;
coinex

رندرهای شیائومی 12 اولترا (Xiaomi 12 Ultra) منتشر شد

به تازگی رندرهای شیائومی 12 اولترا منتشر شده است و طراحی این گوشی پرچمدار را نشان می دهد که دارای نمایشگر ثانویه و دوربینی 200 مگاپیکسلی است.

قرار است که کمپانی محبوب شیائومی در هفته‌های آتی از سری جدید پرچمدارانش با نام شیائومی 12 رونمایی نماید. حالا رندرهایی از سری شیائومی 12 اولترا منتشر شده که طراحی آن را نشان می‌دهد. با ما همراه باشید.

شیائومی 12 اولترا قطعا مانند نسخه پیشین خود یک پرچمدار کهکشانی خواهد بود. رندرهای این اسمارت فون گران قیمت در حال حاضر طراحی صفحه نمایش پنل پشتی و ماژول بزرگ دوربین را نشان می‌دهد. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید تا رندرهای این رده بالای جذاب را ببینیم.

رندرهای شیائومی 12 اولترا

سال پیش بود که شیائومی می 11 اولترا معرفی شد و در تکراتو به آن پرداختیم. همچنین مدتی پیش اخباری راجع به شیائومی 12 منتشر شد که با هم مرور کردیم. اکنون ردندرهایی از نسخه اولترای این اسمارت فون منتشر شده که نشان می دهد، نمایشگر ثانویه همچنان در این سری وجود دارد.

رندرهای شیائومی 12 اولترا

طراحان هر روز در حال خیال پردازی در خصوص سری جدید شیائومی 12 هستند و اکنون یکی از این طراحان با نام هولیندی، رندر این گوشی را منتشر کرده است. در وهله اول آنچه به دید می آید، تراشه اسنپدراگون 898 کوالکام است. همچنین همان طور که در شایعات قبلی به آن پرداختیم قرار است در این سری از دوربین عریض 200 مگاپیکسلی بهره گرفته شود.

دوربین سلفی زیر پنل جلویی است و نمایشگر دومی نیز در پنل پشتی تعبیه شده است. تاکنون رندرهای مختلفی از این گوشی منتشر شده است که البته کمپانی شیائومی به هیچکدام توجهی نکرده است. اما اکنون پس از انتشار یک رندر توسط لتس گو دیجیتال این کمپانی برافروخته شده است.

در این رندر مشخصات دیگری مانند رنگ سبز، کلید پاور ناهمانگ با رنگ نیز دیده می شود. همچنین می توان لنز پریسکوپ 200 برابری را مشاهده کرد که نشان می دهد فریم ها نیز فلزی است. فست شارژ جدید شیائومی با نام هایپرشارژ می تواند یک باتری 4000 میلی آمپری را در 8 دقیقه شارژ کامل کند.

البته بعید است که این شارژر برای شیائومی 12 اولترا درست شده باشد چرا که قرار است این فناوری در سال 2022 به تولید انبوه برسد. البته وقوع این اتفاق از سوی شیائومی عجیب غریب هم نیست و می تواند ناممکن را ممکن سازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای شیائومی 12 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    من شیاعپمی دارم فلا که باتریش فاجعه ست . تازه گرفتم

    پاسخ

    چه گوشی دستته ؟

    پاسخ

    با سلام
    دوست گلی که مولف یا منتشر این محتوا بودی. توجه کن.
    یک سری به سایت GSMArena اگر میزدی نسخه اصلی معرفی شده با عکس واقعی نه رندر رو میدیدی که نقطه ضعفه کلیه عزیزان فعال در این زمینه که نمیدونم بهش چی میگن هست.
    اما در خصوص لینک بهترین گوشیها در هر بخش یا فوراً حذفش کنید یا بروز رسانی.
    فقط کافی هست یک سرچ بزنید و نقل قول یک سایت معتبر رو کپی پیست کنید.
    بنظرت جا داشتن آیفون se2 یا خود آیفون ۱۲ در لیست برترین گوشیهای سال ۲۰۲۱ نشون دهنده کپی پیست لینک ۲۰۲۰ این موضوع از هر جایی نیست؟
    بقیشون هم همینن.
    واقعا که

    پاسخ

    امیدوارم از آیفون 13 رد کنه

    پاسخ