;
coinex

سینا استوی آزاد شد ؛ کریپتولند دوباره باز می‌شود؟

همانطور که قبلاً در مطلب کلاهبرداری صرافی کریپتولند در تکراتو خوانده بودیم که سینا استوی دستگیر شده است، حال خبری مبنی بر آنکه سینا استوی آزاد شد در اینترنت پخش شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر از این موضوع اطلاعات کسب کنید.

شایعه سینا استوی آزاد شد است یا خارج شده است از زندان، به صورت تحت‌الحفظ او قوت گرفته است. اما محتواهای صوتی ارسالی از سینا استوی ماجرای کریپتولند را شدیدا پیچیده کرده است. او گفته که قرار است به زودی کریپتولند دوباره آغاز به کار کند و توکن BRG هم پر قدرت‌تر به بازار کریپتوکارنسی برگردد. موضوعی که بخاطرش دستگیر شده بود.
کاربران کریپتولند بلاتکلیف تر از همیشه به دنبال پول‌های بلوکه شده خود هستند.

سینا استوی آزاد شد

کریپتولند دوباره باز می‌شود؟

این خبر در حالی است که ۸۰ درصد کاربران کریپتولند هنوز دارایی خود را دریافت نکردند و تجمعات اعتراضی زیادی در ۶ ماه گذشته برای بازپس‌گیری دارایی خود برگزار کردند. همچنین مقامات دادگستری بارها برای برگرداندن پول کاربران وعده دادند اما هیچ کدام از وعده‌ها محقق نشد.

حسن فتحی‌بادی، وکیل سینا استوی در گفتگو با تجارت‌نیوز آزادی استوی را تایید کرد و گفت: در مقوله صرافی کریپتولند و ارز دیجیتال BRG جرمی اتفاق نیفتاده است.

او وعده دارد کاربران کریپتولند نباید نگران چیزی باشند و تا یک هفته آینده کاربران به دارایی‌های خود در صرافی دسترسی پیدا می‌کنند و ما تا حد توان قصد جبران زیان کاربران را داریم.

استوی در پیام‌های صوتی منتشر کرده در کانال‌های تلگرامی خود ادعا کرده در چند روز آینده یک لایو اینستاگرامی برگزار و به سئوالات کاربران پاسخ می‌دهد.

او همچنین ادعا کرده که کاربران قدیمی می‌توانند برای جبران ضرر دو ماه بدون کارمزد از خدمات صرافی استفاده کنند.

سینا استوی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی بازداشت شد

گمانه زنی در مورد زمان بازگشت سرمایه کاربران کریپتولند

گرچه قرار است پول کاربران صرافی کریپتولند دوباره بازگشت داده شود، ولی طبق شنیده‌های اقتصاد ۲۴ روند بازگشایی سایت احتمالا کمی زمان بر خواهد بود.

یک فعال حوزه رمزارز به اقتصاد ۲۴ گفت: از روز گذشته کار صرافی آغاز شده و در حال حاضر استوی و سایر مسئولان سایت کریپتولند کار‌های زیرساختی سایت را انجام می‌دهند و بنابراین یک ماهی طول می‌کشد تا سایت بالا بیاید.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره دستگیری سینا استوی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر