;
coinex

رویداد 28 آبان سامسونگ بدون معرفی تراشه جدید برگزار می شود

سامسونگ به تازگی و بر خلاف گفته های قبلی خود اعلام کرد که رویداد 28 آبان سامسونگ بدون معرفی تراشه جدید برگزار می شود و مشخص نیست که قرار است کی معرفی شود.

انتظار داشتیم که سامسونگ در رویداد 28 آبان خود از تراشه جدید اگزینوس رونمایی کند. تراشه پرچمداری که می‌توانست با اسنپدراگون 898 کوالکام به رقابت بپردازد. حالا اما سامسونگ اعلام کرده است که در این مراسم خبری از معرفی تراشه جدید نیست.

کره‌ای‌ها در اکانت اینستاگرامی خود اعلام کرده بودند که قرار است از یک تراشه جدید در نیمه دوم نوامبر معرفی نمایند اما ظاهرا این سخن با واقعیت رو به رو نشده است و نخواهد شد. سامسونگ به تازگی در نوئیتی اعلام کرده است که رونمایی از تراشه‌ای جدید منتفی است و فعلا برنامه‌ای برای عرضه یا معرفی چنین چیپستی ندارد.

رویداد 28 آبان سامسونگ بدون معرفی تراشه جدید

سامسونگ که قرار بود در رویداد 28 آبان از تراشه اگزینوس 2200 رونمایی نماید، اعلام کرده است فعلا این برنامه منتفی شده است. حالا رقیب این شرکت یعنی کوالکام با این حساب، رونمایی از اسنپدراگون 898 را زودتر آغاز خواهد کرد. پیش‌تر در خصوص بهترین تراشه موبایل 2021 مطلبی در تکراتو منتشر شده است که می‌توانید آن را بخوانید.

رویداد 28 آبان سامسونگ بدون معرفی تراشه جدید

اگزینوس 2200 طبق گزارشات منتشر شده، به نسبت سری قبلی خود، دارای 34 درصد بهبود عملکرد است و از شش هسته آر دی ان تشکیل شده است. همچنین گفته شده است که قدرت گرافیکی این ماژول، چیپست‌هایی مانند A15 که در آیفون 13 و اسنپدراگون 898 را که در شیائومی 12 استفاده شده است، رد خواهد کرد.

یکی از دلایلی که کاربران مشتاق رونمایی از این تراشه هستند، همکاری بی‌سابقه سامسونگ با AMD بوده است. این دو کمپانی با کمک یکدیگر اگزینوس 2200 را ساخته‌اند و باید تراشه کاملی باشد. این ماجرا وقتی مهم است که بدانیم نقطه ضعف تراشه‌های اگزینوس سامسونگ، ماژول‌های گرافیکی آن بوده است و حالا باید دید که قرار است چه اتفاقی بیفتد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه رویداد 28 آبان سامسونگ بدون معرفی تراشه جدید برگزار می شود چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر