;
coinex

نقص گوشی گلکسی S21 FE لو رفت

حذف یک ویژگی اصلی در تنظیمات دوربین گلکسی S21 FE بسیاری از طرفداران را شوکه کرد. برای اطلاع از نقص گوشی گلکسی S21 FE با ما همراه باشید.

هر هفته خبرهای جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اف ای (Samsung Galaxy S21 FE) منتشر می‌شود و این هفته، جزییات بیشتری از این گوشی به گوش می‌رسد. خبرگزاری CoinBRS به‌تازگی تصاویری جدید از این گوشی را منتشر کرده که به نظر می‌رسد، نسخه نهایی گلکسی اس 21 اف ای باشد که به زودی رونمایی می‌شود.

این خبرگزاری، جزییات بیشتری از سخت‌افزارهای داخلی گلگسی S21 FE را نیز فاش کرده است. در نگاه اول به نظر می‌رسد که همه‌چیز در این گوشی، بهتر از گوشی گلکسی اس 21 است؛ اما یک تفاوت عجیب وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

حذف دوربین تله فوتو در گلکسی S21 FE

نقص گوشی گلکسی S21 FE

گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 در بلک فرایدی با استقبال خوبی مواجه شد. ویژگی‌های کاربردی این گوشی توانستند نظر بسیاری از مخاطبان را خود جلب کنند؛ اما حذف دوربین تله فوتو در نسخه جدید، احتمالا برای بسیاری از هواداران این برند که قصد خرید آن را داشتند، خبر خوشایندی نیست.

در گوشی گلکسی اس 21 اف ای، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی جای خود را به دوربین 64 مگاپیکسلی می‌دهد. اما مهم‌ترین تفاوت این است که دوربین تله فوتو به‌طور کل از ترکیب تنظیمات دوربین این گوشی حذف می‌شود.

گلکسی S21 از یک دوربین اصلی 12 مگاپیگسلی و یک لنز 64 مگاپیکسلی تله فوتو با تکنولوژی زوم اپتیکال 3x برخوردار بود که این تنظیمات در نسخه S21 FE کاملا تغییر کرده‌اند. لنزهای دیگری که در پنل پشتی گلکسی S21 FE قرار دارند،‌ از نوع لنزهای اولترا واید و سنسور تشخیص عمق هستند. این تنظیمات می‌توانند جزء بهترین تنظیمات دوربین گوشی 2021 باشند.

حذف دوربین تله فوتو در گلکسی S21 FE
نقص گوشی گلکسی S21 FE

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی S21 FE

شاید از شنیدن خبر حذف لنز تله فوتو تعجب کرده باشید؛ اما با شنیدن سایر مشخصات فنی گلکسی اس 21 اف ای، مطمئن می‌شوید که S21 FE همچنان یک گوشی قدرتمند و کاربرپسند است.

اخبار لو رفته نشان می‌دهند که گلکسی اس 21 اف ای از همان تراشه اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 که در گوشی گلکسی اس 21 بود، برخوردار می‌شود. علاوه بر این، گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد گوشی جدید خود را در نسخه‌ای با رم 12 گیگابایتی هم راه‌اندازی کند؛ در این صورت، سرعت گوشی جدید، 50 درصد بیشتر از گلکسی اس 21 خواهد بود.

گلکسی S21 FE از یک نمایشگر 6.4 اینچی برخوردار می‌شود که 0.2 اینچ از گلکسی اس 21 بزرگ‌تر است. نرخ نوسازی در این گوشی جدید نیز 120 هرتز خواهد بود. ظرفیت باتری اس 21 اف ای نیز نسبت به اس 21 بیشتر شده است. گلکسی S21 به باتری 4000 میلی‌آمپرساعت مجهز بود؛ درحالیکه گلکسی S21 FE با یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی همراه می‌شود. این گوشی هم مثل گلکسی زد فلیپ 3 از شارژ سریع 15W پشتیبانی می‌کند.

اما درباره رنگ‌بندی گلکسی اس 21 اف ای باید گفت که این گوشی احتمالا در رنگ‌های سفید، مشکی، زیتونی و بنفش عرضه می‌شود. تمام مدل‌های گلکسی S21 FE مثل گلکسی S21 به قاب پشتی از جنس پلاستیک مجهز هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نقص گوشی گلکسی S21 FE چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دلم میخوادش😪😭😭

    پاسخ