;
coinex

تریلر فیلم C’mon C’mon با هنرنمایی واکین فینیکس منتشر شد

به تازگی تریلر فیلم C’mon C’mon با هنرنمایی واکین فینیکس منتشر شده است که صحنه هایی از آن را به تصویر می کشد. تاریخ اکران این فیلم نیز مشخص شده است.

به تازگی از تریلر فیلم C’mon C’mon رونمایی شده که در آن پویایی و فعالیت یک خانواده را نشان می‌دهد. این فیلم از سوی کمپانی A24 ساخته شده است و مایکل میلز کارگردان و نویسنده آن است. همچنین واکین فینیکس نیز بازیگر نقش اصلی آن است.

در این تریلر رابه و همبستگی و پیوند میان چندین بازیگر این فیلم را خواهیم دید. پیود میان جانی (واکین فینیکس) با جسی که خواهرزاده اوست و نیز خواهر او در این تریلر به تصویر کشیده شده است. در این تریلر واکین فینیکس درباره شرایط و اوضاع آینده حرف می‌زند و وضعیت خانواده را در آن زمان شرح می‌دهد.

تریلر فیلم C’mon C’mon با هنرنمایی واکین فینیکس

کاگردان و نویسنده این فیلمنامه بر عهده مایکل میلز بوده است. وی در سال 2016 نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی شد و در کارنامه هنری‌اش آثاری همچون زنان قرن بیستم، Thumbsucker را دارد. این فیلم اولین بازی واکین فینیکس پس از جوکر است.

تریلر فیلم C’mon C’mon با هنرنمایی واکین فینیکس

فیلم C’mon C’mon قرار است که در تاریخ 28 آبان اکران شود و در زیر قسمت از خلاصه فیلم را با یکدیگر می‌خوانیم:

جانی و خواهرزاده نوجوان او، هنگامی که به صورت غیرمنتظره‌ای در یک داستان ظریف و عمیقا تکان دهنده در مورد ارتباط بین بزرگسالان و کودکان و گذشته و آینده در کنار هم قرار می‌گیرند، رابطه ضعیف اما متحول کننده‌ای را برقرار می‌کنند.

برای تماشای تریلر فیلم C’mon C’mon در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر فیلم C’mon C’mon با هنرنمایی واکین فینیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر