;
coinex

تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا منتشر شد

به تازگی کمپانی معتبر کره ای تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا منتشر نموده است که طراحی ظاهری و برخی مشخصات آن را فاش می سازد.

دیگر چیزی به تاریخ رونمایی از گلکسی اس 22 اولترا نمانده است. کره‌ای‌ها بی‌صبرانه منتظر عرضه این پرچمدار نسل جدید هستند و اکنون تصاویر جدیدی از این اسمارت فون بالارده منتشر شده است که طراحی آن را نشان می‌دهد.

به تازگی تصاویر تازه‌ای در دنیای واقعی از گلکسی اس 22 اولترا منتشر شده است که طراحی و ظاهر آن را به ما نشان می‌دهد. در ادامه به جزئیات بیشتری از این گوشی می‌پردازیم و نیم نگاهی نیز به مشخصات فنی آن خواهیم انداخت. با تکراتو همراه ما باشید.

تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

سامسونگ قرار است که به زودی در جشن سالگرد گلکسی اس 21 اولترا از سری جدید این گوشی رونمایی نماید. این اسمارت فون دارای لبه‌های خمیده است در حالی که آخرین اخبار می‌گفتند که نمایشگر آن کاملا تخت خواهد بود.

تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

طراحی پنل جلویی مشابهت‌های زیادی با گلکسی اس 21 اولترا دارد. همچنین در زمینه شاسی شباهت‌های زیادی با سری گلکسی نوت دارد. در این سری مانند گلکسی نوت شاهد حضور قلم اس پن و جایگاه اختصاصی آن خواهیم بود.

در پنل پشتی نیز با ماژول‌های چهارگانه رو به رو می‌شویم. چینش این ماژول‌ها به صورت قطره‌ای است و از بالا تا پایین تعبیه شده‌اند. خوشبختانه برجستگی لنزها آن قدری نیست که گوشی اذیت کند یا روی سطوح صاف لق بخورد.

در کنار ماژول‌های دوربین فلاش ال ای دی و نیز فوکوس لیزری تعبیه شده است. مطابق اطلاعات منتشر شده، گلکسی اس 22 اولترا در خصوص دوربین و سخت افزار آن بهبود خاصب قائل نشده و صرفا روی نرم افزار آن تمرکز کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر