;
coinex

جزئیات جدیدی از بازی Horizon Forbidden West منتشر شد

لحظاتی پیش مطلع شدیم که جزئیات جدیدی از بازی Horizon Forbidden West در وبلاگ رسمی پلی استیشن منتشر شده است و ظاهرا با بازی کاملی رو به رو هستیم.

ساعاتی پیش بود که وبلاگ رسمی پلی استیشن اطلاعات و جزئیات جدیدی را در خصوص بازی هورایزن فوربیدن وست منتشر کرد. حالا اخبار منتشر شده در این وبلاگ نوید یک بازی تکامل یافته را می‌دهند.

اخیرا وبلاگ پلی استیشن در خصوص بازی Horizon Forbidden West اطلاعات مفصلی در وبلاگ خود منتشر کرده بود که حول بازی و گیم پلی آن بود. در این اطلاعات که مدتی پیش منتشر شد، به دشمنان ماشینی مختلفی پرداخته شد. چنین اطلاعاتی نشان می‌دهد که کمپانی گوریلا گیمز تمرکز ویژه‌ای روی دشمنان در بازی دارد.

جزئیات جدیدی از بازی Horizon Forbidden West

اخیرا وبلاگ رسمی پلی استیشن جزئیات جدیدی را از بازی هورایزن فوربیدن وست منتشر کرده است که قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم. استودیو گوریلا گیمز این بازی را ساخته است و گویا تمام انرژی‌اش را صرف دشمنان بازی کرده. حالا قرار است که برخی از دشمنان سری اول به این بازی برگردند.

جزئیات جدیدی از بازی Horizon Forbidden West

در کنار حضور و ورود دشمنان جدید، شاهد طراحی جدیدی از ماشین‌های بازی هستیم. حالا از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توان به این موارد اشاره کرد. مثلا عملکرد ماشین‌های بازی به طرز شگفت آوری ارتقا یافته و پیشرفت زیادی را تجربه کرده است. با این حساب باید منتظر عملکرد و واکنش جدید دشمنان نیز باشیم.

حالا ماشین‌ها را که روشن کنید، صدای یونیک و خاصی از آنها منتشر می‌شود که می‌تواند لذت بخش یاشد. یکی از قابلیت‌های جذاب بازی حالت Override است که در این بازی قادر به تغییر رفتار یک ماشین است. همچنین ماشین‌ها شما را به منابه مختلف هدایت می‌کنند. این بازی قرار است که در تاریخ 29 بهمن 1400 برای کنسول‌های مختلف عرضه شود.

برای تماشای تریلر بازی Horizon Forbidden West در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات جدیدی از بازی Horizon Forbidden West چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر