;
coinex

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Marvels [+بازیگران و داستان]

فیلم مارول‌ها یک فیلم ابرقهرمانی بوده که طرفداران زیادی دارد. در ادامه تریلر و تاریخ اکران فیلم The Marvels را در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

فیلم سینمایی مارول‌های یکی دیگر از محبوب‌ترین فیلم‌های مارول بوده که به کارگردانی نیا داکوستا و تهیه کنندگی کوین فایگی ساخته شده است. این مجموعه جذاب در ژانر ابرقهرمانی بوده که در مخاطبان در انتظار کران این مجموعه هستند.

فیلم سینمایی مارول‌ها بر پایهٔ‌ی شخصیت‌های کارول دنورز ـ کاپیتان مارول، مونیکا رمبو و کامالا خان خانم مارول ساخته شده‌ است. ساخت فیلم بر عهده‌ی مارول استودیوز بوده و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی منتشر خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا تریلر و تاریخ اکران فیلم The Marvels در اختیار شما قرار دهیم.

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Marvels

به جرات می‌توان این فیلم سینمایی دیدنی را یکی از بهترین آثار نیا داکوستا دانست چرا که در این مجموعه جذاب یکی از جدیدترین و بهترین فیلم های مارول در سال 2021  بوده و همچنین بازیگران محبوبی همچون بری لارسون، تیونا پریس، ایمان ولانی در این فیلم سینمایی جذاب به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم دنباله یکاپیتان مارول و تمدیدی از سریال خانم مارول از دیزنی پلاس بوده و و به عنوان  سی و یکمین فیلم از دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود.

در فیلم The Marvels بری لارسون در نقش کاپیتان مارول، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو و ایمان ولانی در نقش کامالا خان خانم مارول ایفای نقش می‌کنند.

طبق اخبار به دست رسیده تاریخ اکران فیلم مارول‌ها  در ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ مشخص شده است. از این رو اگر از طرفداران این مجموعه دیدنی هستید ساعت‌های خود را کوک کنید و در انتظار این اثر جذاب باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های دی سی 2021

داستان فیلم The Marvels

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Marvels
تریلر و تاریخ اکران فیلم The Marvels

همانطور که می‌دانید شخصیت‌های اصلی فیلم‌های مارول طرفداران بسیار زیادی دارند یکی از شخصیت‌های اصلی دنیای مارول کارول دنورز بوده که او را به عنوان قویترین های مارول می‌شناسند.

از آنجایی که کارول دنورز شخصیت قوی فیلم بوده در قسمت اول Captain Marvel درگیر یک ماجراجویی فضایی شد. او باید به نبرد میان اسکرول‌ها و کری‌ها پایان می‌داد. داستان فیلم The Marvels به صورت مستقیم اشاره‌ای ندارد اما با در نظر گرفتن برخی موارد می‌توان به این نتیجه رسید که قسمت دوم هم روی یک ماجراجویی فضایی تمرکز دارد.

طبق گزارش‌های غیر رسمی در داستان فیلم The Marvels چند شخصیت منفی وجود خواهد داشت که با در نظر گرفتن تعداد شخصیتی‌های اصلی، چندان عجیب نیستد. یکی از شخصیت‌های منفی مایکل کورواک نام دارد که در زمین-۶۱۹ ساکن است.

او زندگی خیلی معمولی دارد تا این که منظومه شمسی توسط یک نژاد بیگانه به نام بادون‌ها تصرف می‌شود. در جریان حمله، کورواک به بشریت خیانت کرده و با بیگانگان همکاری می‌کند.

یک روز و در حین کار، کوراک از فرط خستگی خوابش می‌برد. بادون‌ها که چنین رفتاری برایشان قابل‌پذیرش نیست، به عنوان مجازات مایکل را به سایبورگ تبدیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

بهترین فیلم های اکشن 2021

بری لارسون

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Marvels

یکی از از بازیگران فیلم مارول‌ها بری لارسون که فعالیت هنری خود را از سال 1998 آغاز کرده و تاکنون مشغول فعالیت است. لارسون از جوان‌ترین بازیگران سینمای هالیوود در سال‌های اخیر است که هنرنمایی‌اش در فیلم‌های مختلف با تحسین گسترده منتقدان و تماشاگران مواجه شده‌ است.

در سال ۲۰۱۶ و در جریان کامیک-کان بین‌المللی سن دیگو خبر رسید که لارسون قرار است به دنیای سینمایی مارول بپیوندد. سپس اعلام شد او به عنوان بازیگر کارول دنورز انتخاب شده‌ است و قرار است در فیلم‌های آینده مارول در این نقش ظاهر شد.

لارسون تا کنون در دو فیلم کاپیتان مارول و انتقام جویان:پایان بازی این نقش را ایفا کرده‌ است، او همچنین در فیلم فقط رحمت به کارگردانی دستین دنیل کرتون نیز بازی کرده‌ است.

از دیگر آثا راو می‌توان به رفتن از ۱۳ به ۳۰، دور از خانه، مدیسون، هوت، مسخره بازی پنگوئن‌ها، به یاد داشته باشید به خیرگی، خانه‌خراب، تنر هال، اسکات پیلگریم در برابر دنیا، رمپارت، خیابان جامپ شماره ۲۱، دردسر با بلیس، دان جان، بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲، اکنون شگفت‌انگیز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

تیونا پریس

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Marvels

تیونا پریس یکی دیگر بازیگران فیلم مارول‌ها که در سال 2010 برای اولین بار فعالیت هنری خود را آغاز کرد و همچنان مشغول به فعالیت است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌ است می‌توان به مد من، از کجا می‌دانی، شای-رک، آن‌ها باهم آمدند و اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند و کاپیتان مارول ۲ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2021

بهترین فیلم های زامبی 2021

ایمان ولانی

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Marvels

یکی دیگر بازیگران فیلم مارول‌ها که طرفداران بسیار زیادی دارد ایمان ولانی بوده که فعالیت هنری خود را از سال 2019 آغاز کرده و تاکنون مشغول فعالیت است. این بازیگران تازه کار در سپتامبر 2020، ولانی برای نقش خانم مارول در مجموعه تلویزیونی دیزنی+ به همین نام برای اولین بار انتخاب شد.

او قبل از بازی در خانم مارول، ولانی به عنوان یکی از اعضای کمیته موج بعدی تی‌آی‌اف‌اف در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۱۹ انتخاب شده بود. ولی بعد از بازی در فیلم سینمایی خانم مارول توانست از محبوبیت بسیار بالایی برخوردا شود و پیشنهاد‌های کاری بسیاری دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2021

بهترین انیمیشن های 2021

عوامل فیلم The Marvels

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Marvels
تریلر و تاریخ اکران فیلم The Marvels
  • کارگردان: نیا داکوستا
  • تهیه‌کننده: کوین فایگی
  • فیلمنامه‌نویس: مگان مک‌دانل
  • بازیگران: بری لارسون، تیونا پریس، ایمان ولانی
  • فیلم‌بردار: شان بابیت
  • شرکت تولید: مارول استودیوز
  • توزیع‌کننده: استودیو سینمایی والت دیزنی

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

تریلر فیلم The Marvels

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Marvels

همانطور که کمی قبل گفتیم این مجموعه دیدنی یکی از بهترین فیلم های مارول بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. از این رو طرفداران فیلم و سریال‌های مارول بی‌صبرانه در انتظار پخش این مجموعه ابرقهرمانی هستند.

از آنجایی که تاریخ اکران فیلم مارول‌ها در ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ مشخص شده است ما در ادامه تریلر فیلم The Marvels را در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای تماشای تریلر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای تماشای تریلر فیلم The Marvels در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم The Marvels چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر