;
coinex

قابلیت Take a Break اینستاگرام به زودی ارائه می شود

قابلیت Take a Break اینستاگرام به کاربران اعلان هایی ارسال می کند و به آنها تذکر می دهد و سعی دارد آنها را کمی به استراحت دعوت نماید.

قرار است که به زودی در پلتفرم اینستاگرام، قابلیت استراحت کنید یا Take a Break فعال شود. این قابلیت به صورت آزمایشی فعال خواهد شد و ساز و کار آن به این صورت است که کاربران را تشویق می‌کند تا زمان کمتری را در شبکه‌های اجتماعی صرف کند.

مدیر اینستاگرام اخیرا اعلام نموده است که ویژگی جدید این پلتفرم قرار است کاربران را ترغیب به کمتر استفاده کردن از شبکه‌های اجتماعی کند. این خبر در اکانت رسمی اینستاگرام در توئیتر منتشر شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به واکاوی این قابلیت بپردازیم.

قابلیت Take a Break اینستاگرام

مدتی پیش به قابلیت اینستاگرام برای استراحت نوجوانان پرداختیم و از برنامه‌های این پلتفرم برای آن صحبت کردیم. همچنین چند روز پیش گفتیم که این شبکه از قابلیت حمایت از تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام رونمایی خواهد کرد.

قابلیت Take a Break اینستاگرام

اکنون با توجه به سیاست‌های اخیر اینستاگرام، چنین خط مشی برای آن باورپذیر نیست زیرا سیاست‌های اینستاگرام تا به امروز این بوده است که کاربران را به هر طریقی که شده در خود نگاه دارد. طی ماه‌های اخیر اینستاگرام اعلام کرده بود که می‌خواهد اینستاگرام کودکان را طراحی کند که البته با انتقادات فراوانی مواجه شد.

قابلیت استراحت کنید بدین صورت عمل می‌کند که به طور پیاپی به کاربران اخطار می‌دهد که در صورت نیاز مدتی از آن فاصله بگیرند. چنین چیزی به کاربران تحمیل نخواهد شد بلکه در حد یک تذکر خواهد بود. اعلان‌های مذکور به طوری هستند که تمام صفحه را پوشش می‌دهند و نمی‌توان به راحتی از کنار آنها گذشت.

انتقادات فراوانی به اینستاگرام بابت اعتیادآور بودن آن شده و این شبکه اجتماعی نیز به مضرات خود آگاه است. بنابراین ممکن است که اینستاگرام با این قابلیت بتواند کمی از بار مشکلات فعلی خود کم کند. در هر حال کاربران در استفاده از هر چیزی آزاد هستند و نمی‌توان به سیاست‌های اینستاگرام خرده گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت Take a Break اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر