;
coinex

تریلر جدید فیلم شکارچیان روح: پس از زندگی (Ghostbusters: Afterlife) منتشر شد

سونی پیکچرز به تازگی تریلر جدید فیلم شکارچیان روح: پس از زندگی را به همراه اطلاعات مفیدی از آن منتشر نمود تا بیش از پیش هیجان مخاطبان را بالا ببرد.

شکارچیان روح: پس از زندگی، عنوان جدید فیلم مورد انتظار استودیوی سونی پیکچرز است که به تازگی تریلر آن منتشر شده است. هر چه به زمان اکران این فیلم نزدیک‌تر می‌شویم، سونی پیکچرز تبلیغات خود را زیادتر می‌کند. حالا در تریلر مذکور می‌توانید شاهد سگ ترسناک بازی یعنی ترور داگ باشید!

تریلر جدیدی از فیلم شکارچیان روح: پس از زندگی، منتشر شده است و اطلاعات مفیدی به همراه صحنه‌های آن در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد. جیسون رایتمن نویسنده و کارگردان این فیلم جذاب است و قرار است که طرفداراین دنیای کلاسیک شکارچیان روح، با جهان مدرن تری رو به رو شوند.

تریلر جدید فیلم شکارچیان روح: پس از زندگی

کمپانی سونی پیکچرز از مورد انتظار ترین فیلم خود یعنی Ghostbusters: Afterlife تریلر کوتاهی منتشر کرده است و بدین طریق در پی تبلیغات آن است. بازیگران مختلفی من جمله: پل راد، کری کان، فین ولفهارد و مکینا گریس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تریلر جدید فیلم شکارچیان روح: پس از زندگی

این فیلم در ژانر علمی و تخیلی و کمدی است و قسمت اول آن در سال 2016 پخش شد. حالا سازندگان این فیلم قرار است که ما را با دنیای مدرن‌تری مواجه کنند. در این تریلر می‌توانیم آقای گروبرسون را ببینیم که در فروشگاه والمارت در حال قدم زدن است و ناگهان با ترور داگ رو به رو می‌شود. در این حین از منهای وحشت پا به فرار می‌گذارد.

شخصیت سگ مخوف این فیلم در سال 1984 دیده شد و از همان زمان توانسته کودکان زیادی را بترساند. از قسمت قبلی این فیلم راضی نبوده‌ایم و انتقاداتی فراوانی متوجه این قسمت شده بود اما باید دید در قسمت جدید چه فکری برای این معضل اندیشیده‌اند. فیلم شکارچیان روح در تاریخ 28 ابان منتشر می‌شود.

برای تماشای فیلم Ghostbusters: Afterlife در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدید فیلم شکارچیان روح: پس از زندگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر