;
coinex

نحوه حل مشکل تیک تاک ؛ راه حل مشکل Tiktok در ایران را یاد بگیرید

اگر کاربر اینستاگرام و اسنپ چت هستید، می‌دانید که برای دیدن فیلم‌های محبوبتان به اَپ تیک تاک نیاز دارید. در این مطلب روش حل مشکل تیک تاک را آموزش داده‌ایم.

گاهی مواقع تیک تاک کار نمی‌کند؛ اگر علت کار نکردن این اپلیکیشن نصب اشتباه این برنامه یا باگ‌های سیستم عامل گوشی نباشد، همه چیز به اینترنت شما مربوط می‌شود.

حتی با داشتن اتصالی قوی هم ممکن است که گاهی اوقات با مشکلاتی در زمینه تاخیر داشتن برنامه تیک تاک، آپلود فیلم، قطع ارتباطتان با تیک تاک و غیرممکن بودن اتصال مجدد به آن یا مسائل دیگری مواجه شوید.

خوشبختانه یک روش ساده و سریع برای حل مشکل تیک تاک وجود دارد. استفاده از یک وی پی ان کارآمد می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. در ادامه این متن روش حل مشکل تیک تاک را یاد می‌گیرید. با تکراتو همراه باشید.

نحوه حل مشکل تیک تاک

عدم عملکرد تیک تاک به دلیل اینترنت ناپایدار و آهسته

با مشکلاتی در رابطه با عملکرد تیک تاک مواجه هستید؟ عملکرد این نرم افزار کند است، تاخیر دارد یا هر از گاهی متوقف می‌شود؟

شاید بد نباشد که اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی سازنده این نرم افزار را چک کنید و ببینید که آیا به بروز مشکلاتی در رابطه با عملکرد سرورهایشان در آن‌ها اشاره شده است یا نه.

با این حال بروز چنین مشکلاتی اغلب به خاطر خود نرم افزار یا سرورهایش نیست. درواقع بیشتر احتمال دارد که بروز این مشکلات به دلیل سرعت کم اینترنت شما باشد.

وقتی که فیلمی را پخش می‌کنید، دستگاهتان از شما می‌خواهد که دیتا از طریق سرورهای تیک تاک ارسال شود. متاسفانه اگر سیگنال اینترنت شما ناپایدار باشد یا به طور ناگهانی قطع شود، دیتا هرگز به دستگاه شما فرستاده نمی‌شود و با تاخیر در پخش فیلم مواجه می‌شوید.

در هنگام کم بودن سرعت اینترنت بیت‌های کوچک اطلاعاتی که به آن‌ها پاکت (packet) گفته می‌شود، گم می‌شوند؛ در نتیجه آپلود فایل انجام نمی‌شود. به همین دلیل باید راهی برای داشتن یک اینترنت سریع و پایدار پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل not registered on network در گوشی سامسونگ

فعال سازی هات اسپات گوشی اندروید

حل مشل تیک تاک در ایران

نحوه حل مشکل تیک تاک
حل مشل تیک تاک در ایران / حل مشکل تیک تاک آیفون

تیک تاک تا امروز به‌صورت رسمی هیچ کشوری را محدود نکرده و اگر فیلتری اعمال شده از داخل بوده است. اما به‌نظر می‌رسد که باتوجه به فشار عظیم کاربران بر سرورهای این برنامه که با رشد چشمگیری اتفاق افتاد، تیک تاک امکان دسترسی برخی از کاربران را محدود می‌کند.

البته برخی از کارشناسان نیز معتقدند که این بخاطر زیرساخت کشورهاست و وقتی با قفل‌شکن به این برنامه متصل می‌شوید، به دلیل طراحی نکات امنیتی، دسترسی شما به سرور قطع می‌شود.

بیشتر از این به دلایل بروز این خطا نمی‌پردازیم و با بررسی راه‌حل این مشکل ادامه می‌دهیم. در بسیاری از سایت‌ها به روش‌های مثل خاموش و روشن کردن گوشی یا پاک کردن و نصب مجدد برنامه اشاره شده که تقریبا در بیشتر موارد جوابگو نیست.

بیشتر بخوانید:

آموزش برقراری تماس تصویری با اسکایپ

بهترین اپلیکیشن های شماره مجازی

حل ارور تیک تاک با پاک کردن حافظه

اولین راه برای حل مشکل تیک تاک در ایران که برای برخی کاربران جوابگو است پاک کردن حافظه کش تیک تاک است. گاهی اوقات تنظیماتی اشتباه روی گوشی شما ذخیره می‌شود که می‌تواند باعث بروز مشکلات بعدی شود و با پاک کردن تنظیمات برنامه می‌توانید این قبیل مشکلات را برطرف کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد تنظیمات گوشی بشوید: Setting
  • به بخش برنامه‌های نصب شده بروید: Apps
  • برنامه تیک تاک را پیدا کنید: Tik Tok
  • گزینه محل ذخیره را انتخاب کنید: Storage
  • در این قسمت هر دو گزینه‌ی پاک کردن داده و پاک کردن حافظه پنهان را بزنید: Clear Data و Clear Cache.
    برنامه را دوباره باز کنید.
نحوه حل مشکل تیک تاک
حل مشکل تیک تاک آیفون / حل مشکل نصب تیک تاک اندروید

بعد از انجام این کار احتمال دارد که مشخصات کاربری شما حذف شده باشد و باید دوباره اطلاعات حساب را وارد کنید. همچنین لازم به ذکر است قبل از آن که مراحل بالای را طی کنید بهتر است مطمئن شوید که مشخصات اکانت و حساب کاربری خود را به یاد دارید، چرا که ممکن است از حساب تیک تاک‌تان بیرون بیافتید.

بیشتر بخوانید:

آموزش انتقال عکس از آیفون و آیپد به ویندوز 10

آموزش مسدود کردن تماس‌های دریافتی در آیفون

حل ارور تیک تاک با نصب نسخه Lite

دومین راه برای حل مشکل تیک تاک در ایران راه حل مشکل تیک تاک نصب نسخه Lite است. نسخه Lite با برنامه‌ی اصلی تفاوت چندانی ندارد و حجم کمتری را روی گوشی به خود اختصاص می‌دهد.

پس اگر برای کار با تیک تاک مشکل داشتید و از روش اول نتیجه نگرفتید، برنامه تیک تاک را پاک کنید و TikTok Lite را نصب کنید.

این برنامه در گوگل پلی و سایت‌های مختلف برای دانلود وجود دارد. دوباره می‌توانید به اکانت خود وارد شوید و از دنیای ویدیوهای TikTok لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

نحوه صحیح شارژ باتری آیفون

چگونگی تنظیمات کیبورد پیش فرض در گوشی های اندرویدی

حل مشکل تیک تاک با تغییر موقعیت کشور

بسیاری از کارشناسان دلیل از کار افتادن تیک تاک را هجوم ناگهانی کاربران به این برنامه دانسته‌اند که به‌دلیل ترافیک ایجاد شده، دسترسی برخی کشورها را محدود کرده‌اند.

نحوه حل مشکل تیک تاک
حل مشکل نصب تیک تاک اندروید / حل مشکل تیک تاک آیفون

اگر برای استفاده از این برنامه حتی از یک فیلترشکن حرفه‌ای هم استفاده کنید، باز هم موقعیت شما را تشخیص می‌دهد و بعد از مدتی برنامه از کار می‌افتد. اما یک راه‌حل موقت برای کسانی که می‌خواهند نسخه‌ی اصلی را استفاده کنند به شرح زیر است:

  •  ابتدا گوشی خود را در حالت پرواز قرار دهید و مجدد Wifi را روشن کنید.
  •  فیلترشکن را باز کنید.
  •  برنامه تیک تاک را پاک کنید (مطمئن شوید که اطلاعات حساب کاربریتان را جایی یادداشت کرده‌اید.)
  • در منوی تنظیمات Setting گوشی، به بخش برنامه‌ها Apps بروید و وارد Google Play Store شوید.
  •  اگر اطلاعات جیمیل خود را دارید،  گزینه محل ذخیره یا Storage را انتخاب کنید.
  • در این قسمت هر دو گزینه‌ی پاک کردن داده و پاک کردن حافظه پنهان را بزنید: Clear Data و Clear Cache.
  •  از Setting خارج شوید.
  •  دوباره وارد لیست برنامه‌های نصب‌شده‌ی گوشیتان شوید و Play Store را باز کنید. (اگر از حساب جیمیل شما خارج شده بود مجدد وارد شوید).
  • در حالی که همچنان گوشی در حالت پرواز است و فیل ترشکن هم باز است، تیک تاک را مجدد نصب کنید.

لازم به ذکر است که با این روش بسیاری از کاربران موفق شدند به تیک تاک متصل شوند اما این راهکار موقت است و در اولین فرصت که نرم افزار تشخیص دهد از ایران هستید دوباره محدود خواهید شد.

ممکن است تا قبل از login در اکانت شخصی خودتان، تیک تاک کار کند. اما با ورود به حساب چون حسابتان شناسایی شده که از ایران است مجدد دسترسی شما قطع می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

چگونه آیفون خود را به عنوان یک هات اسپات وای فای موبایل تنظیم کنیم

11 نکته و ترفند مهم در مورد ایرپاد های اپل

عدم عملکرد تیک تاک به دلیل محدودیت‌های اعمال شده

نحوه حل مشکل تیک تاک
حل مشکل نصب تیک تاک اندروید

گاهی ممکن است که سرعت اتصال اینترنت خوب باشد، اما در زمینه دسترسی به یک سرویس مشکلاتی وجود داشته باشد. برای مثال کشور هند سال گذشته برای مدت زمانی در حدود یک هفته تیک تاک را تحریم کرده بود.

البته چنین محدودیت‌هایی در سطح کشوری اعمال نمی‌شوند. اگر در مدرسه یا محل کارتان از نرم افزار تیک تاک استفاده می‌کنید و اخیرا در استفاده از آن با مشکلاتی مواجه شده‌اید، ممکن است که ادمین‌های شبکه شما محدودیت‌هایی را برای دسترسی داشتن به این سرویس اعمال کرده باشند.

در این موقعیت باید از یک VPN استفاده کنید تا بتوانید محدودیت‌های شبکه‌ای را دور بزنید. البته VPN شما باید اینترنت سریع و پایداری را نیز ارائه کند. با یک فیلتر شکن خوب، می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن پیکس آرت

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)

نحوه عملکرد وی پی ان اسپیدیفای

اسپیدیفای با یک فناوری جادویی به نام اتصال کانال (channel bonding) کار می‌کند. این فناوری شما را قادر می‌سازد تا به طور همزمان از چند اتصال اینترنت استفاده کنید و از این طریق اینترنتی سریع و پایدارتر داشته باشید. اسپیدیفای می‌تواند انجام هر کاری نظیر آپلود، دانلود، وب گردی یا اجرای بازی و فیلم را برای شما راحتتر کند.

روش آسان حل مشکل Tiktok

حل مشکل tiktok
حل مشکل نصب تیک تاک اندروید

اسپیدیفای مشکل داشتن اینترنت ناپایدار و آهسته را که باعث عدم عملکرد درست تیک تاک می‌شود، با آزاد کردن کل توان گوشی هوشمندتان حل می‌کند.

گوشی‌های اندروید و iOS به طور پیش فرض در هر زمان تنها از طریق یک اتصال (یا وای فای یا اتصال سلولی) به اینترنت وصل می‌شوند.

اسپیدیفای این توانایی را به گوشی هوشمندتان می‌دهد که به طور همزمان، هم از طریق اتصال سلولی و هم از طریق وای فای، به اینترنت متصل شود، و از این طریق پهنای باند شما را برای آپلود فیلم و اجرای محتوا افزایش می‌دهد.

نرم افزار اسپیدیفای توانایی پشتیبانی دستگاه‌های اندروید و iOS را دارد و کاربر هم برای نصب و استفاده از آن به هیچ دانش فنی نیازی ندارد.

زمانی که اسپیدیفای روی گوشی هوشمندتان نصب شد، در پیش زمینه آن فعال می‌ماند و کیفیت اتصال‌های اینترنت کاربر را بررسی می‌کند.

این اپلیکیشن همچنین با دو هدف استفاده از وای فای در هر زمان ممکن به جای اتصال سلولی و ارائه سریعترین اتصال اینترنت ممکن دیتای شما را مسیریابی می‌کند.

اسپیدیفای به قابلیت سوئیچ سازی خودکار سرور هم مجهز است. این وی پی ان زمانی که سیگنالی را ضعیف یا ناپایدار تشخیص دهد، همه دیتا را از طریق اتصال باقیمانده مجددا مسیریابی می‌کند تا امکان پخش روان فیلم را برای شما فراهم سازد، و هنگامی که اتصال دیگر دوباره در دسترس قرار گرفت، به طور خودکار مجددا به آن متصل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)

آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot)

حل مشکل تیک تاک آیفون و اندروید

نحوه حل مشکل تیک تاک
حل مشل تیک تاک در ایران

ابتدا بصورت تیتر وار به چند مورد جزئی اشاره میکنیم پیش از ارائه راهکار اصلی، رعایت این موارد پیش از انجام راه حل اصلی و پس از انجام راه حل اصلی نیز حائز اهمیت است:

  • اطمینان از اتصال به اینترنت با سرعت و حجم کافی
  • نصب داشتن نسخه آخر اپلیکیشن
  • خاموش روشن کردن دستگاه
  • حذف و نصب مجدد برنامه تیک تاک

پس از انجام و رعایت موارد بالا، نیاز است روی دستگاه خود یک فیلتر شکن مناسب نصب کنید. برای مثال می‌توانید از اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ استفاده کنید.

نیاز است از قابلیت Warp Plus اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ استفاده کنید، این قابلیت که در اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ بصورت اشتراک پریمیوم و ماهیانه ۵ دلار حق اشتراک ارائه داده میشود و دسترسی شما را بدون هیچ محدودیتی برای اپلیکیشن تیک تاک و نتفلیکس فراهم میکند.

هنگامی که به وارپ پلاس اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ دسترسی پیدا کردید، بدون v.p.n و فعال بودن اپلیکیشن وارد برنامه tik tok شوید. سپس قابلیت Warp Plus اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ را فعالسازی کنید و به اپلیکیشن تیک تاک بازگردید.

لازم به ذکر است اپلیکیشن تیک تاک را هنگام فعالسازی Warp Plus باز نگهدارید؛ در صورتی که به برنامه بازگشتید اما هیچ چیزی نمایش داده نمیشد آنرا را کامل ببندید و مجدد باز کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: speedify

نظر شما در خصوص نحوه حل مشکل تیک تاک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    چرا وقتی که من ویدیو نی اندازم در تیک تاک draft میشه

    پاسخ

    من میخوام که حساب درست
    کنم اما نمیشه حتی با بهترین وی پی ان ها

    پاسخ

    منم می‌خوام یه جایی زندگی کنم که توش راحت بتونم تیک تاک نصب کنم.
    «سخندانی و خوشخوانی نمی‌ورزند در شیراز/ بیا حافظ که تا خود را به ملکی دیگر اندازیم»

    پاسخ

    «زیرکی را گفتم این احوال بین خندید و گفت / صعب روزی بوالعجب کاری پریشان عالمی
    سوختم در چاه صبر از بهر آن شمع چگل / شاه ترکان فارغ است از حال ما کو رستمی»

    پاسخ