;
coinex

تریلر و تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5 [+بازیگران و داستان]

فیلم Indiana Jones 5 یکی از جدیدترین فیلم‌های اکشن است. اگر از طرفدارن این مجموعه دیدنی هستید، برای اطلاع از جزئیات تریلر و تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5 با ما همراه باشید.

فیلم ایندیانا جونز 5 (Indiana Jones 5) یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های اکشن و ماجراجویی بوده که به کارگردانی جیمز منگولد و نویسندگی جز باترورث جان-هنری باترورث، جیمز منگولد ساخته شده است.

در این فیلم جذاب بازیگران دوست داشتنی همچون هریسون فورد، فیبی والر-بریج، مس میکلسن، توماس کرچمان، بوید هالبروک، شانت رنه ویلسون، توبی جونز، آنتونیو باندراس به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه تریلر و تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5 را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

تریلر و تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5

یکی از آثار جذاب جیمز منگولد بوده که در ژانر اکشن و ماجراجویی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این فیلم دنباله‌ی ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین است و پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز محسوب می‌شود.

همچنین می‌توان این مجموعه دوست داشتنی را نخستین فیلم در این مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز دانست که توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می‌شود و به‌طور کلی نخستین فیلم لایو-اکشن این استودیو خارج از فرنچایز جنگ ستارگان پس از خرید لوکاس‌فیلم توسط دیزنی در سال 2012 است.

طبق اخبار به دست رسیده قرار است این اثر جذاب جیمز منگولد در تاریخ  ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ به اکران در بیاید. اگر از طرفداران این مجموعه دوست داشتنی هستید، ساعت‌های خود را کوک کنید و در انتظار این اثر منحصر به فرد باشید. در ادامه برای تماشای تریلر این مجموعه دوست داشتنی با ما همراه باشید.

داستان فیلم ایندیانا جونز 5

تریلر و تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5
داستان فیلم ایندیانا جونز 5

با توجه به یک ویدئوی منتشر شده از حین فیلمبرداری، به نظر می‌رسد در داستان فیلم ایندیانا جونز 5 دوباره با نازی‌ها روبه‌رو خواهیم شد. با این حال مشخص نیست که این صحنه تنها یک سکانس فلاش بک است یا این که آن‌ها کاراکترهای شرور اصلی فیلم هستند.

به طور کلی، داستان فیلم ایندیانا جونز 5 در ادامه فیلم Crystal Skull رخ می‌دهد و همانطور که انتظار می‌رود، شاهد یک دکتر جونز مسن‌تر خواهیم بود. فورد درباره این شخصیت گفته است: جالب است که آن را از دید دیگری ببینیم. این کار سرگرم کننده خواهد بود.

یش از یک دهه از آخرین بازی ایندی می گذرد، بنابراین، اگر گذر زمان در فیلم نیز به همین منوال باشد، داستان فیلم ایندیانا جونز 5 در دهه 1960، یکی از آشفته‌ترین دهه‌های آمریکا رخ می‌دهد. در ادامه این نوشتار به معرفی بازیگران ایندیانا جونز 5 می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

تریلر و تاریخ اکران فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore

تریلر و تاریخ اکران انیمیشن Minions: The Rise of Gru 

هریسون فورد

تریلر و تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5
تریلر و تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5

یکی از شخصیت‌های اصلی این مجموعه دوست داشتنی هریسون فورد بوده که فعالیت هنری خود را از سال 1966 آغاز کرده و تاکنون ادامه داده است. او نامزد دریافت جایزه‌های اسکار، گلدن گلوب و همچنین برنده‌ی جایزه‌ی ساترن شده‌ است.

او همچنین دریافت‌کننده‌ی جایزه یک عمر دستاورد هنری بنیاد فیلم آمریکا و جایزه‌ی سیسیل بی دمیل است. فورد در حال حاضر به عنوان نایب رئیس کانزرویشن اینترنشنال فعالیت می‌کند.

از جمله ثاری که هریسون فورد را به شهرت جهانی رساند فیلم اپرای فضایی و حماسی جنگ ستارگان در نقش سولو است. او همچنین برای بازی در نقش ایندیانا جونز در فیلم‌های ایندیانا جونز معروف است که اولین قسمت آن از مهاجمان صندوق گمشده آغاز شد.

او برای بازی در شخصیت‌های دیگر در فرنچایزهای مختلف، از جمله مهمترین آن‌ها ریک دکارد در فیلم‌های علمی تخیلی بلید رانر و بلید رانر ۲۰۴۹  و شخصیت تام کلنسی در فیلم مهیج جاسوسی بازی پاتریوت و تهدید فوری و آشکار نیز شناخته شده‌ است.

بیشتر بخوانید:

تریلر و تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion

تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder

فیبی والر-بریج

تریلر و تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5
تریلر و تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5

فیبی والر-بریج یکی از بازیگران ایندیانا جونز 5 بوده که فعالیت هنری خود را از سال 2009 آغاز کرده و تا کنون مشغول به فعالیت است. او در کنار حرفه بازیگری به تهیه کنندگی و کارگردانی نیز مشغول است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌ است می‌توان به فلیبگ، کشتن ایو، آلبرت نابز، مرد باش، بانوی آهنی، خداحافظ کریستوفر رابین و سولو: داستانی از جنگ ستارگان اشاره کرد.

او در مراسم امی سال ۲۰۱۹ برنده سه جایزه بهترین بازیگر نقش اول کمدی بهترین نویسنده و همچنین برای بهترین فیلم به عنوان سازنده سریال فلیبگ جایزه امی را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

توماس کرچمان

تریلر و تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5
تریلر و تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5 / داستان فیلم ایندیانا جونز 5

یکی دیگر از بازیگران ایندیانا جونز 5 توماس کرچمان است که فعالیت هنری خود را از سال 1985 آغاز کرده و تاکنون مشغول به فعالیت است. توماس کرچمان در ۵۸ اثر بازی کرده و ۳ جایزه را برده یا نامزده شده‌ است.

اکثرا کاربران او را به علت ایفای نقش‌ در مجموعه های جذابی همچون ستوان هانس ون ویتزلند در استالینگراد، کاپیتان پیتر کان در استالینگراد، کاپیتان ویلم هزنفلد در پیانیست، هرمان فگلاین در سقوط، فرمانده اتو ارنست رمر در والکیری و کاپیتان انگلهورن در کینگ کونگ می‌شناسند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest [+تریلر و داستان]

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx [+تریلر و داستان]

بوید هالبروک

تریلر و تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5
تاریخ اکران فیلم ایندیانا جونز 5 / داستان فیلم ایندیانا جونز 5

بوید هالبروک یکی دیگر از بازیگران ایندیانا جونز 5 است که در مجموعه‌های دیدنی همچون نارکس خانواده ریونیون و خانواده هتفیلد و مک‌کوی و دختر گم‌شده، میزبان، لوگان، دوقلوهای اسکلت، ما می‌توانیم قهرمان باشیم به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عثمان (Kuruluş: Osman) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل هفتم سریال خانه پوشالی (House of Cards) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

آنتونیو باندراس

تریلر و تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5
تاریخ اکران فیلم ایندیانا جونز 5

آنتونیو باندراس یکی دیگر از بازگیران محبوب این مجموعه دیدنی بوده که فعالیت هنری خود را از سال 1982 آغاز کرده و تاکنون ادامه داده است. او یکی از معروفترین بازیگران اسپانیایی در آمریکا به‌شمار می‌آید.

وی برنده نخل طلا در جشنواره کن ۲۰۲۰ برای بهترین بازیگر مرد و همچنین کاندیدای جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم درد و شکوه در همان سال شد. وی پنج بار نامزد جایزه گلدن گلوب، دو بار نامزد جایزه امی و یک بار نامزد جایزه تونی شده‌ است.

او در مجموعه های دیدنی همچون چهار اتاق، دسپرادو، آدم‌کش‌ها، اویتا، نقاب زورو، سیزدهمین سلحشور، تا مغز استخوان مبارزه کن، گناه اصلی، بچه‌های جاسوس، زن اغواگر، بچه‌های جاسوس ۲: جزیره رؤیاهای ازدست‌رفته به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

فصل چهارم سریال پنت هاوس (Penthouse) ؛ تاریخ پخش و سایر جزئیات

زمان پخش فصل دوم گامبی وزیر (The Queen’s Gambit) ؛ داستان و بازیگران

عوامل فیلم Indiana Jones 5

تریلر و تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5
تاریخ اکران فیلم ایندیانا جونز 5
  • کارگردان: جیمز منگولد
  • تهیه‌کننده: استیون اسپیلبرگ، کاتلین کندی، فرانک مارشال، سیمون امانوئل
  • نویسنده: جز باترورث، جان-هنری باترورث، جیمز منگولد
  • بازیگران: هریسون فورد، فیبی والر-بریج، مس میکلسن، توماس کرچمان، بوید هالبروک، شانت رنه ویلسون، توبی جونز، آنتونیو باندراس
  • موسیقی: جان ویلیامز
  • فیلم‌بردار: فدون پاپامیکائیل
  • شرکت تولید: لوکاس‌فیلم
  • توزیع‌کننده: استودیو سینمایی والت دیزنی

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها (Barbarians) [+تریلر و داستان]

فصل پنجم سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) ؛ داستان، زمان پخش و بازیگران

تریلر فیلم Indiana Jones 5

تریلر و تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5
تاریخ اکران فیلم ایندیانا جونز 5

همانطور که کمی قبل گفتیم این مجموعه دیدنی یکی از بهترین فیلم‌های اکشن و ماجراجویی است به همین علت طرفداران فیلم و سریال‌های اکشن بی‌صبرانه در انتظار پخش این مجموعه هستند.

فیلم Indiana Jones 5  در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ به کران در می‌آید. به همین علت از آنجایی که این مجموعه طرفداران بسیار زیادی دارد ما در ادامه تریلر فیلم Indiana Jones 5 را در اختیار شما قرار داده‌ایم. برای تماشای تریلر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای تماشای تریلر فیلم Indiana Jones 5 در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ اکران فیلم Indiana Jones 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر