;
coinex

سحر گلدوست ؛ بیوگرافی و تصاویر بازیگر نقش فرخنده در فیلم قهرمان

سحر گلدوست یکی از بازیگران نوظهور کشورمان بوده که در فیلم قهرمان اصغر فرهادی به ایفای نفش فرخنده پرداخته است. برای آشنایی بیشتر با این بازیگر با ما باشید.

گلدوست یکی از بازیگران خوب کشورمان بوده که اولین تجربه هنری خود را با فیلم سینمایی قهرمان به دست آورده و توانسته دل مخاطبین زیادی را به دست آورد. فیلم سینمایی قهرمان یکی از جدیدترین آثار اصغر فرهادی بوده که در سال 1400 منتشر شده است.

در تهیه‌ کنندگی این فیلم الکساندر ماله-گی با فرهادی همکاری داشته‌ است. این فیلم در شیراز فیلم‌ برداری شده‌ است و موضوعی اجتماعی را روایت می‌کند. سحر گلدوست بازیگر نقش فرخنده در فیلم قهرمان بوده که توانسته است طرفدارن بسیار زیادی را به خود جلب کند. در ادامه بیوگرافی سحر گلدوست را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

سحر گلدوست

همانطور که کمی قبل گفتیم این بازیگر محبوب در فیلم سینمایی قهرمان که عنوان نماینده سینمای ایران برای رقابت در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار معرفی شده است حضور داشته و توانسته است با بازی عالی‌اش مخاطبان را مجذوب خود کند.

او در این فیلم دیدنی به عنوان نقش اول در در مقابل امیر جدیدی به ایفای نقش می‌پردازد. این دو بازیگر تازه نفس با بازی بسیار عالی‌شان توانستند مقصود اصلی نویسنده فیلم سینمایی قهرمان را به مخاطب القا کنند.

بیوگرافی سحر گلدوست

سحر گلدوست
عکس سحر گلدوست / بازیگر نقش فرخنده در فیلم قهرمان کیست / سحر گلدوست بازیگر کیست

این بازیگر محبوب فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و با بازی در فیلم سینمایی قهرمان به فعالیت هنری خود ادامه داده است. داستان فیلم قهرمان درباره زندگی فردی به نام رحیم بوده نقاش و خطاط است، او از همسرش جدا شده است. از آنجایی که رحیم وضع مالی درست و حسابی ندارد برای پرداخت بدهی‌اش به نزول‌خوری به نام بهرام روی می‌آورد که باعث درگرونی زندگی‌اش می‌شود.

رحیم تلاش بسیاری می‌کند تا بتواند پولی که از بهرام گرفته است را پرداخت کند اما موفق نمی‌شود به همین علت به زندان می‌افتد. بعد از چند ماه که در زندان بوده برای دیدن پسرش از زندان مرخصی می‌گیرد.

او پسری دارد که لکنت زبان دارد و مربی گفتار درمانی او فرخنده بوده که به او می گوید کیف حاوی چند سکه طلا پیدا کرده و با فروش آن‌ها می‌تواند تمام بدهی‌های بهرام را پرداخت کند. فرخنده فکر می‌کند که با همین چند سکه می‌تواند زندگی رحیم و پسرش را تغییر دهد.

اما نمی‌داند که بدهی رحیم بیشتر از این حرف‌هاست. رحیم به سطح شهر اعلامیه پخش می‌کند تا صاحب کیف را پیدا کند کار رحیم توجه تلویزیون و رسانه های مجازی را به جلب می‌کند و مردم به رحیم لقب قهرمان می‌دهند.

به همین علت رحیم سعی دارد به بقیه نشان بدهد که آدم خوبی است تا بتواند از طریق پول بدهی هایش را پرداخت کند. به جرات می‌توان این فیلم جذاب را یکی از بهترین آثار اصغر فرهادی معرفی کرد.

در فیلم قهرمان اصغر فرهادی، امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، سحر  گلدوست، احسان گودرزی، مریم شاه‌داعی، علیرضا جهاندیده، صالح کریمایی، فرخ نوربخت، محمد عاقبتی و سارینا فرهادی به همراه جمعی دیگر از بازیگران که اغلب چهره‌های جدید هستند مقابل دوربین رفته‌اند.

این فیلم که فیلمبرداری اش بر عهده علی قاضی بوده و همچنین تدوینگر‌اش را هایده صفی یاری و صداگذاری‌اش را محمدرضا دلپاک انجام داده است، نامزد اسکار 2022 خواهد بود.

اصغر فرهادی در سال 2012 با کارگردانی فیلم جدایی نادر از سیمین برنده جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان شد و هم‌زمان، نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی (اورژینال) برای این فیلم شد. حال دقیقا پس از 10 سال فیلم جدید وی نامزد اسکار 2022 شده و امید است این فیلم نیز به خوبی بدرخشد.

فیلم قهرمان در حال حاضر در سینماهای کشور در حال اکران بوده و قرار است از شبکه آمازون پرایم نیز پخش شود. شما می‌توانید تریلر فیلم قهرمان (A Hero)  را در تکراتو مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازیگر نقش فرخنده در فیلم قهرمان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر