;
coinex

بازیگران سریال آشنایی با پدر (HIMYM) مشخص شدند

بازیگران سریال آشنایی با پدر مشخص شدند و انتخاب کیم کاترال (Kim Cattrall)، ستاره سریال سکس و سیتی به عنوان راوی و آینده کاراکتر سوفی، یک امتیاز بزرگ است نسبت به بابا سگت (Bob Saget)، راوی سریال آشنایی با مادر.

اسپین آف آشنایی با پدر از چند نظر مثل قالب کلی، به آشنایی با مادر شباهت دارد؛ اما انتخاب راوی سریال، هیجان بسیاری از طرفداران را برانگیخته است. این سریال در 10 قسمت و توسط الیزابت برگر (Elizabeth Berger) و آیزاک آپتاکر (Isaac Aptaker) ساخته شده و قرار است از پلتفرم Hulu پخش شود.

کارتر بیز (Carter Bays) و کرگ توماس (Craig Thomas)، تهیه‌کننده‌های سریال آشنایی با مادر در کنار کارگردان اصلی یعنی پاملا فرایمن (Pamela Fryman)، در این سریال هم به‌عنوان تولیدکننده‌های اجرایی حضور دارند. پاملا فرایمن قسمت اول این اسپین آف را هم کارگردانی می‌کند.

بازیگران سریال آشنایی با پدر (HIMYM) مشخص شدند

بازیگران سریال آشنایی با پدر

در سریال آشنایی با پدر، سوفی که هیلاری داف نقش او را بازی می‌کند، داستان آشنایی با همسرش را برای پسرش تعریف می‌کند. داستان اصلی سریال در شهر نیویورک و در سال 2021 جریان دارد. سوفی و دوستان صمیمی او در دنیای مدرن اپلیکیشن‌های دوست‌یابی و شبکه‌های اجتماعی فعال هستند. داستان کلی سریال آشنایی با پدر، داستان معکوس سریال آشنایی با مادر است که در آن، کاراکتر تد موزبی داستان آشنایی با همسرش را برای فرزندانش تعریف می‌کرد.

در سریال آشنایی با مادر، باب سگت (Bob Saget)، راوی داستان و صداپیشه بزرگسالی تد موزبی در سال 2030 است. سریال آشنایی با پدر هم همین روش را دنبال می‌کند و یک راوی هیجان‌انگیز دارد. حضور باب سگت در آشنایی با مادر توانست تاثیر مثبتی در جریان قصه‌گویی سریال داشته باشد؛ اما انتخاب کیم کاترال به عنوان بزرگسالی سوفی، قطعا جذاب‌تر خواهد بود.

کیم کاترال بیشتر به‌خاطر بازی در نقش سامانتا در سریال سکس و سیتی مشهور است. انتخاب کیم کاترال به عنوان یکی از بازیگران سریال آشنایی با مادر از چند جهت می‌تواند گزینه بهتری باشد؛ برای مثال، این بازیگر،‌ ارتباط قوی‌تری را بین راوی و ماجرای فیلم برقرار می‌کند. علاوه‌براین، حتی حضور او می‌تواند باعث افزایش تعداد بیننده‌های این سریال شود.

بازیگران سریال آشنایی با پدر (HIMYM) مشخص شدند

باب سگت در تمام قسمت‌های آشنایی با مادر، صدا‌پیشگی آینده تد موزبی را به عهده داشت؛ البته به جز قسمت آخر که جاش رادنر (Josh Radnor)، بازیگر نقش تد موزبی، صحنه پایانی را روایت می‌کند. باب سگت با لحن آرامش‌بخش خود، یک حس و حال آرامش‌بخش و گرم را ایجاد کرد که بیننده، احساس نزدیک‌تری با کاراکتر تد موزبی داشته باشد. تفاوت صدای تد موزبی در جوانی و بزرگسالی هم به‌نوعی شخصیت تد در دو سن متفاوت را متمایز می‌کرد.

اما درباره انتخاب کیم کاترال به عنوان یکی از بازیگران سریال آشنایی با پدر باید گفت که این کاراکتر، یک اتصال قوی‌تر را بین دو شخصیت سوفی در سن‌های متفاوت ایجاد می‌کند. در این اسپین آف، سوفی در نیویورک زندگی می‌کند و زندگی اجتماعی فعالی دارد. بنابراین انتخاب شخصیتی مثل کیم کاترال که در سریال سکس و سیتی، همین سبک زندگی را در نیویورک دنبال می‌کرد،‌ انتخاب هوشمندانه‌ای است و بیننده هم بیشتر با او همزاد‌پنداری خواهد کرد.

نقش‌آفرینی کیم کاترال در سریال سکس و سیتی توانست توجه بسیاری از منتقدان و مخاطبان سریال را به خود جلب کند و این بازیگر، قطعا می‌تواند همان حس شوخ‌طبعی و شیطنت کاراکتر را به عنوان یکی از بازیگران سریال آشنایی با پدر هم به نمایش بگذارد.

بازیگران سریال آشنایی با پدر (HIMYM) مشخص شدند

نقش‌آفرینی بازیگران سریال آشنایی با پدر

  • کیم کاترال در نقش بزرگسالی سوفی
  • هیلاری داف (Hilary Duff) در نقش جوانی سوفی
  • کریستوفر لاول (Christopher Lowell) در نقش جسی (Jesse)
  • جاش پک (Josh Peck) در نقش درو (Drew)
  • فرانسیا ریسا (Francia Raisa) در نقش ولنتینا (Valentina)
  • سورج شارما (Suraj Sharma) در نقش سید (Sid)
  • اشلی ریز (Ashley Reyes) در نقش هانا (Hannah)
  • تام اینسلی (Tom Ainsley) در نقش چارلی (Charlie)
  • تین ترن (Tien Tran) در نقش الن (Ellen)
  • دنیل آگوستین (Daniel Augustin) در نقش ایان (Ian)

بیشتر بخوانید:

نظر شما در بازیگران سریال آشنایی با پدر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: screenrant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فقط ۱۰ قسمت؟؟
    خیلی بیشتر توقع داشتم

    پاسخ