;
coinex

سرویس اشتراکی توئیتر بلو (Twitter Blue) ارائه شد

توئیتر به تازگی از پلتفرم خود تحت عنوان سرویس اشتراکی توئیتر بلو رونمایی کرده است که دارای امکانات زیادی نسبت به توئیتر معمولی امکانات بیشتری دارد.

به تازگی توئیتر از سرویس اشتراک ماهیانه خود با نام توئیتر آبی رونمایی نموده است. به واسطه این برنامه، مشترکان می‌توانند به قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی دسترسی داشته باشند که کاربران عادی توئیتر از آن بی‌بهره‌اند.

سرویس اشتراک ماهیانه توئیتر آبی در حال حاضر در دو کشور نیوزلند و ایالات متحده آمریکا فعال شده است و قیمت اشتراک ماهانه آن 2.99 دلار آمریکا یا 4.99 دلار نیوزلند است. ویژگی‌های این برنامه مانند مقالات بدون تبلیغات، مقالات محبوب و لغو توئیت‌ها از جمله امکانات این نسخه پرمیوم است.

سرویس اشتراکی توئیتر بلو

توئیتر آبی سرویسی اشتراکی است که با آن می‌توانید به قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی دسترسی داشته باشید که در توئیتر عادی نیست. یکی از این قابلیت‌ها عدم تبلیغات در این پلتفرم است. با خرید اشتراک می‌توانید نشریات مختلفی مانند واشنگتن پست، آتلانتیک، رویترز و دیلی بیست را بخوانید بی‌آنکه تبلیغاتی شما را آزار دهد.

سرویس اشتراکی توئیتر بلو

علاوه بر این یکی از قابلیت‌های دیگر توئیتر آبی، دسترسی مشترکین به محبوب‌ترین توئیت‌ها است. توئیتر آبی آن دسته از توئیت‌هایی را که در 24 ساعت گذشته بیشتر از دیگر توئیت‌ها به اشتراک گذاشته‌اند را جزو لیست محبوب‌ترین‌ها قرار می‌دهد. البته این قابلیت مختص اندروید و نسخه دسکتاپ خواهد بود.

حالا می‌توانید در صورت ارسال یک توئیت، اگر از آن ناراضی بودید و پشیمان شدید، لغوش کنید. در این شرایط توئیتر آبی به شما چندین ثانیه زمان می‌دهد تا تصمیم خود را بگیرید و در صورت نارضایتی آن را لغو کنید. حالت دیگر این برنامه، قابلیت خواندن رشته توئیت‌های طولانی است که آنها را در یک صفحه طولانی قرار می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌ها می‌توان به سفارشی سازی دکمه‌های پایین صفحه اشاره کرد. حال می‌توانید این دکمه‌ها را حذف یا ویرایش کنید. مشکل اینجاست که چنین قابلیتی تنها در آی او اس موجود است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سرویس اشتراکی توئیتر بلو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر