;
coinex

سری گلکسی اس 22 فقط با تراشه کوالکام ارایه می شود ؛ پایان دوران اگزینوس؟

اخیرا اخباری در رابطه با سری گلکسی اس 22 منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات این اخبار منتشر شده با تکراتو همراه باشید.

در چند هفته گذشته شایعات بسیاری پخش شده بود که سامسونگ در اوایل سال آینده از سری گلکسی S22 خود رونمایی خواهد کرد. این شایعه چیز محالی نیست چرا که این کمپانی بزرگ معمولا میزبان رویداد Unpacked در ماه‌های ژانویه یا فوریه است.

حال با توجه به این شایعات انتظار می‌رود این کمپانی محصول شگفت انگیزی را به بازار ارائه دهد. در ادامه  جزئیات بیشتری در رابطه با سری گلکسی اس 22 در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

سری گلکسی اس 22

طبق اخبار و شایعات بسیاری که منتشر شده انتظار می‌رود این کمپانی بزرگ محصولات منحصر به فردی را روانه بازار کند. طبق گفته‌های این کمپانی قرار است محصولات را به عنوان پرچمدارن فوق العاده به بازار عرضه کند که این پرچم‌داران شامل گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و مدل اولترا است.

با تمام این وجود با نزدیک‌تر شدن زمان شایعات معرفی این سری در تاریخ 8 فوریه، اکنون برخی از جزئیات اصلی پیرامون مشخصات داخلی آن‌ها تا حدی لو رفته است. طبق اخبار و گزارشات جدیدی که از این کمپانی پخش شده سامسونگ نسخه اگزینوس گلکسی S22 خود را به نفع اسنپدراگون ۸۹۸ برای عرضه به‌صورت جهانی کنار می‌گذارد.

سامسونگ دستگاه‌های پرچمدار بسیاری را روانه بازار کرده که همگی با ترکیبی از تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس برای مناطق مختلف عرضه می‌کرد. حال در بازار‌های ایالات متحده، چین و کره جنوبی سری گلکسی S21 را با تراشه‌های اسنپدراگون 888 دریافت کردند که در دیگر مناطق، این محصولات مجهز به پردازنده Exynos 2100 بوده‌اند.

درحالی‌که تراشه Exynos 2100 سامسونگ نسبت به نسخه‌های پشین خود پیشرفت‌های قابل‌ توجهی را ارائه می‌کرد، اما همچنان در مقایسه با نسخه هم‌رده اسنپدراگون، عقب‌تر است.

سری گلکسی اس 22
مشخصات سری گلکسی اس 22 / گلکسی اس 22 / مشخصات فنی گلکسی اس 22 / گوشی گلکسی اس 22

حال اخبار و شایعات می‌گویند که این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه سری گلکسی S22 مجهز به پردازنده اسنپدراگون در سراسر جهان است.

با تمام این‌ها افشاگران و مخاطبان خاص همانند Tron ،Max Weinbach و حتی IceUniverse معروف، از ادعاهای مطرح‌شده در این گزارش حمایت نمی‌کنند. Weinbach در برخی از شایعات خود می‌گوید شواهدی در نرم‌افزار سامسونگ یافته که به عرضه یک نسخه از سری S22 با پردازنده Exynos 2200 اشاره می‌کند.

همچنین  Tron نیز در برخی شایعات می‌گوید که ورودی‌هایی در مورد یک نوع Exynos از سری Galaxy S22 دریافت کرده است. آیس یونیورس نیز، تایید می‌کند که مدارکی را مبنی‌بر عرضه نسخه اگزینوس ۲۲۰۰ برای شماری از بازارها و مناطق مختلف جهانی در اختیار دارد.

با تمام این اخبار شایعات کمپانی سامسونگ هیج کدام از این اخبار و شایعات را تایید نکرده است. با این حال اگ این شایعات تا حدی درست باشد تولید این تعداد از تراشه مذکور برای بازار جهانی، به‌ویژه با مشکلات کمبود جهانی تراشه، می‌تواند دشوار باشد.

اگر بخواهیم سابقه افراد را در این مورد درنظر بگیریم، Weinbach ،Tron و مخصوصا آیس یونیورس دقت بهتر و خطای کمتری در ارایه اطلاعات دارند.

در نتیجه نمی‌توان درستی شایعات پخش شده را دانست و سامسونگ همچنان پرچمداران خود را در دو نسخه مختلف برای بازارهای متفاوت عرضه خواهد کرد.

به خصوص که این کمپانی قرار است سال آینده، سالی متفاوتی برای تراشه‌های اگزینوس سامسونگ خواهد بود و این شرکت قصد دارد با همکاری AMD، گرافیک پردازنده پرچمدار خود را به‌طور قابل‌ ملاحظه‌ای بهبود بخشد.

با این حال، تا زمانی که این شرکت به‌طور رسمی جزئیات را تأیید نکند، نمی‌توان هیچ چیزی را تایید کرد. پس بهترین کار این بوده که منتظر بمانیم تا در چند هفته آینده جزئیات بیشتری از سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص سری گلکسی اس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر