;
coinex

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Batman [+بازیگران و داستان]

فیلم The Batman یکی از پر مخاطب‌ترین فیلم‌هاست. در ادامه تریلر و تاریخ اکران فیلم The Batman در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای اطلاع از جزئیات با تکراتو همراه باشید.

همانطور که طبعا در جریان هستید، شیوع ویروس کرونا بسیاری از پروژه های سینمایی را به تعویق انداخت و در نتیجه این موضوع برخی از موردانتظارترین آثار سال 2020 به سال 2021 میلادی موکول شد.

در این میان فهرست طویلی از بهترین فیلم های 2021 شکل گرفته که در حقیقت بخشی از فیلم های باقی مانده 2020 به آن اضافه شده است. امروز و در این گفتار به بررسی داستان، تاریخ اکران و تریلر بتمن 2021 (The Batman) خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Batman

شاید موضوع عقب افتادن فرایند تولید بسیاری از پروژه های سینمایی در درجه اول بد به نظر برسد، اما از یک نگاه طرفدار سینمایی صرف و نه با در نظر گرفتن مسائل اقتصادی آن، این موضوع به هرچه پربارتر شدن فهرست بهترین فیلم های 2021 کمک شایان توجهی کرده است.

برای مثال و با مراجعه به فهرست بهترین فیلم های اکشن 2021، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین انیمیشن های 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021 و بهترین انیمه های 2021 متوجه اضافه شدن چند عنوان مهم میشوید که باعث میشود هریک از این بخش ها اوقات جذاب بیشتری برای ما در سال جدید بسازد.

اما طرفداران ژانر ابرقهرمانی در درجه اول به بهترین فیلم های مارول در سال 2021 دلخوش و سرگرم هستند و البته که با وجود مارول ماهم حرفی نداریم، اما یکی دو شخصیت و فیلم در دنیای دی سی هم هست که تقریبا هرکسی شیفته و دیوانه آن است.

بتمن، جوکر و تا حدی سوپرمن آن شخصیت های معروف و دوس داشتنی دی سی هستند که همواره در اقتباس های سینمایی جذاب از آب درآمده و طرفداران زیادی به خود جلب کرده اند. حالا بیایید از تاریخ اکران بتمن 2021 به عنوان جدیدترین اثر این مجموعه بحث کنیم.

در یکی از جدیدترین و بهترین فیلم های دی سی 2021 ما با تاریخ اکران فیلم بتمن مواجهیم، فیلمی که مدت ها بود منتظر آن بودیم و البته انتاظر میرفت بن افلک آنرا کارگردانی کرده و خود در آن به ایفای نقش بپردازد. اما از داستان تاریخ اکران و تریلر بتمن 2021 چه میدانیم؟ تاریخ اکران بتمن 2021 دقیقا چه زمانی است؟

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings)

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) 

تاریخ اکران و تریلر بتمن (The Batman)

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Batman
تریلر و تاریخ اکران فیلم The Batman

حالا که تاریخ اکران و تریلر بتمن 2021 منتشر شده است تصمیم گرفتیم در تکراتو به بررسی دانسته هایمان از این فیلم و البته تاریخ اکران آن بپردازیم. تاریخ اکران بتمن 2021 که پس از یکبار تعویق به 25 ژوئن 2021 موکول شده بود حالا با تعویقی دوباره اعلام شده است. جدیدترین تاریخ اکران بتمن 2021 در 4 مارس 2022 اعلام شده است.

نسخه جدید فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز و به عنوان یازدهمین فیلم از دنیای توسعه یافته دی سی توسط این کمپانی تولید شده و مثل سایر فیلم‌های این مجموعه همچون لیگ عدالت، جوخه انتحار، آکوامن و غیره به وسیله برادران وارنر توزیع می‌شود.

فیلمنامه را مت ریوز همراه با متسون تاملین نوشته و رابرت پتینسون جوان نقش میلیاردر گاتهام، بروس وین و بتمن را در آن بازی می‌کند. در فیلم بتمن 2021 کالین فارل نقش پنگوئن شرور گاتهام را بازی می‌کند و البته اندی سرکیس بازیگر سرشناس انگلیسی نیز در نقش آلفرد، یار غار و دستیار مخفی بتمن ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:

سریال The Witcher: Blood Origins 

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) 

تاریخ اکران فیلم بتمن

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Batman
تریلر و تاریخ اکران فیلم The Batman

در بحث از تاریخ اکران و تریلر بتمن بد نیست کمی هم از تاریخچه ساخت فیلم و بازیگرانش بگوییم. مدت‌ها پیش قرار بود بن افلک یک فیلم مستقل از بتمن را کارگردانی کرده و نقش اصلی را در آن ایفا کند؛ اما از آن زمان خیلی چیزها تغییر کرده و رابرت پتینسون برای ایفای نقش اصلی در فیلم بتمن انتخاب شده است.

پتینسون زمان زیادی جهت آماده کردن خود برای ایفای نقش بتمن داشت؛ درواقع طرفداران انتظار دارند او با خواندن کمیک‌های بتمن، کاملا خود را برای ایفای این نقش آماده کرده باشد. هر بازیگری که نقش بتمن را ایفا کرده، از صدای مخصوص و نمادین خود برای کاراکتر بتمن استفاده کرده است؛ رابرت پتینسون نیز باید خود را برای این موضوع کاملا آماده کند.

برخلاف تئوری‌ها و آرزوهای طرفداران، کاراکتر جوکر در فیلم بتمن حضور نخواهد داشت؛ زیرا جهان این شخصیت شرور در فیلم مستقلش (به کارگردانی تاد فیلیپس)، کاملا جهانی جداگانه دارد.

اگرچه شاهد حضور شخصیت جوکر در فیلم بتمن نخواهیم بود، اما شخصیت شرور دیگری به نام ریدلر (یا ادوارد نشتون) در فیلم بتمن حضور خواهد داشت که پل دینو نقش آن را ایفا می‌کند. بتمن در فیلم جدید دوستی به نام سلینا کایل (یا همان زن گربه‌ای) خواهد داشت که زوئی کراویتز نقش آن را ایفا خواهد کرد.

کمیسر گوردون یکی دیگر از بازیگران فیلم بتمن که شاهد حضورش در فیلم بتمن خواهیم بود؛ ستاره سریال وست‌ورلد، جفری رایت، نقش این شخصیت را ایفا خواهد کرد.از دیگر بازیگران فیلم بتمن اندی سرکیس بوده که قرار است نقش آلفرد پنی‌ورث را در این اثر ایفا کند.

برای ایفای نقش رئیس جنایت شهر گاتهام، پنگوئن، کالین فارل انتخاب شده است. جان تورتورو نیز نقش رئیس مافیا یعنی کارمین فلکون را در فیلم بتمن ایفا خواهد کرد. پیتر سارسگارد یکی از پیشکسوتان دی سی، نقش بلک ماسک را در این فیلم بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم invincible

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom)

داستان فیلم The Batman

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Batman
تریلر و تاریخ اکران فیلم The Batman

داستان فیلم بتمن 2021 هنوز مشخص نیست! مت ریوز، کارگردان اثر گفته که قرار است در این فیلم بیشتر شاهد کارآگاه‌بازی‌های بتمن باشیم. اما آیا این حرف او به آن معناست که خبر زیادی از صحنه‌های اکشن در این فیلم نخواهد بود؟ باید دید.

پای بسیاری از شخصیت‌های اصلی دنیای کمیک به فیلم جدید بتمن باز شده است؛ شخصیت‌های معروفی مثل پنگوئن یا اسوالد کابلپات، رئیس پلیس گاتهام یعنی جیمز گوردون، شرور معماساز کمیک‌ها ادوارد نیگما معروف به ریدلر، سلینا کایل یا زن گربه‌ای و حتی پدرخوانده مافیای گاتهام یعنی کارماین فالکون که هر کدام به تنهایی می‌توانند نقش مکمل یا مقابل بتمن را داشته باشند.

به نظر می‌رسد در فیلم The Batman 2021 با زوایای جدیدی از این ابرقهرمان روبرو خواهیم بود. فیلمبردار اثر گفته که متناسب با فضای تاریک این مجموعه کمیک، فیلم جدید هم فضایی آنگونه خواهد داشت. اما ریوز و تیمش در عین حال به دنبال خلق جنبه‌های مسحور کننده که کنجکاوی مخاطب را برمی‌انگیزند نیز هستند.

علاوه بر این طرفداران ژانر ابرقهرمانی در میان بهترین سریال های 2021 نیز عناوین جذاب و مورد انتظاری دارند. در سال جدید با سریال های مارول مانند فالکون و سرباز زمستان، وانداویژن، شی هالک و البته لوکی پخش خواهد شد. سریال هایی که در کنار فیلم های مارول به عنوان بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 پخش خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس 

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest 

عوامل فیلم The Batman

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Batman
تریلر و تاریخ اکران فیلم The Batman
  • کارگردان: مت ریوز
  • تهیه‌کننده: دیلن کلارک، مت ریوز
  • نویسنده: مت ریوز، پیتر کریگ
  • بازیگران: رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، پل دینو، جفری رایت، جان تورتورو، پیتر سارسگارد، اندی سرکیس، کالین فارل
  • موسیقی: مایکل جاکینو
  • فیلم‌بردار: گرگ فریزر
  • تدوین‌گر: ویلیام هوی، تایلر نلسون
  • شرکت تولید: دی‌سی فیلمز، دیلن کلارک پروداکشنز
  • توزیع‌کننده: برادران وارنر پیکچرز

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx

فصل سوم سریال عثمان (Kuruluş: Osman) 

تریلر فیلم The Batman

تریلر و تاریخ اکران فیلم The Batman
تریلر و تاریخ اکران فیلم The Batman

همانطور که کمی قبل گفتیم این مجموعه دیدنی یکی از بهترین فیلم‌های اکشن و ابرفهرمانی است به همین علت طرفداران فیلم و سریال‌ها اکشن و دی سی بی‌صبرانه در انتظار پخش این مجموعه هستند.

تاریخ اکران فیلم بتمن ، ۴ مارس ۲۰۲۲ بوده به همین علت از آنجایی که این مجموعه طرفداران بسیار زیادی دارد ما در ادامه تریلر فیلم The Batman را در اختیار شما قرار داده‌ایم. برای تماشای تریلر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای تماشای تریلر فیلم The Batman در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ اکران فیلم The Batman چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر