;
coinex

قابلیت پیش نمایش لینک اینستاگرام به توئیتر افزوده شد

بالاخره پس از سال ها انتظار مججدا قابلیت پیش نمایش لینک اینستاگرام به توئیتر افزوده شد و حالا می توانید پیش از پیوستن به یک محتوا ابتدا بخشی از آن را ببینید

حدود ده سال است که توئیتر قابلیت پیش نمایش لینک‌های ایستاگرام را حذف کرده است اما امروز و در اقدامی درست، مجددا توئیتر این قابلیت را به شبکه اجتماعی خود برگرداند.

سال 2012 بود که توئیتر امکان دیدن پیش نمایشی از لینک‌های اینستاگرام را حذف کرد و تاکنون لینک‌های اینستاگرام در این شبکه اجتماعی صرفا به صورت لینک خالی نمایش داده می‌شد اما حالا دوباره می‌توانیم ابتدا و قبل از ورود به اینستاگرام، پیش نمایشی از آن لینک و محتوایش را ببینیم.

قابلیت پیش نمایش لینک اینستاگرام به توئیتر افزوده شد

در دنیای فناوری و آپدیت‌های فراوانی که برای شبکه‌های اجتماعی می‌آید، رقابت‌ها تنگاتنگ شده و دیگر هر پلتفرم در تلاش است تا با کوچک ترین قابلیتی مخاطب را جذب کند. این بار توئیتر که سال‌ها پیش دست به اقدامی عجیب زده بود، مجددا به سیاست پیشینی خود برگشت.

قابلیت پیش نمایش لینک اینستاگرام به توئیتر افزوده شد

همان‌طور که گفتیم حالا می‌توانید در توئیتر و زمانی که با لینکی از اینستاگرام برخورد کردید، ابتدا در پیش نمایش آن لینک، محتوا را تا حدودی ببینید و سپس اقدام به لینک شدن کنید. با این کار می‌توانیم آگاهانه‌تر به صفحات مورد علاقه مان برویم و دیگر هر محتوایی را نخواهیم دید.

این قابلیت در هر دو نسخه اندروید و آی او اس و نیز تحت وب توئیتر کار می‌کند. در همین راستا اینستاگرام طی توئیتی اعلام کرده است که:

آن‌ها گفتند که این تغییر هرگز رخ نخواهد داد… پیش‌نمایش لینک‌های اینستاگرام در توییتر از امروز فعال شده است. اکنون وقتی پیوند اینستاگرام را در توییتر به‌اشتراک بگذارید، پیش‌نمایشی از آن پست در توییت شما ظاهر خواهد شد.

همچنین توئیتر نیز با برجسته سازی این قابلیت گفته است که:

اگر می‌خواهید آخرین پست اینستاگرام خود را در تایم‌لاین توییتر نیز به‌اشتراک بگذارید، شانس به‌ شما روی آورده است؛ زیرا اکنون وقتی پیوند پست IG TV را در توییتی به‌اشتراک می‌گذارید، یک کارت به‌عنوان پیش‌نمایشی از محتوای پیوند نشان داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص قابلیت پیش نمایش لینک اینستاگرام به توئیتر افزوده شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر