;
coinex

سرفیس لپ تاپ اس ای (Surface Laptop SE) با ویندوز SE 11 رسما رونمایی شد

مایکروسافت به همراه رونمایی و عرضه ویندوز اس ای 11 از سرفیس لپ تاپ اس ای (Surface Laptop SE) رونمایی کرد و این لپ تاپ برای کودکان طراحی شده است.

دیروز بود که طی یک رویداد بزرگ، مایکروسافت از ویندوز SE 11 و به تبع آن از لپ تاپ ارزان قیمت خود با نام سرفیس لبپ تاپ اس ای رونمایی کرد. همین چند هفته پیش بود که مایکروسافت ویندوز جدیدش را رونمایی کرد و پس از آن خیل عظیمی از لپ تاپ‌ها با ویندوز جدید رونمایی شدند.

حالا این کمپانی معتبر از جدیدترین سرفیس آموزشی خود رونمایی به عمل آورده است. این محصول در رقابت با کروم بوک‌ها است و نسخه ویندوز اس ای 11 در آن مخصوص دانش آموزان زیر 14 سال است. مایکروسافت این ویندوز را متناسب با درک و فهم افراد زیر 14 سال ساخته است.

سرفیس لپ تاپ اس ای (Surface Laptop SE)

تصور کنید اگر لپ تاپی را با ویندوز 11 به یک کودک بدهید. آیا او درک و فهمی نسبت به محیط کاربری آن خواهد داشت؟ مسلما خیر و نیاز به توضیحات زیادی دارد. اما مایکروسافت برای حل این مشکل ویندوز جدیدی با عنوان ویندوز 11 اس ای ایجاد کرده است که متناسب با سطح فهم آنها است.

حالا می‌خواهیم راجع به مشخصات فنی و قیمت این لپ تاپ صحبت کنیم. اول از همه بگوییم که قیمت این محصول، 249 دلار است و ارزان ترین سرفیس این کمپانی محسوب می‌شود. این دستگاه از یک پردازنده دو هسته‌ای سلرون و نمایشگری 11.6 اینچی بهره می‌برد.

سرفیس لپ تاپ اس ای (Surface Laptop SE) با ویندوز SE 11

وضوح این لپ تاپ اچ دی است و نسبت تصویر در آن 16:9 است. درون این لپ تاپ به جای استفاده از سرفیس کانکت، از شارژر بشکه‌ای بهره گرفته شده است. پورت‌های تایپ سی و تایپ ای نیز در این محصول وجود دارند و همان‌طور که گفتیم، پردازنده اینتل سلرون در این دستگاه به کار رفته است.

حافظه رم این لپ تاپ 4 گیگابایت و فضای ذخیره سازی آن 64 گیگابایت خواهد بود. همچنین نسخه گران قیمت‌تر این محصول با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی روانه بازار خواهد شد. همچنین ضخامت این لپ تاپ کمتر از 10 میلی‌متر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سرفیس لپ تاپ اس ای (Surface Laptop SE) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر