;
coinex

بهترین ماینرهای 2021 ؛ فهرست بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین و اتریوم

امروزه داشتن سخت افزار تخصصی کارآمد و قابل اعتماد برای استخراج بیت کوین ضروری است. در این مقاله قصد داریم بهترین ماینرهای 2021 را معرفی کنیم.

ماینرها امنیت و تراکنش‌های بیت کوین را تامین و تأیید می‌کنند. نقش ماینرها امنیت شبکه و پردازش هر تراکنش بیت کوین است. آنها با حل مشکلات محاسباتی و زنجیره کردن بلوک‌های معاملاتی به این اهداف می‌رسند.

هر ماینر دارای یک سری ویژگی‌های منحصر به فرد خود بوده اما بهترین ماینرهای 2021 دارای ویژگی‌های مشترک هستند. منظور از استخراج بیت کوین استفاده از قدرت محاسباتی شما برای پردازش معاملات در شبکه بیت کوین است که در ازای آن به شکل بیت کوین، سود دریافت می‌کنید.

این فرآیند رقابتی است زیرا سود بیت کوین به ماینرهایی داده می‌شود که زودتر محاسبات ریاضی را حل کنند. در نتیجه، ماینرها بر روی ماشین‌هایی تمرکز می‌کنند که قدرت محاسباتی بالایی را برای مقابله با مشکل روز افزون استخراج برای سوددهی ارائه می‌دهند. در ادامه با معرفی بهترین ماینرهای 2021 همراه ما باشید.

بهترین ماینرهای 2021

در ابتدا، محاسبه‌گران استخراج بیت کوین، به استخراج CPU از طریق کامپیوتر و لپ تاپ‌های شخصی خود تکیه می‌کردند، اما به دلیل کندی سرعت محاسبات، این روش غیر قابل اجرا شد. بنابراین، از GPUها در کارت‌های گرافیک کامپیوتر استفاده کردند زیرا آن‌ها قدرت بیشتری تولید و انرژی کمتری مصرف می‌کردند.

در سال 2011، پردازنده‌های FPGA که دارای قابلیت برنامه ریزی هستند، از پردازنده‌های گرافیکی پیشی گرفتند. پردازنده‌های FPGA با استفاده از اتصال USB به رایانه‌های شخصی متصل می‌شوند.

این پردازنده‌ها از نظر مصرف برق بهتر از مدل‌های دیگر بودند اما در حال حاضر استخراج سودآور بیت کوین با کامپیوتر تقریبا غیرممکن شده است، بنابراین به یک سخت افزار تخصصی به نام ASIC نیاز دارید.

استخراج بیت کوین می‌تواند بسیار سودآور باشد، اما به طور کلی، لازمه آن داشتن سخت افزار قدرتمند و درک عمیق از اصول فناوری بلاک‌چین است. برای استخراج بیت کوین، به سخت افزار تخصصی استخراج بیت کوین موسوم به دستگاه‌های مدار مجتمع یا همان برنامه ASIC نیاز دارید.

بهترین ماینرهای جهان

بهترین ماینرهای 2021

امروزه ASICهای مختلفی در بازار وجود دارند. این دستگاه‌ها به دلیل رقابت شدید بین دستگاه‌های استخراج بیت کوین بسیار تکامل یافته‌اند. بلاک‌چین بیت کوین از مقادیر زیادی قدرت پردازشی برای حل مشکلات بسیار پیچیده ریاضی و ایمن سازی شبکه خود استفاده و سخت افزار را مجبور می‌کند تا به تدریج قدرتمندتر شود.

بهترین ماینرهای 2021 در سطح اولیه می‌توانند هزینه نسبتاً کمی داشته باشند، در حالی که ماینرهایی با کارایی بالاتر می‌توانند تا بیش از 10،000 دلار متغیر باشند. هنگام ارزیابی سخت افزار ASIC با هدف استخراج بیت کوین، باید قدرت سخت افزار را در مقابل میزان انرژی دریافتی آن و هزینه برق در منطقه خود بسنجید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت تورنت 2021

پیش بینی قیمت دنت 2021

چگونه بهترین ماینرهای بیت کوین در سال 2021 را شناسایی کنیم؟

بهترین ماینرهای 2021

برای شناخت و خرید بهترین ماینرهای جهان به صورت کلی باید به ۳ مشخصه توجه داشته باشید. در واقع می‌توانیم بگوییم بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین و بهترین ماینرهای 2021 حتما دارای این ویژگی‌های مشترک هستند.

هش ریت: ریت h نشان دهنده تعداد محاسباتی است که یک ماینر می‌تواند در یک ثانیه انجام دهد. بنابراین، هرچه هش ریت بیشتر باشد، شانس بیشتری برای حل الگوریتم‌های پیچیده و کسب بیت کوین خواهید داشت. پس از ویژگی‌های مهم بهترین ماینرهای 2021 هش ریت آن است.

 قیمت: طبیعتا هر چه قدر هزینه و سرمایه گذاری بیشتری در ماینرهای خود کنید کارآمدتر خواهند بود. سخت افزارهای ارزان قیمت، بیت کوین کمتری استخراج می‌کنند و در درازمدت بی‌ثمر خواهند بود. اگر سخت افزار سریع و کارآمد می‌خواهید، باید هزینه بیشتری کنید. در ادامه با هزینه بهترین ماینرهای دنیا بیشتر آشنا خواهید شد.

مصرف انرژی: لازم است که میزان برق مصرفی را در واحد وات بررسی و تعیین کنید که آیا درآمد استخراج هزینه برق شما را پوشش می‌دهد یا خیر. بدیهی است که هرچه سخت افزار قدرتمندتری خریداری کنید، هزینه انرژی بیشتر می‌شود.

این نیز بدیهی است که بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین با هزینه و انرژی زیادی همراه شوند اما با این حال، برخی راه حل‌های مقرون به صرفه نیز برای شما وجود دارد. در ادامه به معرفی بهترین ماینرهای اتریوم می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

دستگاه ماینر هاونگ ماینینگ Dragonmint T16

بهترین ماینرهای 2021
بهترین ماینرهای بیت کوین در سال 2021
  • هش ریت: 16TH/s
  • وزن: 8.5 کیلوگرم
  • مصرف برق: 1600 وات
  • بهره وری: 0.075J/GH
  • قیمت: 2700 دلار

Dragonmint T16 یکی از بهترین ماینرهای 2021 به شمار می‌رود. این ماینر در مارس 2018 پا به عرصه گذاشت. این سخت افزار استخراج، از نظر مصرف انرژی و اثربخشی بسیار کارآمد است. Dragonmint T16 بسیار مورد توجه استفاده کنندگان قرار گرفته است.

این ماینر همراه با یک دفترچه راهنمای قابل فهم و آسان در اختیار شما قرار می‌گیرد. سخت افزار بیت کوین آن از الگوریتم SHA -256 با هش ریت 16 TH/s استفاده می‌کند. چیپ‌های آن از نوع DM8575 GHS است که تقریباً 0.075 J/GH برق مصرف می‌کنند. علاوه بر این مجهز به دو فن خنک کننده است و میزان صدای برابر با ۷۵ دسی بل تولید می‌کند.

علاوه بر این، از دیگر ویژگی‌های این سخت افزار که آن را به بهترین ماینرهای اتریوم تبدیل کرده است می‌توان به الگوریتم ASICBOOST در Dragonmint T16 اشاره کرد که با استفاده از آن راندمان را می‌توان تا 20 درصد بهبود بخشید. این سخت افزار برای استخراج در مقیاس بزرگ سودآور است.

دستگاه ماینر بیت کوین انت ماینر S9

بهترین ماینرهای 2021
بهترین ماینرهای جهان
  • هش ریت: 13.5 TH/s
  • وزن: 4.6 کیلوگرم
  • مصرف برق: 1350 وات
  • بهره وری: 0.098J/GH
  • قیمت: شروع از 425 دلار

Bitcoin Antminer S9 جدیدترین ورژن سخت افزاری محبوب بیت کوین است. به عنوان یکی از بهترین ماینرهای اتریوم در سال 2017 شناخته می‌شود. هش ریت آن 14 TH/s است و برای استخراج کارآمد بسیار مناسب است.

دستگاه ASIC به منبع انرژی 1350 وات نیاز دارد. اگر می‌خواهید حداکثر بهره‌وری انرژی را به دست آورید، باید از Antminer APW-12 1600 Watt استفاده کنید. چرا که باعث می‌شود که این دستگاه دو برابر کارآمدتر از مدل قبلی S7 باشد. با استفاده از این دستگاه سخت افزاری، می‌توانید از هر چیپ تا 1900 دلار درآمد داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وی چین 2021

پیش بینی قیمت استلار 2021

 دستگاه ماینر بیت کوین انت ماینر S7

بهترین ماینرهای 2021

  • هش ریت: 4.73 TH/s
  • وزن: 3.4 کیلوگرم
  • مصرف برق: 1300 وات
  • بهره وری: 0.098 J/GH
  • قیمت: شروع از 99 دلار

Bitmain Antminer S7 نیز یکی از بهترین ماینرهای اتریوم است چرا که راه اندازی آن بسیار آسان است. علاوه بر این، این سخت افزار استخراج بیت کوین، قدرتمند، کارآمد با قیمت مناسب است. ماینر S7 در سال 2015 راه اندازی شد و در سال 2016 شهرت زیادی پیدا کرد. کاربران مدعی شدند که این دستگاه به طور متوسط ​​4.7 تا 4.9 TH/s هش ریت را بهره‌وری می‌کند.

با این حال، با دشوارتر شدن محاسبات، برای کاربران سوال است که با استفاده از یک دستگاه به تنهایی سود خواهیم داشت؟ به منظور استفاده تام از دستگاه Antminer S7، می‌توانید چند واحد خریده یا یکی را بهینه کنید. این ماینر در زمان انتشار حدود 2000 دلار قیمت داشت اما در حال حاضر با 200 دلار کاهش قیمت مواجه شده است.

باید گفت با تولید ورژن‌های بالاتر از این دستگاه، دیگر از این مدل تولید نخواهد شد و شما برای تهیه این مدل باید دسته دوم این دستگاه را خریداری کنید. نگاهی به ویژگی‌های کلی دستگاه ماینر بیت کوین انت ماینر مدل S7 بیاندازید.

دستگاه آوالون ماینر 741

بهترین ماینرهای 2021
بهترین ماینرهای بیت کوین در سال 2021
  • هش ریت: 7.3 TH/s
  • وزن: 4.3 کیلوگرم
  • مصرف برق: 1150 وات
  • بهره وری: 0.16 J/GH
  • قیمت: تقریبا 200 دلار

AvalonMiner 741 یک ماینر بیت کوین از شرکت Canaan بوده و بهره‌وری کلی آن 0.16 J/GH است که در مقایسه با سایر دستگاه‌ها در رنج قیمت یکسان بهره‌وری بالایی دارد. به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین ماینرهای دنیا شناخته می‌شود.

سخت افزار استخراج آوالون دارای یک رابط است که استفاده از آن را برای کاربران جدید آسان می‌کند. راه اندازی و استفاده از این دستگاه نیز آسان است. برای شروع باید سیستم عامل استخراج را بارگیری کنید. سپس کنترل‌کننده باید به برق، و کابل‌ها به دستگاه متصل شوند. تجهیزات این دستگاه به همراه راهنمای نصب در هنگام خرید تحویل شما داده می‌شوند.

Avalon 741 دارای مجموعه‌ای از لامپ‌های LED است که وضعیت سخت افزار را نشان می‌دهند. این لامپ‌ها برای نشان دادن وضعیت در حالت غیرفعال، فعال، بیش از حد گرم یا حتی خراب، به کار می‌روند، همچنین وضعیت اتصال ماینر به کنترلر را نیز نشان می‌دهند.

میزان بهره‌وری ASIC bitcoin miner  7.3 TH/s است و شامل یک سیستم خنک کننده ابتکاری است که به 88 چیپ اجازه می‌دهد تا به عنوان یک واحد عمل کنند، همچنین این دستگاه توانایی استخراج در کل شبانه روز را دارد به همین دلیل آن‌را به یکی از بهترین ماینرهای بیت کوین در سال 2021 تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

دستگاه انت ماینر بیت کوین مدل S9i

بهترین ماینرهای 2021

  • هش ریت: 14 TH/s
  • وزن: 4.67 کیلوگرم
  • مصرف برق: 1320 وات
  • بهره وری: 0.094 W/GH
  • قیمت: تقریبا  385 دلار

Bitmain Antminer S9i در حال حاضر یکی از بهترین ماینرهای 2021 در بازار محسوب می‌شود. این دستگاه سخت افزار استخراج مدل Antminer S9، که در Bitmain به فروش می‌رسید و به عنوان بزرگترین مدل ASIC در سری Antminer شناخته می‌شد را از میان برده است.

S9i در ماه مه 2018 منتشر شد، این دستگاه تقریبا مانند مدل S9i است اما در این دستگاه یک سری تغییرات ارتقا در جهت بهبود کارایی آن‌ در نظر گرفته شده است. این تغییرات بهره‌وری انرژی برای مدل S9i را بهتر کرده است.

بنابراین، Antminer S9i با  بهره‌وری 0.094 W/GH به عنوان یکی از بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، این سخت افزار دارای رابط وب داخلی است که امکان پیکربندی آسان دستگاه را فراهم می کند. این امر ضرورت بارگیری هر گونه نرم افزار استخراج را برای راه اندازی آن حذف می‌کند.

S9i امکان استخراج بیت کوین، بیت کوین نقدی و سایر کوین‌های مبتنی بر SHA256 را فراهم می‌کند. شما می‌توانید این دستگاه را به همراه منبع انرژی در وب سایت Bitmain خریداری کنید، اگرچه این امر احتمالا هزینه‌های زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

شما تا اینجا با ۵ دستگاه که به عنوان بهترین ماینرهای بیت کوین در سال 2021 شناخته می‌شوند آشنا شدید. باید بگوییم انتخاب درست سخت افزار استخراج بیت کوین می‌تواند در سوددهی شما تفاوت زیادی ایجاد کند. به هر حال این ۵ ماینر معرفی شده از بهترین ماینرهای جهان هستند و انتخاب هر کدام از آن‌ها انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

بهترین ماینرهای دنیا

بهترین ماینرهای 2021
بهترین ماینرهای جهان

برای استخراج بیت کوین، هر کاربر باید با توجه به منطقه فعالیت و شرایط زندگی خود دستگاه بخرد. درباره بهترین ماینرهای اتریوم نیز باید گفت که ممکن است بهترین ماینرهای بیت کوین در سال 2021 ، از محبوب ترین ماینرهای شناخته شده نباشند.

یک سخت افزار استخراج خوب بیت کوین باید هش ریت بالایی داشته باشد. اما، بهره‌وری نیز به همان اندازه مهم است. از ویژگی بهترین ماینرهای 2021 این است که هزینه برق کمتری به ازای هش ریت آن‌ها ایجاد کنند.

برای بهبود کارآیی خود، شرکت‌هایی نیز وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند سخت افزار را از طریق آن‌ها سفارش دهید با این کار این شرکت‌ها مسئول اجرایی کردن سخت افزار شما خواهند شد. در این حالت کار شما بسیار ساده و سبک خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

سودآوری سخت افزاری

بهترین ماینرهای 2021
بهترین ماینرهای 2021

هر چقدر سختی شبکه بالاتر رود به همان میزان مقدار سود استخراج کاهش می‌یابد. می‌توانید از یک ماشین حساب سودآوری استخراج بیت کوین برای تعیین هزینه احتمالی سخت افزار استخراج خود استفاده کنید. در هنگام محاسبه هزینه‌ها حتما هزینه برق را در نظر بگیرید.

تا زمانی که هزینه‌های برق محاسبه نشود، اکثر سخت افزارهای ماینر سودآور به نظر می‌رسند. بهترین راه برای سودآوری واقعی، تعیین هزینه برق در هر هش است. در نظر نگرفتن آن همان چیزی است که عملکرد شما را خراب یا به شکست منجر میکند.

از عوامل تاثیر گذار در سود آوری استخراج بیت کوین میتوان به قیمت بیت کوین و میزان هش شبکه اشاره کرد. به این منظور که افزایش قیمت بیت کوین می‌تواند به سود آوری سخت افزاری و صنعت استخراج کمک شایانی کند و جلوی بسیاری از ضررها را بگیرید.

استخراج یک بیت کوین چقدر طول می کشد؟

بهترین ماینرهای 2021
بهترین ماینرهای 2021

ممکن است این سوال را داشته باشید که چقدر زمان صرف استخراج یک بیت کوین می‌شود. استخراج یک بیت کوین فقط ده دقیقه طول می‌کشد، صرف نظر از اینکه چند نفر برای تولید آن در حال استخراج هستند. کشف هر بلاک حدوده ده دقیقه زمان می‌برد برای هر استخراج کننده‌ای که آن را کشف کند 6.25 BTC جایزه خواهد گرفت.

همانطور که پیش‌تر گفتیم استخراج بیت کوین یک فرایند رقابتی است. بدین معنی که فقط یک ماینر در کل شبکه استخراج موفق به کشف بلاک می‌شود. از آنجا که ده هزار استخراج کننده در عین حال در حال فعالیت هستند احتمال کشف یک بلاک به تنهایی بسیار کم است.

بنابراین، استخراج کنندگان بیت کوین در قالب استخر استخراج باهم فعالیت میکنند، همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که با استفاده از مصرف برق استاندارد تولید شده توسط ماینرهای ASIC، برای استخراج بیت کوین در ده دقیقه هفتاد و دو هزار گیگاوات یا هفتاد و دو تراوات انرژی لازم است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت مونرو 2021

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

آیا استخراج بیت کوین به صورت رایگان ممکن است؟

فقط تعداد کمی از مردم می‌دانند که بیت کوین رایگان می‌تواند در دسترس باشد. چهار روش فوق العاده برای دریافت رایگان بیت کوین در اینترنت وجود دارد.:

  • یک حساب بیت کوین ایجاد کنید که مورد نظر بقیه هم باشد.
  • از طریق استخراج بیت کوین، می‌توانید بیت کوین رایگان به عنوان سود دریافت کنید.
  • از طریق تبلیغات و بازاریابی بیت کوین رایگان دریافت کنید.

اگر به هر دلیلی به دنبال بیت کوین رایگان هستید این 3 روش را می‌توانید در پیش بگیرید.

استخراج بیت کوین بدون سخت افزار ممکن است؟

بهترین ماینرهای 2021
بهترین ماینرهای 2021

از نظر فنی، امکان استخراج بیت کوین، بدون سخت افزار استخراج مخصوص وجود دارد. با این حال، با استفاده از این روش شما کمتر از یک سنت در ماه درآمد خواهید داشت. استخراج بیت کوین در کامپیوتر آسیب زیادی به آن وارد می‌کند و به احتمال زیاد هیچ سودی برای شما به همراه نخواهد داشت.

بنابراین، ارزش امتحان کردن را ندارد مگر اینکه صرفا علاقه‌مند باشید نحوه عملکرد استخراج را ببینید و یا بخواهد کمی تجربه کسب کنید. بهترین کار این است که سخت افزارهای اختصاصی مانند Antminer S19 را خریداری و از آن‌ها استفاده کنید.

اگر قصد کسب درامد دارید با اجاره کردن سرویس‌های ابری نیز می‌توانید فرایند استخراج را انجام دهید اما اینکار با ریسک زیادی همراه است زیرا که نوسانات بازار ارزهای دیجیتال زیاد بوده و کاربران بدون داشتن اطلاعات کافی و دانش مطلوب احتمالا با ضررهای پی‌در‌پی مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

.

منابع:

نظرات شما در خصوص بهترین ماینرهای 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر