;
coinex

جزئیات جدیدی از گلکسی تب اس 8 (Galaxy Tab S8) منتشر شد

سامسونگ به تازگی، جزئیات جدیدی از گلکسی تب اس 8 منتشر کرده است که نشان می دهد با یک تبلت پرچمدار و رده بالا رو به رو هستیم.

سامسونگ از جمله مهم‌ترین تولیدکنندگان تبلت‌های بازار است و همراستا با اپل در این حوزه می‌تازد. این کمپانی کره‌ای در حال حاضر قصد عرضه و رونمایی گلکسی تب اس 8 پلاس را دارد. از جمله مشخصات کلیدی این تبلت تراشه پرچمدار کوالکام آن است که خیره کننده است.

بر اساس اخبار منتشر شده، گلکسی تب اس 8 پلاس قرار است که به زودی رونمایی شود و سامسونگ فعلا در حال توسعه این دستگاه جدید است. قرار است که این تبلت پرچمدار در سه عضو تب اس 8، تب اس 8 پلاس و تب اس 8 اولترا روانه بازار شود. در ادامه با ما باشید تا مروری بر جزئیات آن داشته باشیم.

جزئیات جدیدی از گلکسی تب اس 8

کمپانی کره‌ای سامسونگ قصد دارد به زودی از تبلت بالارده خود با نام تب اس 8 در سه نسخه رونمایی نماید اما اکنون جزئیات جدیدی از این تبلت منتشر شده است که خواندن آن خالی از لطف نیست. شنیده‌ها حاکی از این است که این سه تبلت مجهز به تراشه بالارده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 898 هستند.

جزئیات جدیدی از گلکسی تب اس 8

البته امروز از نسخه پلاس این گوشی نیز اخباری منتشر شده است. نسخه فایوجی این تبلت قرار است که در آمریکا عرضه شود و گفته می‌شود که حداکثر فرکانس پردازنده مرکزی آن 3 گیگاهرتز است و هسته‌های دیگر آن 2.5 گیگاهرتزی خواهد بود.

در این تبلت شاهد 8 گیگابایت رم هستیم و از اندروید 12 پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد نسخه‌های مختلف این تبلت از امکانات زیادی برخوردار هستند زیرا سخت افزار قدرتمند آنها نشان می‌دهند که با محصول پرچمدار خوبی رو به روییم. نمایشگر این دستگاه ظاهرا در ابعاد 12.4 اینچ است و پنلی اولد دارد.

البته در خصوص تراشه و قلب تپنده این تبلت‌ها نمی‌توان به قطعیت وعده اسنپدراگون 898 را داد چرا که ممکن است سامسونگ از نسخه جدید اگزینوس خود یعنی اگزینوس 2200 بهره بگیرد. در نهایت مطابق اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد انرژی این تبلت را یک باتری 1090 میلی‌آمپری تامین می‌کند و شارژر آن نهایتا 45 واتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات جدیدی از گلکسی تب اس 8 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر