;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انکر (ANKR) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال انکر یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انکر (ANKR) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال دیجیتال انکر (ANKR): Ankr یک راه حل است که از منابع مشترک برای ارائه راه حل های آسان و مقرون به صرفه میزبانی گره بلاک چین استفاده می کند. این شرکت در نوامبر سال 2017 تاسیس شد و در طول مدت حضور خود در بازار، از طریق استفاده از منابع مشترک، بازار خدمات ابری مبتنی بر ظرف را ایجاد کرده است.

این به نوبه خود به توسعه دهندگان و مشتریان سازمانی این امکان را می‌دهد که در مقایسه با ارائه دهندگان ابر عمومی، به راحتی گره های بلاک چین را با قیمت بسیار ارزان‌تری مستقر کنند. به این ترتیب، میزبانی از گره های بلاک چین در Ankr هرگونه مشکل متمرکزسازی و تنها نقطه خرابی را از بین می برد.

علاوه بر این، بلاک چین های عمومی قادر به مشارکت در اجتماعات و ارائه کمک های بیشتر به شبکه های خود هستند. Ankr قصد دارد یک بستر زیرساختی و بازار برای استقرار Web3-stack ایجاد کند تا ارائه دهندگان منابع و همچنین کاربران نهایی بتوانند به فناوری های بلاک چین و برنامه های DeFi متصل شوند.

توجه داشته باشید که زیرساخت ابری اختصاصی Ankr هنگامی که آن را با ارائه دهندگان ابر عمومی مقایسه می کنیم، مستقل عمل می‌کند و به طور کامل از طریق پایگاه داده های توزیع شده جغرافیایی برای افزایش ثبات و سطح انعطاف پذیری آن کار می کند.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انکر (ANKR)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال انکر (ANKR)

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز انکر (ANKR) است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز انکر (ANKR) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت انکر (ANKR) را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت انکر (ANKR)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز انکر (ANKR) و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز انکر (ANKR) می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انکر (ANKR) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت انکر (ANKR) را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال انکر (ANKR)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انکر (ANKR)
قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انکر (ANKR)

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انکر (ANKR) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم نخست شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

شبکه Ankr در سال 2017 در دانشگاه برکلی در کالیفرنیا به عنوان یک پلتفرم محاسباتی توزیع شده که از فناوری های بلاک چین استفاده می کند تاسیس شد. چندلر سانگ، یکی از بنیان گذاران، به عنوان مهندس در خدمات وب آمازون کار می کرد و به عنوان مدیر عامل فعالیت می کرد، در حالی که دیگر بنیانگذار رایان فانگ به عنوان بانک سرمایه گذاری در مورگان استنلی کار می کرد.

چندلر سانگ رایان فانگ را در سال اول سال 2014 در سال 2014 با بیت کوین و بلاک چین آشنا کرد، جایی که او با او خرید 22 بیت کوین را با هم انجام داد. در سال 2017، این بیت کوین ها به سرمایه گذار پروژه Ankr تبدیل شدند.

آنها با هم از پتانسیل بازار رایانش ابری به عنوان زیرساختی که می تواند نوآوری جهانی را به پیش ببرد، اذعان کردند. این امر آنها را بر آن داشت تا ابری ارزان تر و غیر متمرکز بسازند.

شبکه Ankr برای ارائه یک راه حل جدید بلاک چین ایجاد شده است که از قدرت محاسبه بیکار دستگاه ها و مراکز داده به طور کلی استفاده می کند.

این یک پلتفرم است که اقتصاد اشتراک گذاری را امکان پذیر می کند ، جایی که هر مشتری می تواند به منابع مقرون به صرفه تری دسترسی داشته باشد ، در حالی که به شرکت ها این امکان را می دهد تا از قدرت محاسباتی اضافی خود که استفاده نمی شود درآمدزایی کنند.

این دستگاه از این نظر منحصر به فرد است که اولین دستگاهی است که از سخت افزارهای قابل اعتماد استفاده می کند و به همین دلیل امنیت بالایی را تضمین می کند. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انکر (ANKR) میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال انکر (ANKR)

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در ابتدا در یک صرافی که از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
  • مرحله دوم: پس از ثبت‌نام در یک صرافی، به خرید مقداری بیت کوین بپردازید.
  • مرحله سوم: بیت کوین خود را به یک صرافی آلت کوین منتقل کنید.
  • مرحله چهارم: مقداری از بیت کوین خود را در این صرافی واریز کنید.
  • مرحله پنجم: در نهایت بیت کوین خود را به هر مقداری از ارز دیجیتال انکر (ANKR) خرید و فروش کنید.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انکر (ANKR)

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انکر (ANKR) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال انکر (ANKR)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال انکر (ANKR) به شرح زیر است:

SafePal: برنامه کیف پول رمزنگاری شده SafePal یک برنامه امن، غیر متمرکز، آسان برای استفاده و رایگان برای مدیریت بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده است. با استفاده از برنامه SafePal، می توانید ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره، ارسال، دریافت، خرید و تجارت کنید و تجربه کاربری روان و بصری را به راحتی انجام دهید.

Trust Wallet: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می کند. برنامه های Trust که برای iOS و Android  طراحی شده اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است ، شما را با تنها با یک کلیک، به ورود امن، کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می کند – هر آنچه برای مدیریت دارایی های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده ترین و در عین حال مطمئن ترین راه برای اتصال به برنامه های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می دهد.

Coinbase Wallet: این ولت برنامه ای ایمن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شما خواهد بود. همه دارایی های دیجیتالتان را در یک مکان نگاه خواهد داشت. با این ولت به دوستان خود پرداخت کنید نه آدرس ها. با ذخیره کردن توکن ها و کلکسیون های خود ، آنها را در دستگاه خود کنترل کامل کنید. BTC ، BCH ، ETH ، ETC ،  LTC و همه توکن های ERC-20 خود را مدیریت کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر