;
coinex

تغییری که در دوربین سری S22 سامسونگ رخ خواهد داد

در تازه‌ترین مطلب تکراتو درباره گوشی های سامسونگ میخواهیم تغییری که در دوربین سری S22 سامسونگ رخ خواهد داد را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

سری گوشی‌های گلکسی اس 22 شرکت سامسونگ، قرار است در هفته دوم ماه فوریه روانه بازار شوند؛ به همین دلیل هر چه به این تاریخ نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد شدیدتر شدن سیل شایعات هستیم. جدیدترین شایعه منتشر شده درباره این گوشی‌ها، از سوی رسانه GalaxyClub.nl‌ بوده و به گفته آن، گوشی‌های گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

در ادامه تغییری که در دوربین سری S22 سامسونگ رخ خواهد داد را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

تغییری که در دوربین سری S22 سامسونگ رخ خواهد داد

این امر بدین معناست که دوربین سلفی استفاده شده در این گوشی‌ها، مشابه دو نسل پیشین یعنی نسخه‌های معمولی و پلاس گوشی‌های گلکسی اس 21 و اس 20 بوده و در برخی گوشی‌های گلکسی اس 10 عرضه شده در سال ۲۰۱۹ نیز از همین دوربین استفاده شده است.

در سوی دیگر، گوشی گلکسی اس 22 الترا قرار است دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی را به همراه داشته باشد که آن نیز مشابه دوربین سلفی قرار گرفته در گوشی‌های گلکسی اس 21 الترا و اس 20 الترا است. این گوشی همچنین قرار است از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با کیفیت بهبود یافته استفاده کند که توسط دوربین ۱۲ مگاپیکسلی التراواید مشابه نسل گذشته و دو سنسور جدید ۱۰ مگاپیکسلی سونی برای دوربین‌های تله‌فوتو و زوم پریسکوپی، همراهی خواهد شد.

گوشی‌های گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس نیز قرار است دوربین اصلی بهتری دریافت کرده که رزولوشن آن به ۵۰ مگاپیکسل ارتقا یافته است؛ یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر نیز آن را همراهی خواهد کرد.

گوشی‌های سری گلکسی S22 با سبک طراحی جدید از راه می‌رسند
درباره استفاده مجدد سامسونگ از این دوربین سلفی چه می‌اندیشید؟ مسلما نسخه معمولی و پلاس سری گلکسی اس، دیگر پرچمداران اصلی سامسونگ نیستند اما استفاده از سنسوری ۱۰ مگاپیکسلی که مربوط به گوشی‌های سال ۲۰۱۹ است؛ با توجه به قیمت این گوشی‌ها کمی ناعادلانه به نظر می‌رسد.

همچنین در مورد فروش این گوشی هنوز پیش‌بینی سامسونگ از میزان فروش سری گلکسی S22 اعلام نشده است؛ اما منابع حاضر در زنجیره تامین خیلی خوشبین نیستند. دلیل این امر وضعیت سری گلکسی اس ۲۱ است. با توجه به روند کنونی در نهایت ۳۰ میلیون دستگاه از سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ فروخته خواهد شد و همین نیز باعث می‌شود یکی از بدترین سری‌های پرچمدار شرکت کره‌ای از نظر فروش لقب گیرد.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره تغییری که در دوربین سری S22 سامسونگ رخ خواهد داد چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر