;
coinex

گوچی ایکس باکس سری ایکس لاکچری ۳۰۰ میلیون تومانی می سازد

برند لوکس گوچی با طراحی یک ایکس باکس سری ایکس لاکچری، بیستمین سالگرد ایکس باکس را جشن می‌گیرد.

اگر 10 هزار دلار پس‌انداز دارید و هیچ برنامه‌ای برای خرج کردن آن ندارید، می‌توانید یک ایکس باکس سری ایکس لاکچری با طرح گوچی بخرید!

آدیداس تنها برند بزرگ پوشاکی نیست که به مایکروسافت کمک می‌کند تا بیستمین سالگرد ایکس باکس را جشن بگیرد. این‌بار، برند لوکس ایتالیایی گوچی با مایکروسافت همکاری کرده و یک نسخه ویژه از ایکس باکس سری ایکس را طراحی کرده است. این ایکس باکس با طرح گوچی با قیمت 10 هزار دلار فروخته می‌شود.

ایکس باکس سری ایکس با طرح لوکس گوچی

ایکس باکس سری ایکس با طرح لوکس گوچی

این محصول مشترک از گوچی و مایکروسافت، شامل یک کنسول ایکس باکس سری ایکس، دو کنترلر وایرلس و یک کیف حمل فوق‌العاده لوکس و غیرعادی است.

اگر فکر می‌کنید که 300 میلیون برای خرید این محصول، قطعا ارزش ندارد، شاید سرویس Xbox Game Pass Ultimate نظر شما را عوض کند. احتمالا گوچی و مایکروسافت به این نتیجه رسیدند که با این سرویس، قطعا بسته‌بندی شیک 300 میلیونی، ارزش خرید را خواهد داشت.

طرح و نقش برند گوچی فقط روی بسته‌بندی نیست؛ بلکه تمام بدنه ایکس باکس سری ایکس هم به کمک تکنولوژی لیزری، به طرح معروف گوچی مزین شده است.

همان‌طور که می‌دانید، طرح معروف گوچی دو حرف G (مخفف Guccio Gucci) است که در هم زنجیر شدند. اما این دو حرف G در این طراحی لوکس، نشان‌دهنده Good Game هم هستند که زیرکی گوچی در طراحی را نشان می‌دهد.

در کیف حمل این ایکس باکس سری ایکس لاکچری، فضای کافی برای قرار دادن کنسول و هر دو دسته بازی در نظر گرفته شده است تا به راحتی بتوانید کنسول بازی نسخه محدود خود را به‌راحتی در هر مسافرتی، همراه خود داشته باشید و از بهترین بازی های ایکس باکس 2021 لذت ببرید.

گوچی قصد دارد تنها 100 عدد از این محصول لاکچری را تولید کند و آن را از طریق فروشگاه‌های رده‌بالای خود عرضه می‌کند. این محصول از 17 نوامبر (26 آبان) عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ایکس باکس سری ایکس لاکچری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر