;
coinex

محبوب‌ترین فایل‌های گرافیکی لایه باز: کاتالوگ، بروشور و تراکت لایه باز

با دانلود محبوب‌ترین فایل‌های گرافیکی لایه باز مانند کاتالوگ، بروشور و تراکت لایه باز و ویرایش آن‌ها، طرح‌های منحصربه‌فرد جدیدی را در کوتاه‎ترین زمان طراحی کنید.

همه ما طرح‌های گرافیکی بسیاری را در زندگی روزمره خود می‌بینیم. به عبارت دیگر، دنیایی بدون فایل‌های گرافیکی در تصور هیچ فردی نمی‌گنجد. اگر درباره نحوه ساخت این فایل‌ها کنجکاو هستید، باید بگوییم که بسیاری از آن‌ها از فایل‌های گرافیکی لایه باز مانند کاتالوگ لایه باز، بروشور لایه باز و تراکت لایه باز ساخته می‌شوند.

بسیاری از طراحان گرافیکی با واژه لایه باز آشنایی دارند و از آن به دلایلی مانند تنوع بالای فایل‌های گرافیکی و صرفه‌جویی در زمان ارزشمند و پول محدود خود استفاده می‌کنند. اگر از واژه فتوشاپ که یکی از مهم‌ترین ابزار طراحی و ویرایش فایل‌های گرافیکی لایه باز مانند کاتالوگ لایه باز، بروشور لایه باز و تراکت لایه باز است نام ببریم، بسیاری از مردم به فتوشاپ عکس‌ها در آتیله‌ها فکر می‌کنند. اگر شما نیز چنین فکر می‌کنید، با ما همراه باشید تا ابتدا با طرح لایه باز و سپس با محبوب‌ترین فایل‌های گرافیکی لایه باز یعنی تراکت، بروشور و کاتالوگ آشنا شوید.

محبوب‌ترین فایل‌های گرافیکی لایه باز: کاتالوگ، بروشور و تراکت لایه باز

فایل لایه باز چیست؟

قبل از هر حرفی، ابتدا بهتر است با فایل لایه باز و نحوه کار طراحان گرافیکی با آن‌ها آشنا شوید. فایل گرافیکی لایه باز به فایلی گفته می‌شود که می‌توان آن را در نرم افزار گرافیکی مانند فتوشاپ باز کرد و ویرایش کرد. به عبارت دیگر، دست طراح برای هر تغییری باز است. یکی از دلایلی که طراحان از فایل‌های لایه باز استفاده می‌کنند، امکانات متنوعی است که فایل لایه باز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. به عبارت دیگر، طراح می‌تواند تمام بخش‌های فایل لایه باز از جمله عکس‌ها، متن، رنگ و افکت‌ها را تغییر دهد و طرحی را پدید آورد که شباهتی به فایل لایه باز اولیه ندارد.

برای درک بهتر شما می‌توانیم بگوییم که طراح با دانلود یک کاتالوگ لایه باز، صاحب یک ساختمان نیمه‌کاره می‌شود. سپس می‌تواند این بنای نیمه‌کاره را طبق سلیقه خود، مشتری یا سلایق مخاطبان ویرایش کند و یک کاتالوگ بی‌نظیر و جذاب را بسازد. فایل‌های لایه باز مانند تراکت هم به طراحان حرفه‌ای و هم تازه‌کار می‌توانند کمک‌های به‌سزایی کنند. برای مثال، تجربه افراد تازه‌کار را افزایش دهند و زمان مورد نیاز برای طراحی هر کاتالوگ و بروشور را برای طراح حرفه‌ای کاهش دهند.

اگر سوال شما این است که طراح گرافیکی یا حتی علاقمندان به طراحی کاتالوگ چگونه این فایل‌ها را پیدا می‌کنند، بهتر است بدانید کاتالوگ لایه باز یا بروشور لایه باز در تعداد بالا در فرمت psd (فرمت نرم‌افزار فتوشاپ) در سایت‌های مختلف مانند سایت باک وجود دارد و طراح می‌تواند به‌آسانی به آن‌ها دسترسی پیدا کند و با خرید اشتراک، به تمام قسمت‌های فایل لایه باز دسترسی نامحدودی داشته باشد.

تراکت لایه باز

تراکت لایه باز نقش مهمی‌ در تبلیغات فیزیکی هر کسب‌وکاری دارد و با وجود پدید آمدن روش‌هایی تبلیغاتی جدید مانند تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، هنوز اهمیت خود را از دست نداده است. اگر یک طراح تراکت هستید، روزانه سفارش‌های بسیاری به سوی شما روانه می‌شود. طراحی هر تراکت از ابتدا، زمان زیادی از شما خواهد گرفت. برای رفع این مشکل، تنها کافی است از دنیای متنوع تراکت لایه باز، یک فایل مناسب با شغل مشتری را دانلود کنید، تغییرات خلاقانه‌ای را روی آن انجام دهید و تراکت منحصربه‌فرد جدیدی را در زمان کوتاه‌تری طراحی کنید. با دانلود طرح لایه باز تراکت، هم در زمان صرفه‌جویی می‌کنید و هم تراکتی حرفه‌ای به دست مشتری خواهد رسید.

کاتالوگ لایه باز

کاتالوگ‌ها نقش مهمی را در معرفی کالاها و خدمات هر شرکت یا فروشگاه به مشتریان ایفا می‌کنند. با توجه به این که کاتالوگ همانند بروشور از چند صفحه تشکیل شده است، طراحی آن‌ها زمان‌بر است. کاتالوگ لایه باز در تنوع بالا و ظاهری بسیار حرفه‌ای برای طراحان حرفه‌ای و افراد مبتدی فراهم شده است تا بتوانند مشکل زمان‌بر بودن طراحی چند صفحه را حل کرده و کاتالوگی فریبنده و جذاب برای مخاطبان خود تهیه کنند.

فراموش نکنید که کاتالوگ لایه باز باید به گونه‌ای ویرایش شود که در چشم مشتری و مخاطبان منحصربه‌فرد دیده شود. به عبارت دیگر، تنها برای شرکت و محصولات او مناسب باشد. سایت‌هایی مانند سایت باک تلاش کرده‌اند که طرح لایه باز کاتالوگ مورد نیاز برای همه صنایع و سلایق را گردآوری کنند و مرجعی کامل برای طراحان کاتالوگ باشند. علاوه بر کاتالوگ، افکت متن و فونت نیز که برای طراحی کاتالوگ مورد نیاز است، در این سایت‌ها موجود است.

محبوب‌ترین فایل‌های گرافیکی لایه باز: کاتالوگ، بروشور و تراکت لایه باز

بروشور لایه باز

از آنجایی که با بروشور می‌توان اطلاعات مفیدی در اختیار مردم داد و آن‌ها را به خرید خدمات و کالاها تشویق کرد، ظاهر آن باید حرفه‌ای و جذاب باشد. همان‌طور که اشاره شد، زمان زیادی برای طراحی بروشوری مخاطب‌پسند لازم است؛ بنابراین با دانلود بروشور لایه باز می‌توانید در زمان طراحی صرفه‌جویی کرده و بروشوری حرفه‌ای و چشمگیر طراحی کنید. همچنین برای خلاقیت بیشتر می‌توانید اجزای انواع بروشور لایه باز را با هم ترکیب کنید.

اگر طراحی نیمه‌حرفه‌ای هستید، ممکن است نگران ضعیف بودن بروشور و تضعیف یا عدم جلب اعتماد مشتریان باشید. با دانلود بروشور لایه باز به‌آسانی می‌توانید این نگرانی را برطرف کنید. اگر در طراحی طرح خاصی ناتوان هستید، می‌توانید یک بروشور لایه باز مرتبط با آن طرح دانلود کنید. همچنین دیگر لازم نیس نگران طراحی بروشور مطابق با سلیقه مشتریان خود باشید. طرح های آماده بروشورهای یک سایت متنوع مانند سایت باک را به مشتری نشان دهید تا طبق سلیقه او، بروشور را دانلود و ویرایش کنید.

سخن آخر

فایل‌های گرافیکی لایه باز در تنوع بالا و با کاربردهای مختلف در سایت‌های مختلفی مانند سایت باک موجود است. برای طراحی هر کاتالوگ یا بروشور، ابتدا باید یک فایل لایه باز دانلود کنید تا بتوانید روی آن تغییرات مورد نظر خود را اعمال کرده و فایلی بی‌همتا تحویل مشتری دهید. برای دانلود کاتالوگ، بروشور و تراکت لایه باز، لازم است هزینه‌ای پرداخت کنید.

ما به شما توصیه می‌کنیم برای دانلود انواع طرح گرافیکی آماده بروشور، کاتالوگ و تراکت لایه باز با کیفیت و تنوع بالا و مناسب‌ترین قیمت به سایت باک مراجعه کنید. در این سایت برای دانلود طیف وسیعی از فایل‌های آماده، ابتدا یک بسته از بین اشتراک‌های روزانه، ماهانه و سالانه خریداری کنید. با خرید اشتراک از پشتیبانی آنلاین و تلفنی نیز بهره‌مند خواهید شد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر