;
coinex

ممنوعیت اکران فیلم اترنالز (Eternals) در عربستان، قطر و کویت

ممنوعیت اکران فیلم اترنالز (Eternals) در عربستان، قطر و کویت به دلیل ملاحظات همجنسگرایانه فیلم بوده است و این سه کشور خواستار تغییراتی در آن شده اند.

به تازگی اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه اکران فیلم ابرقهرمانی جاودانگان یا Eternals در سه کشور حاشیه خلیج پارس یعنی عربستان، قطر و کویت ممنوع اعلام شده است. در ادامه به جزئیات بیشتری از این خبر می‌پردازیم.

فیلم جاودانگان یا اترنالز یکی از مجموعه فیلم‌های مارول است که قرار بوده به زودی در کشورهای خاورمیانه اکران شود اما ظاهران عربستان سعودی به همراه دو کشور دیگر که قطر و کویت هستند، این فیلم را به دلیل ملاحظات همجنسگرایانه ممنوع اعلام کرده‌اند و به اکران آن روی خوش نشان نداده‌اند.

ممنوعیت اکران فیلم اترنالز (Eternals) در عربستان، قطر و کویت

فیلم حماسی قهرمانی جاودانگان قرار بود در تاریخ 11 نوامبر به دنبال مجموعه فیلم‌های مارول و دقیقا به عنوان بیست و ششمین فیلم دنیای مارول در کشورهای خاورمیانه پخش شود اما سه کشور خاورمیانه این فیلم را به دلیل ملاحظات همجنسگرایانه ممنوع کرده‌اند.

ممنوعیت اکران فیلم اترنالز (Eternals) در عربستان، قطر و کویت

ساخت این فیلم بر عهده مارول استودیوز بوده و والت دیزنی ناشر آن است. کشورهای عربستان، قطر و کویت برای اکران این فیلم در این سه کشور خواهان تغییراتی در نسخه اصلی فیلم هستند اما به نظر می‌رسد که خالقان بیست و ششمین فیلم از این سری با این درخواست مخالفت نموده‌اند.

کلوئی ژائو کارگردان این فیلم است که در کارنامه خود جایزه اسکار را دارد. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به جما چان، ریچارد مدن، کمیل نانجیانی، لیا مک هیو، برایان تایری هنری و هریش پتل اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ممنوعیت اکران فیلم اترنالز (Eternals) در عربستان، قطر و کویت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    همون بهتر باید ممنوع بشه یعنی چی همجنس گرایانه؟؟؟؟ مسخرشو در اوردن.

    پاسخ