;
coinex

اولین تریلر سریال She-Hulk مارول منتشر شد

سرانجام در رویداد دیزنی پلاس، اولین تریلر سریال She-Hulk منتشر شد و حالا می دانیم که برخی شایعات پیرامون این سریال حقیقت داشته اند.

به تازگی در رویداد دیزنی پلاس، اولین تریلر سریال شی هالک منتشر شده است. مارول پیش‌تر در خصوص این سریال جزئیاتی را مطرح نکرده بود اما شایعه بود که تاتیانا مسلنی در این سریال بازی می‌کند. حال با انتشار تصاویر و تریلر آن مشخص شده است که مسلنی در نقش جنیفر والترز بازی خواهد کرد.

سریال هالک دخت یا شی هالک یک کمدی حقوقی است که در آن جنیفر والترز قدرت‌هایی شبیه به خود هالک دارد. حالا مسلنی با تزریق خون هالک که پسرعموی‌اش است، قدرت‌های ماوراء طبیعی او را به دست می‌آورد اما یک تفاوت با هالک دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اولین تریلر سریال She-Hulk

قبلا در خصوص بهترین سریال های مارول 2021 صحبت کردیم. اکنون قصد داریم به یک سریال مارول 2022 بپردازیم. سریال شی هالک از جمله سریال‌هایی است که قرار است به زودی اکران شود. این کمدی حقوقی روایتگر داستان هالک و دخترعموی وی است. حالا مسلنی خون پسرعموی خود را تزریق می‌کند و تمامی قدرت‌های او را به دست می‌آورد اما تفاوت او با هالک در کنترل عواطف و احساساتش است.

اولین تریلر سریال She-Hulk

کت کویرو چندین اپیزود این سریال را کارگردانی می‌کند و جسیکا گائو نیز نویسنده آن خواهد بود. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به مارک رافلو، جینجر گونزاگا، جاش سگارا و جمیلا جمیل اشاره کرد.

سریال شی هالک یا هالک دخت در ده قسمت ساخته شده است و قرار است که در سال 2022 اکران شود. اکنون می‌توانید تریلر و تصاویری از این سریال را برای اولین بار ببینید. در نهایت، اگر از طرفداران دنیای مارول هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقالات ترتیب تماشای سریال های مارول، ترتیب تماشای فیلم های مارول و بهترین فیلم های مارول در سال 2021 را در تکراتو بخوانید.

برای تماشای تریلر سریال She-Hulk در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین تریلر سریال She-Hulk چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    متاسفم از این فمینیسم افراطی که در دنیا راه افتاده. کم کم باید به فکر تشکیل انجمن های حمایت از مردان بیافتیم.

    پاسخ