;
coinex

تریلر جدید سریال هاکای (Hawkeye) منتشر شد

به تازگی تریلر جدید سریال هاکای منتشر شده است و در این سریال ابر قهرمانی نظاره گر آموزش های بارتون به بیشاپ هستیم تا بتواند بهترین تیرانداز جهان شود.

دیزنی به تازگی برای سریال مورد انتظار خود با نام هاکای تریلر کوتاهی را منتشر نموده است. این سریال به زودی در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس پخش خواهد شد اما اکنون بهتر است روی تریلر این سریال تمرکز کنیم.

سریال هاکای قرار است که به زودی در شبکه دیزنی پلاس اکران شود اما سازندگان این سریال تصمیم گرفته‌اند پیش از پخش آن تریلر جدیدی از آن را منتشر نمایند. در این ویدئوی کوتاه می‌توان توانایی تیراندازی بیشاپ را نظاره کرد.

تریلر جدید سریال هاکای

در تریلر تازه منتشر شده سریال هاکای، علاوه بر اینکه روی جنبه تیراندازی بیشاپ تمرکز شده است، می‌توان حضور هاکای و النور بیشاپ را نیز در کنار یکدیگر حس کرد. بازیگر نقش کیت بیشاپ را بازیگر معروف هالیوود یعنی هیلی استانفیلد ایفا می‌نماید.

تریلر جدید سریال هاکای

در اواخر نوامبر سال جاری و مطابق با برنامه ریزی‌های دیزنی، دو قسمت ابتدایی این سریال پخش خواهد شد. در این سریال قرار است که کلینت بارتون به کیت بیشاپ آموزش بدهد که چطور بهترین تیرانداز جهان بشود.

ظاهرا تعلیم تیراندازی به بیشاپ برای بارتون سخت خواهد بود زیرا می‌ترسد که جان او با این کار در معرض خطر قرار گیرد. در این سریال و در تریلر جدید می‌توان نگاه بهتری به ورا فارمیگا انداخت. فصل اول این سریال مانند دیگر سریال‌های ابر قهرمانی در شش قسمت خواهد بود.

دو قسمت ابتدایی سریال قرار است که در تاریخ 3 آذر ماه 1400 و قسمت‌های بعدی آن هر هفته منتشر شود. می‌توانید از تاریخ مذکور و از طریق شبکه دیزنی پلاس سریال هاکای را دنبال کنید.

برای تماشای تریلر Hawkeye در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدید سریال هاکای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر