;
coinex

بهترین گوشی ها با شارژر 125 وات کدامند؟

شاید از خودتان بپرسید که بهترین گوشی ها با شارژر 125 وات کدامند؟ در این مطلب قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

اکثر اسمارت فون‌های چینی در حال حاضر مجهز به شارژرهای نسبتا خوبی‌اند اما هنوز به سطح خیلی سریع نرسیده‌اند. البته برخی گوشی‌های گیمینگ و خاص مجهز به فست شارژهای خوبی هستند که حساب آنها جداست.

بیشتر شارژرهای موجود چینی در سطح بازار با توان 65 واتی عرضه شده‌اند که به طور متوسط در نیم ساعت می‌توانند گوشی شما را از صفر درصد به صد درصد برسانند. در واقع این میزان سرعت ایده آل است اما نه برای کمپانی‌های پر رقابت چینی. حالا شاهد شارژرهای 125 واتی هستیم که در نوع خود بی‌نظیرند.

بهترین گوشی ها با شارژر 125 وات کدامند؟

پیش‌تر در تکراتو در خصوص بهترین باتری گوشی سال 2021 صحبت کرده‌ایم. سال آینده قرار است که برخی از کمپانی‌های چینی تولیدکننده گوشی دست به تولید و عرضه شارژرهایی با توان 125 واتی بزنند که بسیار جذاب خواهد بود. به تازگی اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد برخی از پرچمداران مانند وان پلاس 10 پرو قرار است مجهز به فست شارژ 125 واتی باشند.

بهترین گوشی ها با شارژر 125 وات کدامند؟

در واقع مطابق این گزارش قرار است که ریلمی جی تی 2 پرو، اوپو فایند ایکس 4، اوپو ان و رنو 8 پرو صاحب سریع ترین شارژرهای موجود شوند. البته در خصوص شارژرهای وایرلس این گوشی‌ها اطلاعاتی در دست نیست.

اما در کنار مزایای شارژرهای سریع 125 واتی باید از معایب آنها نیز صحبت کرد. فناوری‌های به کار رفته در این گوشی‌ها توان باتری را به شدت کاهش می‌دهند و منجر به نابودی آنها می‌شوند. البته شرکتی مانند اوپو اعلام کرده است که بعد از 800 بار شارژ کردن با این شارژرها حدود 80 درصد توان باتری حفظ می‌شود.

در واقع آمار بالا نشان می دهد که ظرفیت باتری شما در حدود دو سال، به میزان یک پنجم از بین می رود که عدد قابل توجهی است. البته چنین فناوری مسلما در کنار مزایای خود معایی این چنینی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین گوشی ها با شارژر 125 وات کدامند؟ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر