;
coinex

بهترین انیمه های اکشن [16 انیمه اکشن برتر تاریخ]

اگر از علاقه مندان به تماشای انیمیشن‌های اکشن هستید در این نوشتار که در آن ما به بهترین انیمه های اکشن پرداخته‌ایم همراه ما باشید.

ژانر اکشن جزو محبوب‌ترین و گسترده‌ترین سبک‌های انیمه است که بیشتر شما با آن آشنا هستید، که گروه وسیعی از بینندگان مرد و زن، نوجوان و بزرگسال را دربرمی‌گیرد.

از عناصر مهم ژانر اکشن وجود تعداد زیاد سکانس‌های نبرد هیجان‌انگیز و نفس‌گیر در کنار داستان‌های پیچیده و درگیرکننده است که می‌تواند در ترکیب با سایر ژانرها به تجربه‌ای به یاد ماندنی تبدیل شود.

بهترین انیمه های اکشن

انتخاب و دسته‌بندی انیمه اکشن به دلیل این که نمونه‌های درخشانی و با کیفیتی را در خود جای داده است، کار ساده‌ای نیست.

در این دسته‌بندی بهترین انیمه های اکشن که بیشتر از لحاظ سبک بصریِ غیرمعمول و آوانگارد موجود در خود، اهمیت پیدا کرده‌اند و توسط کارگردانان صاحب سبک و مطرحی ساخته شده‌اند، بررسی و معرفی شده اند.

بهترین انیمه های اکشن از لحاظ گرافیک بالای انیمیشن یا داستان‌پردازی، علاوه بر رتبه‌های بالا از محبوبیت بسیار خوبی در بین بینندگان برخوردار شده‌اند.

تمام انیمه‌های این لیست از صحنه‌های نبرد بسیار جذاب، منحصربه فرد و متفاوتی برخوردار هستند و به طوری که نمی‌توان هیچ‌کدام را بر دیگری ترجیح داد؛ همه آن‌ها در نوع خود شاهکارهایی هستند که اهمیت زیادی در محبوبیت این ژانر ایفا می‌کنند.

انیمه‌های موجود در فهرست بهترین انیمه های اکشن به خاطر داستان تاثیرگذاری که دارند، معمولا از رتبه و امتیازات بالایی برخوردار هستند. ما در این نوشتار فهرست 15 تا از بهترین انیمه های اکشن  در تاریخ انیمه را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سریالی

جدیدترین و بهترین انیمه های 2021 

حمله به تایتان (Shingeki no Kyojin)

تیتر: بهترین انیمه های اکشن [15 انیمه اکشن برتر تاریخ]

  • سال پخش: 2013
  • ژانر: نظامی، ابرقدرتی، درام، فانتزی
  • تعداد قسمت‌ها: 58

انیمه حمله به تایتان توانست تصویر جدی و تحسین‌برانگیزی از صنعت انیمه ژاپن را در جهان، بیش از پیش گسترش دهد. این اثر از بهترین انیمه های اکشن است که داستانی پساآخرالزمانی را بیان می‌کند.

جایی که انسان خود را به وسیله دیوارهای عظیم از حمله غول‌هایی آدم‌خوار به نام تایتان محافظت می‌کند و لازمه‌ی بقای خود را در نابودی تایتان‌ها می‌داند.

در این میان، ارن یگر در یک حمله ناگهانی تایتان‌ها به دهکده‌اش، مادرش را به طور وحشتناکی از دست می‌دهد و از آن پس قسم می‌خورد تا روزی تمام تایتان‌ها را نابود کند.

اما به مرور رازهایی را کشف کرده که او را به آدم دیگری بدل می‌کند. شاید یکی از کامل‌ترین انیمه‌های ساخته‌شده در تاریخ، هم به لحاظ داستانی و هم از نظر گرافیک بالای انیمیشن، انیمه حمله به تایتان باشد. بهترین انیمه اکشن فانتزی از هر جنبه‌ای که مورد بررسی قرار بگیرد، نزدیک‌ترین اثر به شاهکار واقعی است.

از ویژگی‌های عالی این اثر شخصیت‌های بسیار گسترده و در عین حال واقع‌گرایانه و پیچیده، داستان و معماهای شوکه‌کننده است.

موسیقی حماسی و لایه‌های مفهومی عمیقی که توسط این انیمه بیان می‌شود، آن را به بهترین انیمه اکشن دنیا بدیل کرده است و فصل‌های بعدی آن نیز از رتبه عالی برخوردار شده‌اند که رقابت سختی را با پیشکسوتان انیمه های اکشن آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ترتیب تماشای انیمه فیت (Fate)

بهترین انیمه های ژانر شیطانی

کیمیاگر تمام فلزی: برادری

تیتر: بهترین انیمه های اکشن [15 انیمه اکشن برتر تاریخ]

  • سال پخش: 2009
  • ژانر: نظامی، ماجراجویی، کمدی، درام، جادویی، فانتزی
  • تعداد قسمت‌ها: 64

کیمیاگری یک قانون دارد و آن این است که برای این‌که چیزی به دست آید، باید چیزی با ارزش برابر از بین برود. قانونی که برادران جوان به نام ادوارد و آلفونس اِلریک، پس از کوشش برای زنده ساختن مادرشان، بهای سنگینی برای آن می‌‌دهند و ادوارد تنها با اهدای بازوی چپ خود می‌تواند روح برادرش را در زره یک شوالیه حبس کند.

این اتفاق سبب می‌شود تا این دو برادر به دنبال کشف «سنگ فلسفه» سفری را شروع کنند. این سنگ به کیمیاگر این اجازه را می‌دهد تا در برابر قانون مبادله پیروز شوند.

اما آن‌ها در سفر خود در یک توطئه جهانی درگیر شده و با خود واقعی و ترسناک سنگ فلسفه و در نهایت کشورشان روبرو می‌شوند.

بهترین انیمه اکشن فانتزی فراتر از انیمه های اکشن و شونن عادی پیش می‌رود، به دلیل داستان‌پردازی بسیار قوی، شخصیت‌ پردازی درست و مضامین بحث‌برانگیز و آموزنده‌ای که دارد.

به عنوان بهترین انیمه های اکشن سریالی در تمام تاریخ و در همه‌ی ژانرها شناخته می‌شود. درواقع اهمیت این انیمه در جهان‌شمول بودن مضامین آن و جذابیت عالی و گسترده آن برای هر گروه سنی، جنسیت و سلیقه‌ای است.

بهترین انیمه اکشن کمدی تعادل زیبایی بین بخش کمدی و بخش‌های جدی داستان برقرار می‌کند و دارای لحظه‌های عاشقانه و هم دارای صحنه‌های اکشن تماشایی و هیجان‌انگیز است.

این انیمه به دلیل چرخش‌های داستانی غافل‌گیرکننده و لحظه‌های دراماتیک تاثیرگذارش، در جایگاه سومین انیمه محبوب جهان نیز قرار گرفته است.

بنابراین می‌توان گفت: این انیمه توانسته است هم مخاطبان عام و هم بینندگان خاص را به میزان زیادی تحت تاثیر قرار دهد و به همین دلیل فهرست بهترین انیمه های اکشن جای می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های زمستان 2021

بهترین انیمه های مدرسه ای و دبیرستانی

هانتر هانتر (Hunter x Hunter)

تیتر: بهترین انیمه های اکشن [15 انیمه اکشن برتر تاریخ]

  • سال پخش: 2011
  • ژانر: ماجراجویی، فانتزی، ابرقدرتی
  • تعداد قسمت‌ها: 148

هانتر هانتر نام انیمه‌ای بازسازی شده از نسخه قدیمی محصول سال 1999 است. داستان آن درباره‌ی پسری 12 ساله به نام گون فریکس است. او برای یافتن پدر شکارچی‌اش که در کودکی او را ترک کرده، وارد دنیای شکارچیان می‌شود.

گون با آن که بسیار کم سن است، وارد آزمون بزرگی می‌شود تا معتبرترین مدرک شکارچیان را دریافت کند و در این راه با کوراپیکای انتقام‌جو، کیلوای قاتل و لئوریو، پزشکی پول‌پرست دوست می‌شود.

گون به مرور زمان متوجه می‌شود که پیداکردن پدرش کار آسانی نیست و باید برای اثبات خود، وارد سرزمین‌های اسرارآمیز گوناگون و چالش‌های مرگ‌باری شود.

هانتر هانتر بهترین انیمه اکشن فانتزی نقاط قوت بسیاری دارد، از داستان‌پردازی و آفرینش جهان فانتزی گسترده گرفته تا شخصیت‌هایی که حتی امروزه نیز استثنایی و تکرار‌نشدنی هستند.

این انیمه از بهترین انیمه های اکشن به شمار می‌رود که علاوه بر سفر اکتشافی لذت‌بخشی و ظاهر کودکانه‌اش، نبردهای بسیار خشن و ترسناکی را به تصویر می‌کشد که معمولا در رتبه بهترین صحنه‌های نبرد تاریخ انیمه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

فصل چهارم انیمه overlord

بهترین انیمه های جادویی

کد گیاس: لولوش شورشی

تیتر: بهترین انیمه های اکشن [15 انیمه اکشن برتر تاریخ]

  • سال پخش: 2006
  • ژانر: نظامی، علمی-تخیلی، درام، رباتی، مدرسه‌ای
  • تعداد قسمت‌ها: 25

داستان انیمه کد گیاس: لولوش شورشی در سال 2010 رخ می‌‌دهد؛ هنگامی که امپراتوری مقدس بریتانیا با فتح ژاپن، خود را به عنوان یک کشور پیروز نظامی معرفی می‌کند.

ژاپن که پس از شکست سریع خود، به منطقه 11 تغییرنام یافته، در تلاش است که با مقاومت‌هایی بلندمدت استقلال خود را به دست آورد.

در میان آتش بین شورشیان منطقه بریتانیا و منطقه 11، لولوش لمپروج که دانش‌آموز بریتانیایی است گرفتار شده و به کمک ظهور به موقع دختری مرموز به نام سی.سی. قدرتی عجیب به نام «گیاس» را به دست می‌آورد. او که به کمک این قدرت موفق به فرار می‌شود، به مرور پتانسیل بالای قدرت اطاعت مطلق تازه خود را کشف می‌کند.

انیمه اکشن درام کد گیاس، از بهترین انیمه های اکشن تاریخ محسوب می‌شود. این انیمه با داستان‌پردازی قوی و تنش‌های درگیرکننده‌ای که ایجاد می‌کند در کنار شخصیت خاص، جذاب و نابغه لولوش، شما را شیفته خود می‌کند.

کد گیاس: لولوش شورشی از بهترین انیمه های اکشن است که با ترکیب ژانر نظامی و سازه‌های جنگی رباتی، یکی از تکنیکی‌ترین و استراتژیک‌ترین نبردهای رباتی را می‌آفریند و با داستان قوی خود، بر دیگر انیمه‌های رباتی برتری می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های کوتاه 

بهترین انیمه های شوجو

جوجوتسو کایسن (Jujutsu Kaisen)

تیتر: بهترین انیمه های اکشن [15 انیمه اکشن برتر تاریخ]

  • سال پخش: 2020
  • ژانر: شیطانی، ماوراءالطبیعی، مدرسه‌ای
  • تعداد قسمت‌ها: 24

یک دانش آموز دبیرستانی به نام یوجی ایتادوری ، به فعالیت‌های غیرمعمول در یک باشگاه رازآلود مشغول است. او زندگی آرامی دارد اما این سبک زندگی آسوده‌ی یوجی به طور عجیبی عوض می‌شود زیرا که او تصادفی با یک شیء نفرین‌شده روبه‌رو شده و آن را قورت می‌دهد و پس از آن متوجه می‌شود که آن انگشتی متعلق به شیطانی معروف به پادشاه نفرین بوده است.

یوجی با قدرت‌های تازه پیدا شده در خود و تهدیدی که این نفرین برای جامعه به وجود می‌آورد، وارد مدرسه جوجوتسوی توکیو می‌شود. او به این ترتیب در راهی قدم می‌گذاشته است که دیگر بازگشتی از آن وجود ندارد.

انیمه جوجوتسو کایسن از بهترین انیمه های اکشن جدید انتشاریافته‌ای است که با استقبال گسترده‌ای از سوی مخاطبان روبه‌رو شده و توانست امتیاز بالایی را در سایت مای انیمه لیست به خود اختصاص دهد.

بی‌شک انیمه جوجوتسو کایسن محبوبیت خود را به پویانمایی و گرافیک بالایش مدیون است که صحنه‌های مبارزه پر هیجان و زیبایی را در خود جای داده و با شخصیت‌های خاصی که دارد، جزو بهترین انیمه اکشن جدید به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های ایسکای

فصل پنجم انیمه حمله به تایتان

حماسه وینلند (Vinland Saga)

بهترین انیمه های اکشن

  • سال پخش: 2019
  • ژانر: ماجراجویی، درام، تاریخی
  • تعداد قسمت‌ها: 24

انیمه حماسه وینلند از بهترین انیمه های اکشن که فضای جنگ‌های انگلیس و دانمارک را به خوبی به تصویر می‌کشد و به خاطر حال‌وهوای اروپای غربی، تم و مضامین آشکارش، زاویه دید متفاوت به مفاهیمی چون عشق، مذهب و جنگ، سبک طراحی واقع‌گرایانه و نبردهای جدی و خشن در کنار پویانمایی حرفه‌ای که دارد در لیست بهترین انیمه اکشن جدید جای گرفته است.

داستان انیمه اکشن درام حماسه وینلند درمورد پسر جوانی به نام تورفین است که به همراه خانواده‌اش زندگی آرامی را می‌گذراند.

ثورس اسنورسون پدر او بوده است پانزده سال پیش فرمانده وایکینگ‌ها بوده است، اما در یک جنگ دریایی میدان نبرد را ترک کرده تا به با همسرش زندگی مسالمت‌آمیزی را از نو آغاز کند.

وی پس از پانزده سال از سوی یکی از هم‌رزمان قدیمی خود به طور اجباری به جنگ فراخوانده می‌شود. تورفین که پنهانی سوار کشتی پدرش می‌شود.

ناگهان با بزرگ‌ترین حادثه‌ی غم‌انگیز  زندگی خود روبه‌رو می‌شود و سفری را آغاز می‌کند که او را در سیاست‌های جنگی و جامعه خشن حاکم بر جهان فرو می‌یرد.

بیشتر بخوانید:

نقد انیمه شیطان کش

بهترین انیمه های شونن

شیطان کش (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba)

تیتر: بهترین انیمه های اکشن [15 انیمه اکشن برتر تاریخ]تیتر: بهترین انیمه های اکشن [15 انیمه اکشن برتر تاریخ]

  • سال پخش: 2019
  • ژانر: تاریخی، شیطانی، ماوراءالطبیعی
  • تعداد قسمت‌ها: 26

داستان انیمه شیطان کش درمورد تانجیرو کامادو است که پس از فوت پدرش، مسئولیت تامین هزینه‌های خانواده را به دوش می‌کشد. خانواده او در یک منطقه کوهستانی دورافتاده زندگی می‌کنند و از زندگی تقریبا آرام و شادی برخوردار هستند.

یک روز که تانجیرو برای فروختن ذغال به روستایی نزدیک می‌رود، در زمان بازگشت متوجه فرا رسیدن شب می‌شود و تصمیم می‌گیرد شب را در خانه مردی غریبه در روستا بگذراند.

او روز بعد، هنگامی که به خانه بازمی‌گردد، متوجه می‌شود که تمام اعضای خانواده‌اش توسط شیطانی به قتل رسیده‌اند و تنها بازمانده، خواهرش نزوکو است که به شیطان بدل شده. تانجیرو با خشم و نفرت سوگند می‌خورد که انتقام خانواده‌اش را بگیرد و خواهرش را نجات دهد.

گرافیک فوق‌العاده این انیمیشن و پویانمایی نرم و حرفه‌ای آن سبب شده تا صحنه‌های نبردی با بالاترین کیفیت و هیجان و سبک شمشیرزنی نوآورانه‌ای را به تصویر کشیده شود.

این انیمه که تا کنون از بهترین انیمه اکشن جدید به حساب می‌آید، با انیمه سینمایی خود توانسته است جایگاه پرفروش‌ترین فیلم سال در جهان را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید:

انیمه بلیچ (Bleach 2021)

بهترین انیمه های ترسناک 2020

مرد تک مشتی (One Punch Man)

تیتر: بهترین انیمه های اکشن [15 انیمه اکشن برتر تاریخ]

  • سال پخش: 2015
  • ژانر: اکشن، کمدی، ابرقدرتی، ماوراءالطبیعی
  • تعداد قسمت‌ها: 34

مرد تک مشتی نام انیمه‌ای است که داستان مردی به ظاهر عادی، کچل و بیکار را بیان می‌کند که یک سرگرمی جالب و خاص دارد و آن هم قهرمان بودن است.

در بهترین انیمه اکشن کمدی سایتاما برای این‌که آرزوی کودکی خود را محقق کند، سه سال بی‌وقفه تمرین می‌کند تا قدرتمند شود.

او پس از این مدت موهایش می‌ریزد، اما آن‌چنان قدرتمند می‌شود که هیچ دشمنی توان به پیروزی در برابر او نیست. سایتاما که با یک مشت همه‌ی دشمنانش را شکست می‌دهد، اکنون دیگر از هیچ مبارزه‌ای هیجان‌زده نمی‌شود و حوصله‌اش سر می‌رود.

بعد از آن‌که جنوس سایبورگ 19 ساله، قدرت سایتاما را درمی‌یابد و او را به استادی خود انتخاب می‌کند، سایتاما متوجه می‌شود که او در دنیای قهرمانان چندان شناخته شده نیست و این حقیقت او را سرافکنده و شرمنده می‌کند. او تصمیم می‌گیرد با جنوس به انجمن قهرمانان بپیوندد.

انیمه مرد تک مشتی از بهترین انیمه های اکشن در این لیست است که با شخصیت طنز و ویژگی‌های عجیب سایتاما و نبردهای متحیرکننده و اغراق‌آمیزش، تجربه خاصی از تماشای انیمه‌های اکشن را به مخاطب ارائه می‌دهد و از این نظر این انیمه اکشن جادویی بسیار با اهمیت است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سینمایی جهان

بهترین انیمه های چینی

موب سایکو 100 (Mob Psycho 100)

بهترین انیمه های اکشن

  • سال پخش: 2016
  • ژانر: زندگی روزمره، کمدی، ماوراءالطبیعی
  • تعداد قسمت‌ها: 25

شیگئو کاگیامای یک دانش‌آموز کلاس هشتمی است که با نام موب نیز شناخته می‌شود، او نوجوانی بی‌استعداد است که هیچ‌کس او را جدی نمی‌گیرد. اما او قدرت‌های ذهنی نامحدودی و فوق العاده‌ای دارد که اگر به درستی آن‌ها را کنترل نکند، می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری به جهان پیرامونش وارد کند.

موب برای کنترل  قدرتش از آراتاکا ریگن، جن‌گیری فریب‌کار یاری می‌خواهد و ریگن او را استخدام می‌کند تا از قدرتش برای به دست آوردن پول استفاده کند. موب که تمام آرزویش آن است که مثل اطرافیانش زندگی عادی داشته باشد، همواره با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود که او را تحت فشار قرار می‌دهد،جایی که دیگر نمی‌تواند قدرتش را کنترل کند.

بهترین انیمه اکشن کمدی موب سایکو 100، صحنه‌های اکشن هراس‌آنگیز و تمرکزش بر قدرت‌های ذهنی از دیگر بهترین انیمه های اکشن، متمایز است. این انیمه به دلیل سبک بصری خاص و گرافیک بالای صحنه‌های نبردش، معمولا در فهرست بهترین انیمه های اکشن جای می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

وان پیس (One Piece)

تیتر: بهترین انیمه های اکشن [15 انیمه اکشن برتر تاریخ]

  • سال پخش: 1999
  • ژانر: ماجراجویی، کمدی، فانتزی، درام، ابرقدرتی
  • تعداد قسمت‌ها: 980

در این انیمه اکشن درام  قوی‌ترین و بدنام‌ترین موجودی که در گرند لاین قایقرانی کرده است، گل. دی راجر  است که به عنوان پادشاه دزدان دریایی شناخته می‌شد؛ دستگیری و سپس اعدام راجر از سوی دولت جهانی تحولی در سراسر دنیا ایجاد می‌کند و آخرین سخنان او پیش از مرگش، وجود بزرگ‌ترین گنج جهان یعنی «وان پیس» را آشکار کرد.

این افشاگریِ او سبب ایجاد عصر بزرگ دزدان دریایی شد، جایی که لوفی. مانکی دی ساله تصمیم گرفت همچون بقیه به دنبال ثروت و شهرت نامحدود وان پیس بگردد. لوفی با شخصیت پرانرژی‌اش، دوستان جدیدی پیدا می‌کند و درگیر ماجراهای دیوانه‌واری می‌شود که از رمز و رازهای تاریک جهان پرده می‌دارد.

بهترین انیمه اکشن فانتزی به دلیل وجود شخصیت‌های زیاد و زمانی که برای نشان دادن رشد و پیشرفت تک‌تک‌شان می‌گذارد، تاکید بر کارگروهی و رفاقت، به تصویر کشیدن دنیای متفاوت دزدان دریایی و سبک مبارزه عجیب و غریب و خاصی که دارد، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و تاثیرات بسیاری بر انیمه‌های شونن پس از خود گذاشته است.

این انیمه اکشن درام با تعداد قسمت‌های زیادش، لحظه‌ای کشش و هیجانش را از دست نمی‌دهد و تعادل مناسبی را بین قسمت‌های کمدی و اکشن خود ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

انیمه سرنوشت صفر (Fate/Zero)

تیتر: بهترین انیمه های اکشن [15 انیمه اکشن برتر تاریخ]
بهترین انیمه اکشن کمدی
  • سال پخش: 2011
  • ژانر: اکشن، فانتزی، ماوراءالطبیعی، جادویی
  • تعداد قسمت‌ها: 25

قاتل جادوگر نام دیگر انیمه اکشن جادویی کریتسوگو امیا است، که یکی از شرکت‌کننده‌های این جنگ خونین است که از طرف خانواده باتجربه و ثروتمند انزبرنز استخدام می‌شود و با ازدواج با دختر آن خانواده به نام ایریسویل قرارداد لازم‌الاجرایی را به عهده می‌گیرد. او با جنگجوی خود، سیبر باید به هرشکلی که شده است در این جنگ پیروز شود تا بتواند آرزوی دیرینه خود برسد.

انیمه اکشن جادویی درکنار داستان و شخصیت‌های بسیار عمیق و پیچیده‌اش، از کیفیت و گرافیک بالای صحنه‌های نبرد و پویانمایی بسیار نرم و حرفه‌ای استودیو ufotable برخوردار است که این انیمه را به یکی بهترین انیمه های اکشن این لیست تبدیل کرده است. درواقع انیمه سرنوشت صفر از بهترین انیمه اکشن فانتزی که رویدادهای 10 سال پیش از انیمه سرنوشت شب ماندن را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

بهترین فیلم های اکشن 2021

ناروتو شیپودن (Naruto: Shippuden)

تیتر: بهترین انیمه های اکشن [15 انیمه اکشن برتر تاریخ]
بهترین انیمه های اکشن عاشقانه
  • سال پخش: 2007
  • ژانر: ماجراجویی، کمدی، هنرهای رزمی
  • تعداد قسمت‌ها: 770

ناروتو اوزوماکی برای تمرین‌های سخت نینجایی، به مدت دو سال و نیم دهکده‌اش را ترک کرده است. در این مدت گروه مرموز و ناشناخته‌ای به نام آکاتسوکی، کار خود را به طور رسمی شروع کرده و در حال پیش‌بُرد برنامه‌های بزرگ خود است که می‌تواند امنیت کل جهان شینوبی (نینجاها) را مورد تهدید قرار دهد.

ناروتو که پس دو سال و نیم تمرین سخت، بزرگ‌تر و قوی‌تر شده، به دهکده‌اش بازمی‌گردد و برای هدفش که هوکاگه شدن است، با اراده راسخ‌تر و اعتماد به‌نفس بیشتری به مبارزه‌اش ادامه می‌دهد.

اما او در بین متوجه می‌شود که برای هوکاگه شدن ابتدا باید تلاش کند جان خود، دهکده خود و سپس تمام شینوبی‌ها را نجات دهد.

این انیمه تمرکز بسیاری بر صحنه‌های اکشن و استراتژی‌های جنگی اختصاص می‌دهد. بهترین انیمه اکشن طنز به دلیل تنوع گسترده قدرت‌های استثنایی در شخصیت‌ها، چرخش‌های داستانی ناگهانی، ریتم سریع و هیجان‌انگیز نبردها، شخصیت‌های شرور نیرومند و چالش‌برانگیز و سبک مبارزه خاص نینجایی‌اش، نبردهایی به‌یادماندنی و کم نظیر را در تاریخ انیمه خلق کرده که تاثیر زیادی را بر انیمه‌های اکشن و شونن پس از خود گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

سامورایی چامپلو  (Samurai Champloo)

تیتر: بهترین انیمه های اکشن [15 انیمه اکشن برتر تاریخ]
بهترین انیمه های اکشن عاشقانه
  • سال پخش: 2004
  • ژانر: ماجراجویی، کمدی، تاریخی، سامورایی
  • تعداد قسمت‌ها: 26

انیمه سامورایی چامپلو داستان فو کاسومی ، یک پیشخدمت جوان ولی دست‌ و پاچلفتی را به تصویر می‌کشد که در چای‌خانه کار می‌کند. روزی او از طرف گروهی از سامورایی‌ها مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد و ناامیدانه از سامورایی دیگری کمک می‌خواهد.

موگِن سامورایی دوره‌گرد و جین سامورایی رونین (سامورایی بدون ارباب)، با افرادی  که فو را اذیت کردند، مبارزه می‌کنند و در این زمان، به طور تصادفی پسر قاضی محلی را به قتل می‌رسانند.

موگن و جین که به خاطر جنایتشان محکوم به اعدام می‌شوند، توسط فو نجات پیدا می‌کنند و فو آن‌ها را به عنوان محافظان خود استخدام می‌کند تا به دنبال سامورایی خاصی بگردند که بوی گل آفتاب‌گردان می‌دهد!

انیمه سامورایی چامپلو از بهترین انیمه های اکشن دارای سبک مبارزه‌ای خاصی است که با موسیقی هیپ‌هاپ ترکیب شده است. تکنیک‌های جنگ موگن و جین شبیه به رقص هیپ‌هاپ هستند که این انیمه را از دیگر انیمه های ژانر اکشن متفاوت ساخته و تاثیر زیادی بر بینندگان غربی گذاشته است.

بهترین انیمه اکشن کمدی که توسط کارگردان انیمه کابوی بیباپ ساخته شده است، باز هم به خاطر سبک بصری خاص، تلفیق و ترکیب زیبای ژانرهای گوناگون بسیار با اهمیت است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2021

بهترین فیلم های زامبی 2021

گورن لاگان (Tengen Toppa Gurren Lagann)

بهترین انیمه های اکشن
بهترین انیمه های اکشن عاشقانه
  • سال پخش: 2007
  • ژانر: علمی-تخیلی، ماجراجویی، کمدی، رباتی
  • تعداد قسمت‌ها: 27

داستان انیمه گورن درباره دو شخصیت به نام سایمون و کامینا است که در دهکده‌ای در لایه‌های از اعماق زمین به دنیا آمده‌اند؛ در مکانی که رفتن به سطح زمین برای‌شان مانند افسانه‌ای غیرواقعی به نظر می‌رسد.

سایمون روزی وقتی که در حال حفاری زمین است، یک شی مرموز پیدا می‌کند که مشخص می‌شود کلید روشن شدن یک اثر باستانی و درواقع یک ربات جنگی به نام لاگان است.

سایمون و کامینا با یاری یوکو لیتنر که روی زمین سرگردان است و البته سلاح جدیدی که به تازگی کشف کرده بودند (لاگان)، یک حمله ناگهانی از سطح زمین را دفع می‌کنند. این سه با یاری هم‌دیگر با دشمنانی روبه‌رو می‌شوند تا سطح زمین را باز پس گیرند.

انیمه گورن لاگان یکی از مهم‌ترین انیمه‌های رباتی است که تاثیر بسیاری روی انیمه‌های رباتی و سایر انیمه های اکشن پس از خود گذاشته است. این انیمه اکشن جادویی که توسط هنرمند مشهوری به نام هیرویوکی ایمایشی کارگردانی شده، دارای سبک بصری خاصی از رنگ‌های درخشان گرفته تا زوایای تند غیرمعمول و ریتم سریع نماها است که سبب شده صحنه‌های نبرد نفس‌گیری را بیافریند و برای چندین دهه همچنان ستایش شود. انیمه‌هایKill la Kill (2013)  وPromare (2019)  از دیگر انیمه‌های این کارگردان صاحب نام هستند که هرکدام از بهترین انیمه‌های اکشن به شمار می‌آیند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

سورت آرت آنلاین (Sword Art Online)

تیتر: بهترین انیمه های اکشن [15 انیمه اکشن برتر تاریخ]
بهترین انیمه اکشن جدید
  • سال پخش: 2012
  • ژانر: عاشقانه، ماجراجویی، فانتزی، بازی
  • تعداد قسمت‌ها: 25

سورت آرت آنلاین یکی از بهترین انیمه های اکشن عاشقانه در دورانی که علم پیشرفته تر شده است، بازی های VR هم پیشرفته تر شدند تا تجربه واقعی تری به بازیکنان ارائه بدهند. در همین حال  سرویس رسمی بازی آنلاین Sword Art Online  شروع به کار کرده است.

در این انیمه می توانید از شخصیت اصلی یعنی Kirito، از فضای مجازی ایده آل در روز راه اندازی سرویس لذت بردند. با این حال، توسعه دهنده های این بازی از سیستمی که به اعصاب وصل شده سواستفاده می‌کنند. این انیمه از بهترین انیمه های اکشن عاشقانه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

کابوی بیباپ (Cowboy Bebop)

تیتر: بهترین انیمه های اکشن [15 انیمه اکشن برتر تاریخ]
بهترین انیمه اکشن جدید
  • سال پخش: 1998
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام، کمدی، علمی-تخیلی، فضایی
  • تعداد قسمت‌ها: 26

قصه انیمه کابوی بیباپ در سال 2071 و در مکانی اتفاق می‌افتد که انسان از سطح سیاره زمین خارج شده و در چندین سیاره در منظومه شمسی ساکن شده است.

در چنین سیستمی، پلیس منظومه شمسی دارد تا برای حفظ صلح و آرامش در کهکشان، برای شکارچیانی به نام گاوچران‌ها پاداشی تدارک ببیند تا مجرمان را دستگیر کنند.

دو شکارچی جایزه بگیر اسپایک اسپیگل و دوستش جت بلک هستند، که در سفینه فضایی بیباپ زندگی می‌کنند، آن ها در این راه با دو شخصیت عجیب به نام Ein و فی ولنتاین آشنا می‌شوند.

انیمه کابوی بیباپ به این دلیل با اهمیت است که ترکیب خلاقانه ژانرهای اکشن، کمدی و فضایی را دارد و هنگامی که با موسیقی جاز همراه می‎‌شود، فضای کلاسیک وسترن را تداعی می‌کند.

این انیمه در هر قسمت داستانی متفاوتی را دنبال می‌کند و شخصیت‌های جذابی دارد که به مرور از سرگذشت عجیبشان پرده‌برداری می‌شود.

انیمه اکشن درام کابوی بیباپ که توسط کارگردانی صاحب‌سبک ساخته شده است، به خاطر سبک خاص خود، صحنه‌های نبرد و مبارزات سفینه‌ای و نیز مبارزات تن‌به‌تن زیبایی دارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین انیمه های اکشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    لیست عالی و کامل ولی متاسفانه همه رو دیدم

    پاسخ