;
coinex

اطلاعات جدیدی از گلکسی S21 FE منتشر شد

پس از افشای مشخصات فنی و احتمالی پرچمدار سامسونگ، حالا اطلاعات جدیدی از گلکسی S21 FE منتشر شده است که نشان می دهد اطلاعات قبلی تائید شده اند.

به تازگی مشخصات جدیدی از گوشی گلکسی S21 FE در گیک بنچ لیست شده است. این اسمارت فون قرار است که به زودی عرضه شود و اکنون اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است. اخبار و حواشی زیادی پیرامون این گوشی وجود دارد و حتی برخی از منابع تاریخ دقیق آن را مشخص کرده‌اند.

اوایل نوامبر بود که جزئیات بیشتری از گلکسی S21 FE منتشر شد که بیشتر به قسمت پنل پشتی و جزئیات مربوط به آن می‌پرداخت. رندرهای منتشر شده از این گوشی نشان می‌داد که این اسمارت فون از وجود یک ماژول سه گانه بهره‌مند شده است. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید.

اطلاعات جدیدی از گلکسی S21 FE

اگر بخواهیم یکی از بهترین گوشی های سامسونگ را نام ببریم گلکسی S21 FE در آن لیست خواهد بود. این اسمارت فون بنا به گفته‌های منابع موثق، مجهز به تراشه اگزینوس 2100 است که آخرین چیپست تولید شده توسط سامسونگ است.

اطلاعات جدیدی از گلکسی S21 FE

میزان رم این گوشی 8 گیگابایت و اندروید آن 12 است و برخی منابع مدعی‌اند که گلکسی S21 FE در دو نسخه تراشه وارد بازار خواهد شد. یک نسخه آن اسنپدراگون و دیگری اگزینوس خواهد بود که بسته به منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، متفاوت خواهد بود. این تراشه‌ها جزء  بهترین تراشه های موبایل 2021 هستند که در پرچمداران استفاده می‌شوند.

به تازگی اطلاعات قبلی و شایعات پیرامون این گوشی توسط وبسایت‌های معتبری مانند گیک بنچ تائید شده‌اند. گلکسی اس 21 اف ای در قسمت نرم افزاری عملکرد پایینی از خود نشان داده است که به عقیده برخی از صاحب نظران این مشکل به علت باگ‌های مراحل پیش تولید است و در آینده با نصب بسته نرم افزاری جدید بهتر می‌شود.

گزارشات اخیر حاکی از عرضه این اسمارت فون در 14 دی ماه 1400 هستند. همچنان که در مطالب قبلی تکراتو در خصوص مشخصات فنی احتمالی گلکسی S21 FE صحبت کردیم، دارای صفحه نمایشی 6.4 اینچی و با پنلی آمولد است که نرخ نوسازی آن 120 هرتز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اطلاعات جدیدی از گلکسی S21 FE چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر