;
coinex

گوشی اینفینیکس نوت 11 اس (Infinix Note 11S) رسما رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

کمپانی نه چندان نام آشنای اینفینیکس به تازگی از گوشی میان رده خود با نام گوشی اینفینیکس نوت 11 اس رونمایی نموده است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

کمپانی اینفینیکس شاید به اندازه کافی شناخته شده نباشد اما در بازار ایران وجود دارد و گوشی‌های خوبی نیز عرضه نموده است. به روزترین اسمارت فون این کمپانی اینفینیکس نوت 11 اس است که در ادامه مروری بر مشخصات آن داریم. با ما همراه باشید.

شرکت اینفینیکس علاوه بر تولیدات اخیرش که بسیار خوب ارزیابی می‌شود، از مدل فهومی با شارژر 160 واتی نیز رونمایی نموده است که بسیار بحث برانگیز است. حالا شاهد رونمایی و معرفی جدیدترین گوشی این کمپانی هستیم. مبدا رونمایی این گوشی تایلند است و شباهت‌های بسیاری با ردمی نوت 11 دارد.

گوشی اینفینیکس نوت 11 اس

کمپانی ناشناخته اینفینیکس به تازگی از اسمارت فون خود با نام اینفینیکس نوت 11 اس رونمایی کرده. این گوشی دارای یک نمایشگر 6.96 اینچی است که پنل آن IPS LCD دارد. رزولوشن این صفحه نمایش فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی آن 120 هرتزی است. البته نرخ خساسیت لمسی این گوشی 180 هرتز است.

گوشی اینفینیکس نوت 11 اس

مانند محصولات شیائومی، سنسور اثر انگشت این دستگاه با کلید پاور یکی شده و دوربین سلفی در مرکز نمایشگر تعبیه شده است. در ضمن قلب تپنده این محصول تراشه مدیاتک هلیو جی 96 است که لیتوگرافی 12 نانومتری دارد.

اینفینیکس دارای حداقل 4 گیگابایت رم و حداکثر 8 گیگابایت رم است و از طرفی میزان فضای ذخیره سازی این اسمارت فون 64 یا 128 گیگابایت است. همچنین محصول جدید کمپانی مذکور مجهز به رم 3 گیگابایتی مجازی است. متاسفانه باید بگوییم که در پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد تعبیه سنسور اولترا واید برای عکاسی نیستیم.

انرژی مورد نیاز این دستگاه را باتری 5000 میلی آمپری تامین می‌کند و نوع شارژر فست آن 33 واتی است. همچنین در حوالی تراشه این این گوشی خنک کننده نیز قرار گرفته است تا از داغ شدن گوشی جلوگیری کند. قیمت این محصول در حال حاضر 211 دلار آمریکا است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی اینفینیکس نوت 11 اس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر