;
coinex

اسمارت واچ و تبلت پوکو به زودی راهی بازار می شود

پوکو به عنوان برندی مستقل از شیائومی قصد دارد اسمارت واچ و تبلت پوکو را ارائه نماید و در حال حاضر تمام تلاش خود را می نماید تا در این راه قدم بگذارد.

ظاهرا قرار است که برند پوکو از شیائومی دایره تولیدات محصولات خود را به اسمارت واچ‌ها و تبلت گسترش دهد. این برند جذاب آمادگی خود را برای ورود به عرصه ساخت ساعت هوشمند و تبلت اعلام نموده است.

پوکو که بیشتر روی بازار گوشی‌های هوشمند میان رده تمرکز دارد، قصد دارد برای بازار اسمارت واچ و تبلت برنامه‌هایی داشته باشد. خوبی محصولات این کمپانی از آن جهت است که بسیار مقرون به صرفه‌اند و کاربران را برای خرید ترغیب می‌کنند. در ادامه با ما باشید تا ببینیم که پوکو چه برنامه‌هایی دارد.

اسمارت واچ و تبلت پوکو

کمپانی پوکو که به عنوان برندی تقریبا مستقل از شیائومی کار می‌کند، تمرکز خود را روی عرضه و تولید اسمارت فون‌های به شدت اقتصادی گذاشته است. محبوبیت خانواده پوکو و مخصوصا پوکو ایکس 3 پرو بر کسی پوشیده نیست.

اسمارت واچ و تبلت پوکو

حالا بر اساس اخبار منتشر شده، قرار است که پس از عرضه پوکو ام 4 پرو برای ورود به بازارهای اسمارت واچ و تبلت آماده شود. این برند معتبر قصد دارد تا تولیدات خود را روی حوزه های گجت‌ها و پوشیدنی‌ها گسترش دهد.

در خصوص تبلت پوکو باید بگوییم که ظاهرا قرار است از کوچک شروع کنند و پوکو قصد ندارد در این حوزه به سمت بازار پرچمداران برود زیرا در این رده رقابت بالایی وجود دارد. در حال حاضر تمام تمرکز پوکو روی ام 4 پرو است که ظاهرا نسخه جهانی ردمی نوت 11 است.

همچنین گفته می‌شود که پوکو قصد دارد لانچر اختصاصی خود را از شیائومی جدا کند زیرا یکی از مهمترین تفاوت‌های این محصول با شیائومی، همین رابط کاربری است. پوکو می خواهد با این اقدام به روز رسانی های بهتری را ارائه دهد.

در نهایت پوکو توان رقابت و قابلیت‌های متعددی دارد و باید بی شک در این عرصه قدم بردارد. عرضه اسمارت فون هایی مانند پوکو ایکس 3 پرو به ما صابت می‌کند که پوکو پتانسیل بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اسمارت واچ و تبلت پوکو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر