;
coinex

ساعت بازی ایران سوریه ۲۵ آبان کی هست؟

در بازی بعدی تیم ملی در ۲۵ آبان ماه، ایران به مصاف سوریه خواهد رفت. با تکراتو همراه باشید تا ساعت بازی ایران سوریه را برای شما فوتبال دوستان شرح دهیم.

پنجشنبه _۲۰ آبان ماه_ تیم ملی کره جنوبی در هفته پنجم گروه A مقدماتی جام جهانی از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در ورزشگاه گویانگ با حضور هواداران خود به مصاف امارات رفت. در دقیقه ۳۷ هین چان از روی نقطه پنالتی دروازه امارات را باز کرد و در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود کروه جنوبی به پایان برسد.

کره جنوبی با این پیروزی ۱۱ امتیازه شد و در رده دوم جدول قرار گرفت، امارات هم با سه امتیاز در رده پنجم جای گرفت.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه صیدا (لبنان (رو در روی تیم ملی لبنان قرار گرفت. در دقیقه ۳۷ نیمه اول ارسال بسیار بلند بازیکن لبنان از سمت راست در حالی که می‌رفت از بالای دروازه به بیرون برود اما به کمک باد در زمین ماند و در میان غفلت گلر و مدافعان تیم ملی این سونی سعد بود که در محوطه شش قدم صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک با بیرانوند به راحتی دروازه را باز کرد تا لبنان با نتیجه یک بر صفر از ایران جلو بیفتد. ایرانی‌ها که نمی‌خواستند بازنده این مسابقه باشند بازی هجومی در نیمه دوم ارائه دادند ولی در ۹۰ دقیقه بازی تلاش آنها بی نتیجه بود، داور پنج دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که در دقیقه ۹۱ سردار آزمون روی پاس وحید امیری در موقعیت تک به تک با دروازه بان لبنان قرار گرفت و بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۹۵ نفوذ امیری از سمت چپ به درون محوطه جریمه لبنان با ارسال کوتاهش همراه شد که مدافع لبنان توپ را برگشت داد اما توپ برگشتی به نورالهی رسید و او با شوتی محکم دروازه لبنان را برای بار دوم باز کرد تا ایران بازی باخته را با نتیجه دو بر یک پیروزی شود.

در ادامه ساعت بازی ایران سوریه در ۲۵ آبان ماه را برای شما در دسترس قرار داده‌ایم.

ساعت بازی ایران سوریه ۲۵ آبان کی هست؟

ایران پس از این پیروزی با ۱۳ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد و تیم ملی لبنان با پنج امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در دیدار گروه A تیم ملی عراق از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه الغرافه قطر میزبان تیم ملی سوریه بود. دوتیم تا دقیقه ۷۹ به تساوی بدون گل رضایت دادند، اما عمر خربین پاسی به عمر السومه داد که این بازیکن دروازه عراق را باز کرد و گل برتری تیم خود را به ثمر رساند. عراقی‌ها که نمی‌خواستند در این دیدار بازنده باشند در دقیقه ۸۶ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که امیر آل العماری پشت توپ ایستاد توپ خود را وارد دروازه عراق کرد تا این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

تیم ملی عراق با ۴ امتیاز در جایگاه چهارم و سوریه با ۲ امتیاز در رده ششم قرار گرفتند.

ساعت بازی ایران سوریه

حال بعد از کلی توضیح درباره بازی های مقدماتی جام جهانی در هفته آخر، به اصل ماجرا یعنی ساعت بازی ایران سوریه در ۲۵ آبان ماه میرسیم.

ساعت بازی ایران و سوریه مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می گردد.

جدول گروه A مقدماتی جام جهانی (آسیا)

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره ساعت بازی ایران سوریه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ایران قهرمان زندگی 💙

    پاسخ