی نماید. یکی از افشاگران چینی اطلاعات جدیدی از این دو اسمارت فون بالارده منتشر نموده است که در ادامه به آنها می‌پردازیم. با تکراتو همراه ما باشید.

سری جدید گوشی های شیائومی

بر اساس دیتاهای موجود و اطلاعات فاش شده، گوشی هوشمند شیائومی مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 870 است. ظاهرا نمایشگر این محصول، 6.7 اینچی و نوع پنل آن اُولد است. وضوح این صفحه نمایش مشخص نیست ولی مسلما نرخ نوسازی آن 120 هرتزی است.

سری جدید گوشی های شیائومی

افشاگر چینی مدعی شده است که این گوشی جدید شیائومی دارای باتری 5000 میلی‌آمپری و شارژر سریع 67 واتی است که از فست شارژ وایرلس 33 واتی بهره می‌برد. همچنین اسمارت فون شیائومی یا از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند یا از حسگر 50 مگاپیکسلی!

دیگر گوشی ردمی ظاهرا پنل 6.6 اینچی اُولد است که باتری مشابه 5000 میلی‌آمپری دارد. متاسفانه در خصوص نام این دو گوشی هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست ولی یک گوشی جدید از سوی شیائومی به تازگی دیده شده است.

گواهینامه ثبت گوشی بی‌نام و نشان شیائومی نشان می‌دهد که این اسمارت فون از اینترنت فایوجی بهره‌مند شده و شارژر سریع آن نیز 67 واتی است. هنوز نمی‌دانیم که این دو گوشی با برند شیائومی وارد بازار می‌شوند یا برند ردمی!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سری جدید گوشی های شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر