;
coinex

قابلیت استفاده همزمان از واتساپ در چند دستگاه ارائه شد

بالاخره پس از مدت ها و طبق گفته های واتساپ در خصوص دشواری پیاده سازی قابلیت جدید، قابلیت استفاده همزمان از واتساپ در چند دستگاه فراهم شد.

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره واتساپ از همگام سازی تاریخچه چت‌ها و استفاده از واتساپ در چند دستگاه به صورت همزمان رونمایی کرد. حالا کاربران می‌توانند واتساپ را همزمان روی دستگاه‌های مختلفی داشته باشند.

واتساپ مدت‌ها است که تلاش می‌کند راهی بیابد تا کاربران بتوانند بدون اتصال به اینترنت و حساب کاربری خود و روی اکانت ثانویه دسترسی به تاریخچه پیام‌های خود داشته باشند. حالا کاربران می‌توانند بدون نیاز به آنلاین بودن به ارسال پیام به دیگران بپردازند.

قابلیت استفاده همزمان از واتساپ در چند دستگاه

تا الان برای اینکه در پیامرسان واتساپ پیامی ارسال نمائید، نیاز به اتصال اینترنت داشتید و اگر اینترنت شما قطع می‌شد، دیگر قادر به رد و بدل کردن پیام نبودید. همچنین از دیگر قابلیت‌های این پیامرسان این است که اکنون می‌توانید اکانت واتساپ خود را روی چند دستگاه به صورت همزمان اداره کنید.

قابلیت استفاده همزمان از واتساپ در چند دستگاه

ویژگی مذکور تاکنون برای برخی از کاربران و به صورت آزمایشی در دسترس قرار گرفته بود تا بتوانند باگ‌های احتمالی آن را رفع کنند. اما الان تمامی کاربران می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند.

واتساپ در خصوص این قابلیت جدید گفته است که به خاطر کدینگ‌های سرتاسری آن فرآیند عرضه و انتشار این قابلیت بسیار دشوار و زمان بر بوده اما در هر حال هم اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است.

برای استفاده از این قابلیت باید به قسمت لینک دیوایس بروید و سپس گزینه مولتی دیوایس بتا را انتخاب کنید. اگر این گزینه را انتخاب کنید، از تمامی دستگاه‌هایی که وارد شده‌اید، خارج می‌شوید. در ادامه می‌توانید با همان شیوه به تمامی دستگاه‌های مورد نظرتان متصل شوید.

دستگاه‌هایی که اتصالشان را قطع می‌کنند به مدت دو هفته هنوز ارتباط فعالی با واتساپ خواهند داشت و زمانی که به اسمارت فون خود دسترسی ندارید می‌تواند مفید واقع شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت استفاده همزمان از واتساپ در چند دستگاه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر