;
coinex

تیزر فیلم سینمایی منصور را ببینید [+برنامه اکران]

در تازه ترین نوشتار تکراتو تیزر فیلم سینمایی منصور را ببینید به علاوه برنامه اکران این فیلم را در دسترس قرار داده‌ایم. در ادامه ما را همراهی کنید.

فیلم «منصور» که از چهارشنبه ۱۹ آبان روانه پرده سینماهای سراسر کشور می‌شود، روایتگر داستان زندگی شهید سرتیپ «منصور ستاری» است. محسن قصابیان نقش شهید ستاری را در فیلم سینمایی «منصور» ایفا می‌کند و لیندا کیانی، مهدی کوشکی، حمیدرضا نعیمی، کیومرث مرادی، علیرضا زمانی‌نسب، سید جواد هاشمی و قاسم زارع دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی«منصور» محصول سازمان هنری‌ رسانه‌ای اوج و تولید شده در استودیو بادبان است و فیلمیران پخش این فیلم را برعهده دارد.

تیزر فیلم سینمایی منصور را ببینید

+برنامه اکران

محسن قصابیان نقش شهید ستاری را در فیلم سینمایی «منصور» ایفا می‌کند و لیندا کیانی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی‌نسب، سیدجواد هاشمی، مهدی کوشکی و قاسم زارع دیگر بازیگران این فیلم هستند. ساخت تیزر «منصور» را امید میرزایی بر عهده داشته است.

رونمایی از پوستر فیلم سینمایی «منصور» - سوره سینما

آغاز اکران «منصور» از امروز در سینماها/ فیلم 17 دقیقه‌ کوتاه شد

«منصور» محصول سازمان هنری‌ رسانه‌ای «اوج» به تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی و تولیدشده در استودیو بادبان است و فیلمیران پخش این فیلم را برعهده دارد. اکران عمومی فیلم سینمایی «منصور» از صبح امروز چهارشنبه 19 آبان در سینماهای سراسر ایران آغاز شده است.

«منصور» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش سرمدی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر با مدت زمان 117 دقیقه به نمایش درآمد و مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت.
حال اکران عمومی این فیلم سینمایی با یک تغییر همراه است و با کاهش 17 دقیقه‌ای زمان آن، در 100 دقیقه اکران می‎شود.

تریلر فیلم سینمایی منصور

بیشتر بخوانید:

.

ممنون که تا انتهای مطلب ما را همراهی کردید. نظر شما درباره تیزر فیلم سینمایی منصور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر