;
coinex

تریلر جدید فیلم موربیوس (Morbius) منتشر شد

تریلر جدید فیلم موربیوس منتشر شده و به نظر می رسد در این فیلم با ادامه فیلم های قهرمانی و ضد قهرمانی رو به رو هستیم. در ادامه تریلر را تماشا کنید.

استودیو سونی پیکچرز (Sony Pictures) دو روز پیش بود که ویدئوی کوتاهی از فیلم موربیوس را منتشر نمود و اکنون تریلر کامل آن را در معرض دید طرفداران و علاقه‌مندان گذاشته است.

در تریلر کوتاه قبلی با برخی اطلاعات آن آشنا شدیم و دیدیم که دکتر موربیوس در تلاش است تا مردم را از شرِ یک بیماری واگیر خلاص کند. ادامه داستان ماجراهای این دکتر است که در ادامه سعی خواهیم کرد به توضیح آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

تریلر جدید فیلم موربیوس

کمپانی سازنده فیلم موربیوس با به اشتراگ گذاشتن این فیلم، اطلاعات جدیدی را منتشر نمود. داستان این فیلم روایتگر تلاش‌های دکتر موربیوس است که سعی می‌کند مردم را از یک بیماری نادر نجات دهد. تلاش‌های این دکتر سرانجام باعث می‌شود که موجودی اهریمنی آزاد شود.

تریلر جدید فیلم موربیوس

در بخشی از داستان این فیلم می‌خوانیم که:

مرز میان قهرمان و ضد قهرمان شکسته می‌شود. دکتر موربیوس با یک بیماری خونی خطرناک و نادر که سعی دارد دیگران را از شر این بیماری نجات دهد، دست به یک ریسک بزرگ می‌زند. آیا خیر و خوبی بر شر چیره می‌شود یا موربیوس تسلیم خواسته‌های مرموز خود خواهد شد؟

ساخت این فیلم بر عهده دنیل اسپیوزا است که فیلم خانه امن را در کارنامه خود دارد. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به مت اسمیت، آدریا آرجونا و جرد هریس اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود که تام هاردی در این فیلم حضور دارد.

گفته می‌شود که این فیلم از ژانر ابرقهرمانی است که البته تم تاریک‌تری دارد و جرد لتو این فیلم را در مقایسه با دیگر آثار قهرمانی متفاوت‌تر می‌داند. هنوز اطلاعات دقیقی از زمان پخش این فیلم در دست نیست.

برای تماشای تریلر Morbius در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدید فیلم موربیوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر