;
coinex

تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.6 رسما معرفی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

لنوو از معتبرترین برندهای تبلت و لپ تاپ است که به تازگی از تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.6 رونمایی نموده است. مشخصات این تبلت پرچمدار بی نظیر است.

کمپانی لنوو از برندهای معتبری است که در زمینه تولید نوت بوک‌ها و تبلت‌ها مهارت خاصی دارد به طوری که از تولید کنندگان اصلی بازار تبلت به شمار می‌آید. از جدیدترین محصولات این شرکت می‌توان به Xiaoxin Pad Pro 12.6 اشاره کرد.

همین چند وقت پیش بود که لنوو از سری جدید Xiaoxin در چین پرده برداشت و حالا شاهد حضور تبلت قدرتمند این کمپانی هستیم. گفته می‌شود که این تبلت در حال حاضر فقط در چین عرضه می‌شود و برنامه‌ای برای بازارهای دیگر در دست نیست.

تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.6

از جمله نقاط قوت این تبلت می‌توان به این نکته اشاره کرد که روی قابلیت‌های مختلف آن کار شده است. این نکته سب شده است تا با یک پرچمدار تمام عیار سر و کار داشته باشیم.

تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.6

نمایشگر این دستگاه 12.6 اینچی و نوع پنل آن سوپر آمولد ای 4 است. رزولوشنی که این تبلت ارائه می‌دهد 2560 در 1600 است و با پشتیبانی از حالت اچ دی آر 10 و دالبی ویژن، بیشینه نوری 600 نیتی را در اختیار کاربر می‌گذارد. نرخ نوسازی نیز 120 هرتزی است.

جنس بدنه تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.6 فلزی است و خبر خوش این است که شاهد حضور قلم استایلس و کیبورد فیزیکی هستیم. تراشه اسنپدراگون 870، قلب تپنده این پرچمدار را تشکیل می‌دهد. این چیپست در واقع نسخه بهبودیافته اسنپدراگون 865 پلاس است.

حداقل حافظه رم در این تبلت 8 گیگابایت و حداقل فضای ذخیره سازی نیز 256 گیگابایت است. هنوز نمی‌دانیم که محصول جدید لنوو دارای کارت حافظه جانبی است یا خیر. ماژول دوگانه این تبلت 13 و 8 مگاپیکسلی هستند.

در بخش نرم افزاری شاهد ارائه لانچر ZUI 13 For Pad هستیم که مبتنی بر اندروید 11 است. اسپیکر استریوی این دستگاه کالیبره شده است و از فناوری دالبی اتمس پشتیبانی می‌کند. همچنین انرژی مورد نیاز این دستگاه را باتری غول پیکر 10200 میلی‌آمپری ساعتی با فست شارژ 45 واتی تامین می‌کند. قیمت تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 نیز 672 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر