;
coinex

راهنمای خرید برندهای مختلف لپ تاپ از سایت ایمالز

راهنمای خرید برندهای مختلف لپ تاپ از سایت ایمالز ؛ این رایانه ها یکی از دوست داشتنی ترین تجهیزات قابل استفاده در دنیا هستند که از گذشته تا به حال هم از نظر تعداد هواداران و هم از نظر مقدار پیشرفت در این حوزه، افزایش قابل توجهی داشته است.

مارک های بسیاری در دنیا هستند که در حوزه طراحی و ارائه لپ تاپ های گوناگون کار می کنند. پس در صورتی که قصد تهیه یک لپ تاپ را دارید، برگزیدن مارک برتر برای هر کدام از ما راحت نیست و می تواند ساعت ها وقت ما را بگیرد و نهایتا هم گزینه خوبی به ذهنمان نمی رسد، چون بازار کنونی در دنیا را لپ تاپ های نسل نو فرا گرفته است. ولی وقتی که از برند سخن می گوییم، قادر به برگزیدن برترین مارک های زیر هستیم.در ادامه با ما همراه باشید تا راهنمای خرید انواع لپ تاپ با برندهای مختلف از سایت ایمالز را به شما ارائه دهیم.

راهنمای خرید برندهای مختلف لپ تاپ از سایت ایمالز

لپ تاپ ایسوس (ASUS)

لپ تاپ ایسوس نسبت به برندهای بزرگ در دنیا، اقتصادی تر شناخته می شوند و علت اساسی این امر را می توان، ساخت داخلی بُرد مادر در شرکت ایسوس دانست. مثلا کروم بوک ها و مینی بوک ها به عنوان اقتصادی ترین لپ تاپ های این برند هستند. با این وجود، بیشتر سخت افزارهای آن ها دارای کیفیت زیادی هستند و از بااهمیت ترین آن ها می توان به صفحه نمایش اچ دی و درایوهای ذخیره سازی و نیز بردهای مادر باکیفیت را نام برد.

لپ تاپ اچ پی (HP)

این مارک، یکی از قدیمی ترین ها در ساخت ابزار الکتریکی است که اکنون نسبت به گذشته چندان مورد توجه نیست؛ ولی مجموعه های ویژه این برند مثل مجموعه های مخصوص بازی، خیلی دوست داشتنی و مورد استفاده گیمرها هستند. با این حال، این برند به عنوان یک برند دارای عملکرد تقریبا مطلوب تری در مقایسه با ایسر و ایسوس است. ولی یکی از اساسی ترین معضلات لپ تاپ hp، باتری هایش است که عمر تقریبا کمی دارند و بیشتر استفاده کنندگان به همین سبب، این نوع لپ تاپ های را انتخاب نمی کنند. با این وجود، تعداد لپ تاپ های اچ پی خیلی زیاد است. شما با گشت وگذاری در بازار، قادر به پیدا کردن لپ تاپ اچ پی با قیمت 200 الی 2000 دلار هستید.

لپ تاپ لنوو (Lenovo)

یکی دیگر از مارک های تولید لپ تاپ در دنیا، لنوو است که قیمت محصولات آن نسبت به دیگر سازندگان اندکی زیادتر است. با این وجود، لپ تاپ های لنوو برای انجام همه امور دلخواه که احتمال دارد هر یک از ما طی روز انجام دهیم، مناسب هستند و هر طبقه ای قادر به بهره بردن از این لپ تاپ های به مطلوب ترین روش ممکن است. با این وجود، لنوو طراحی های شگفت انگیزی دارد و سرییوگا و فلکس، دو نمونه از طراحی های منحصربه فرد این برند هستند.

ایسر (Acer)

راهنمای خرید برندهای مختلف لپ تاپ از سایت ایمالز
راهنمای خرید برندهای مختلف لپ تاپ از سایت ایمالز

لپ تاپ های ایسر، عموما به برترین دستگاه های ممکن با قیمت خیلی اقتصادی معروف هستند و اغلب بیشتر از میزانی که پول می پردازید، از آن ها استفاده خواهید کرد. با این وجود، کاربرانی که در پی لپ تاپ های مناسب با قیمت اقتصادی هستند، بیشتر به سراغ ایسر می روند؛ چون معمولی ترین دستگاه آن ها از قیمت 150 دلار شروع می شود. ولی نباید اینطور فکر کنید که این برند فقط لپ تاپ های معمولی و سطح پایین را می سازد. این شرکت، یکی از شرکت های سازنده لپ تاپ های بی نظیر برای گیمرها و با سخت افزار قوی برای اهل فن است و در این حوزه، پیشرو است. با این وجود، سری ایسر را بیشتر با مدل Aspire می شناسند.

لپ تاپ سامسونگ (SAMSUNG)

سامسونگ، یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین سازنده های ابزار الکترونیکی در دنیا است که مراکز خدماتی زیادی دارد. با این حال هنگامی که به مبحث لپ تاپ می رسیم، آن ها خواهان زیادی ندارند و بیشتر کاربران، اطلاع داده اند که دوام باتری کم و طراحی کلاسیک دارای ضعف است و این موضوع برای هیچکدام از ما جذابیت ندارد. با این حال، این ایراد در نسل های نو بوسیله این برند رفع شده است. در صورتی که این برند قصد داشته باشد که فروش کالاهای خود را بالا ببرد، باید مدل های بیشتری را معرفی کرده و بسازد تا به مشتریان خود در این باره، حق انتخاب بدهد.

لپ تاپ هوآوی (Huawei)

راهنمای خرید برندهای مختلف لپ تاپ از سایت ایمالز
راهنمای خرید برندهای مختلف لپ تاپ از سایت ایمالز

مدت زیادی است که این برند که یکی از شرکت های چینی دارای فعالیت در صنعت تکنولوژی می باشد، کالاهای گوناگونی مانند تلفن همراه، تبلت و اسمارت واچ را به بازارهای دنیا عرضه کرده است. این شرکت در تاریخ 21 فوریه 2016 فعالیت خود را گسترش داد و شروع به ساخت رایانه همراه میت بوک کرد. این شرکت در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا، نخستین لپ تاپ هیبریدی دارای صفحه کلید خود را به دنیا شناساند. بیان این نکته ضروری است که قیمت لپ تاپ این برند در مقایسه با رقبایش، خیلی اقتصادی و کمتر بوده و با طراحی زیبا و سخت افزاری قوی، یکی از برترین انتخاب ها برای کاربران محسوب می شود.

خرید بهترین لپ تاپ بازار

سایت ایمالز با درج قیمت انواع لپ تاپ های بازار، امکان مقایسه و خرید لپ تاپ را از سایت های گوناگون فراهم می سازد و با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت سایت های مختلف، تجربه خرید بهترین لپ تاپ را به شما ارائه می دهد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر