;
coinex

رندرهای موتورولا جی 31 منتشر شد

به تازگی رندرهای موتورولا جی 31 منتشر شده که طراحی ظاهری آن و برخی از مشخصات کلیدی اش را نشان می دهد. در ادامه به بررسی خواهیم پرداخت.

شهریور ماه 1400 بود که در خصوص موتو جی 31 اطلاعاتی منتشر شد کخ بیشتر شبیه به شایعه بودند. پس از گذشت چند روز تصاویر این گوشی منتشر شد و حالا رندرهای این دستگاه به بیرون درز کرده است و می‌خواهیم ببینیم که موتورولا چه برای ما دارد.

اکنون پس از گذشت چند ماه صبر، اطلاعات و مشخصات فنی موتو جی 31 به همراه رندرهای آن منتشر شده است. در این مطلب قصد داریم به این میان رده بپردازیم و برخی از مشخصات کلیدی آن را مرور نمائیم. با تکراتو همراه ما باشید.

رندرهای موتورولا جی 31

موتو جی 31 را شاید بتوان یکی از بهترین گوشی موتورولا محسوب کرد که در پنل پشتی دارای ماژول دوربین سه گانه است که در سمت چپ پنل و به صورت عمودی تعبیه شده است. لوگوی موتورولا نیز کمی بالاتر از مرکز این پنل واقع شده است و اگر دقیق‌تر نگاه کنیم، فرورفتگی این پنل دیده می‌شود که با سنسور اثر انگشت یکی شده.

رندرهای موتورولا جی 31

در فریم سمت راست شاهد تعبیه دکمه پاور و تنظیم صدا و کلید اختصاصی گوگل هستیم. دوربین سلفی در مرکز صفحه نمایش و در سوراخی قرار گرفته است. در بخش بالایی فریم جک 3.5 میلی‌متری هدفون و میکروفون دومی را مشاهده خواهیم کرد.

رنگ بندی این گوشی مشکی و آبی است و گفته می‌شود نمایشگر موتو جی 31، 6.4 اینچ و نوع پنل آن آمولد خواهد بود. وضوح این صفحه نمایش فول اچ دی پلاس است و نسبت به قبل پیشرفت خوبی داشته است. انرژی مورد نیاز این دستگاه را یک باتری 5000 میلی‌آمپری تامین خواهد نمود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای موتورولا جی 31 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر