;
coinex

تریلر جدیدی از بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) منتشر شد

قبلا تریلر و اطلاعات زیادی از بازی هیلو اینفینیت منتشر شده بود. اکنون تریلر جدیدی از بازی هیلو اینفینیت منتشر شده که بخشی از گیم پلی آن را در بر می‌گیرد.

اخیرا تریلری از گیم پلی بازی هیلو اینفیتیت منتشر شده است. پیش‌تر دیدیم که تریلری از بخش کمپین بازی منتشر شد و در آن بازیکنان را با نحوه بازی و فضای آن آشنا کرد. حالا اما بخشی از گیم پلی این بازی منتشر شده است.

گر چه پیش‌تر اشاره شده بود که بازی جهان باز است اما به نظر می‌رسد با یک سندباکس بزرگی رو به رو هستیم که در آن زتا هیلو به قسمت‌های مختلفی تقسیم شده است. حالا در این نقشه هر بخش مانند یک جزیره است و کاربران می‌توانند به درون آن سفر کنند.

تریلر جدیدی از بازی هیلو اینفینیت

پیش تر در خصوص تاریخ انتشار بازی Halo Infinite صحبت کرده بودیم. گیم پلی تقریبا مفصلی از بازی Halo Infinite منتشر شده است که اشاره به جنبه‌های مختلف بازی دارد. در این بازی می‌بینیم که زتا هیلو مانند یک جزیره است که می‌توانید در آن سفر کنید و هر جزیره توسط پلی به یکدیگر متصل شده‌اند.

تریلر جدیدی از بازی هیلو اینفینیت

همچنین از جذابیت‌های بازی Halo Infinite وجود پایگاه‌های FOB در آن است. این پایگاه‌ها قبلا در اختیار UNSC بوده و اکنون تحت تصرف بنشیدها است. حالا کاربران باید دوباره دسترسی به پایگاه‌های اشغال شده را کسب کنند و آنها را به نیروهای UNSC بدهند.

هوش مصنوعی جدید این بازی اطلاعاتی را در خصوص کمپ‌ها، ماموریت‌ها و تماس‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما در این بازی ملزم هستید که هم پایگاه‌ها را از دست بنشیدها خارج کنید و هم امکانات و منابع آنها را نابود کنید. در هر مکان چندین اتاق مخفی وجود دارد که توسط یک بنشید قدرتمند محافظت می‌شود.

برای تماشای تریلر بازی Halo Infinite در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدیدی از بازی هیلو اینفینیت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر