;
coinex

تریلر جدیدی از بازی شرلوک هولمز (Sherlock Holmes: Chapter One) منتشر شد

شاید سریال جذاب شرلوک هولمز را دیده باشید. اکنون تریلر جدیدی از بازی شرلوک هولمز منتشر شده است که روی جنبه های سینمایی بازی بیشتر کار می کند.

به تازگی تریلر جدیدی از بازی شرلوک هولمز منتشر شده است که نشان می‌دهد سازندگان این بازی تمرکز خود را روی صحنه‌های سینمایی داستان گذاشته‌اند و در حال اجرای تکنیک‌های جدید برای تاثیرگذاری بیشتر هستند.

چیز زیادی نمانده تا بازی Sherlock Holmes: Chapter One عرضه شود. اکثر ما فیلم یا سریال شرلوک هولمز را دیده‌ایم. جوان باهوشی که معماها را زیرکانه حل می‌کند. بیشتر بازی طبیعتا باید روی همین صحنه‌ها شکل گیرد و دیالوگ‌ها نیز در این بازی باید مهم باشند. حالا سازندگان این بازی با هدف نشان دادن تکنیک‌های جدید تریلر آن را منتشر نموده‌اند.

تریلر جدیدی از بازی شرلوک هولمز

در حال نزدیک شدن به زمان عرضه بازی شرلوک هولمز هستیم و در همین حال، استودیوی سازنده بازی تریلر جدیدی از آن را منتشر نموده است. در این بازی با شرلوک هولمز جوان رو به رو هستیم که به شهر خود بر می‌گردد تا در خصوص مرگ مادرش تحقیق نماید.

تریلر جدیدی از بازی شرلوک هولمز

در این بازی با شرلوک هولمزی رو به رو هستیم که بی‌تجربه و خام است و سودای کارآگاه شدن در سر دارد. اکنون تریلر این بازی منتشر شده تا صحنه‌های سینمایی بازی به مخاطبان نشان داده شود. این صحنه‌های سینماتیک برای انتقال درست احساسات شخصیت‌ها بسیار مهم است.

مثلا در یکی از صحنه‌های این تریلر می‌بینیم که شرلوک هولمزی در حال بازیجویی از شخصی است. او این بازجویی را در مکانی خلوت انجام می‌دهد و اطراف صحنه و مکان داستان به قدری خلوت است که تمام تمرکز مخاطب، ناخودآگاه روی شرلوک گذاشته می‌شود. این بازی قرار است در 25 آبان عرضه شود.

برای تماشای تریلر بازی Sherlock Holmes: Chapter One در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدید بازی شرلوک هولمز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر