;
coinex

اولین تریلر انیمیشن عصر یخبندان 6 (Ice Age 6) منتشر شد

به تازگی اولین تریلر انیمیشن عصر یخبندان 6 منتشر شده است که ماجرای داستان جدید را به تصویر می کشد. قرار است که این انیمشن در بهمن پخش شود.

انیمیشن عصر یخبندان از آن دسته انیمیشن‌هایی است که نه تنها کودکان از آن لذت می‌برند بلکه بزرگسالان نیز از تماشای آن لذت می‌برند. حالا تریلر جدیدی از قسمت جدید این انیمشن منتشر شده است که بخشی از آن را نشان می‌دهد.

قرار است که انیمیشن عصر یخبندان 6 با عنوان Adventures Of Buck Wild به زودی برای شبکه اختصاصی آنلاین دیزنی پلاس ساخته شود. استودیوی بلو اسکای چندین ماه پیش تعطیل شدند و حالا وظیفه ساخت قسمت جدید این انیمیشن بر عهده والت دیزنی و استودیوهای تابعه آن بوده است.

اولین تریلر انیمیشن عصر یخبندان 6

بدون شک می‌توان گفت که عصر یخبندان از بهترین انیمیشن های 2022 و همچنین از بهترین های دیزنی پلاس است. به تازگی تریلری از انیمیشن محبوب عصر یخبندان 6 منتشر شده است که نشان می‌دهد سه شخصیت محبوب و خاطره انگیز کرش، ادی و باک وارد حفره‌ای می‌شوند که پر از دایناسورها است. این قسمت جدید از انیمیشن عصر یخبندان قرار است که در تاریخ 9 بهمن از شبکه آنلاین دیزنی پلاس پخش شود.

اولین تریلر انیمیشن عصر یخبندان 6

طرفداران این انیمیشن برای رویارویی با جهان این داستان و خندیدن با کارهای شخصیت‌های محبوب این مجموعه ادامه دار و جذاب باید حدود سه ماه منتظر بمانند. شبکه آنلاین دیزنی پلاس بسیار سریع‌تر از آنچه تصور می‌شد به موفقیت رسید.

این شبکه با داشتن بیش از 118 میلیون مشترک در سراسر دنیا توانسته است رضای والت دیزنی را کسب کند. در کنار این انیمیشن جذاب و کمدی می‌توان از انیمیشن دایری آو ویمپی کید یاد کرد که قرار است در تاریخ 12 آذر روی دیزنی پلاس قرار بگیرد.

برای تماشای انیمیشن Ice Age 6 در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص اولین تریلر انیمیشن عصر یخبندان 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر