;
coinex

امیر تتلو و همسر سابق مهدی قائدی ؛ ماجرا چیست؟

امیر تتلو و همسر سابق مهدی قائدی ؛ ماجرا چیست؟ با تکراتو همراه باشید تا این قضیه را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی به ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن فوتبال فحاشی کرد. این درگیری هر روز ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند. گفته می‌شود گویا ستاره معصومی زن مهدی قائدی قصد شکایت از تتلو را به خاطر این فحاشی دارد.

امیر تتلو و همسر سابق مهدی قائدی

ماجرا چیست؟

تتلو در ترکیه حسابی جنجالی شده است. او به تازگی یک ویس منتشر کرده و حسابی از خجالت مهدی قائدی و همسرش درآمده است. تتلو با توهین به مهدی قائدی گفت که او همسرش را طلاق می‌دهد. تتلو در این فایل صوتی مانند همیشه فحاشی کرد و حواشی زیادی به وجود آورد.

حواشی امیر تتلو و همسر سابق مهدی قائدی را در ادامه ببینید.

حواشی زن مهدی قائدی

ستاره معصومی چهره پرحاشیه این روزهای اینستاگرام است که البته برعکس اسمش اصلا معصوم نیست که هیچ خیلی هم سیاستمدار و زیرک است. او با برنامه‌ریزی مهدی قائدی را از استقلال جدا و به امارات برد بلکه به آرزوهای خودش برسد!

ستاره معصومی با استوری‌هایی که می‌گذارد، دائم در حال یادآوری به کاربران است که ما در برج سکونت داریم. ظاهرا اگر یک روز این عمل را انجام ندهد شبش نمی‌رسد! ستاره معصومی با فخرفروشی‌های خود نظر کاربران و هواداران مهدی را عوض کرده و حالا دیگر تنها تعداد اندکی دوستدار آنها نیز هستند.

مدتی پیش وی ویدیویی کوتاه از خود به همراه مهدی منتشر کرد که در حال پاساژ گردی بودند که این ویدیو بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت. حالا به تازگی عکسی پست کرد که دقیقا هان لباس ها را به تن دارند و مشخص است همان روز گرفته شده اما برای اینکه او را تازه به دوران رسیده خطاب نکنند پشت هم انتشار نداد. وی در کپشن عکس زیر نوشت: آدم خوبه زندگی خودت باش…!

همانطور که گفتیم او بسیار علاقه‌مند است از ارتفاعاتی که هستند، استوری بگذارد و نشان دهد پس از خروج از ایران به چه جایگاهی رسیده‌اند. ناگفته نماند ستاره و مهدی خانواده‌هایشان را هم با خود برده و ظاهرا همه باهم در آنجا زندگی می کنند.

خیلی از بازیکنان جوان اصلا ازدواج نمی کنند تا به راحتی بتوانند با دختران در ارتباط باشند اما مهدی قایدی با وجود سن کمی که دارد دو سالی می شود که ازدواج کرده و ظاهرا افسار خود و زندگی اش هم به کلی دست همسرش است.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره امیر تتلو و همسر سابق مهدی قائدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    واقعاخجالت بکشید بما چه کی چطوری وکجازندگی میکنه بماچه زنش قبلا ازدواج کرده خیلی زشت ک نوشتید افسارش رابدست گرفته ویک انسان راکه شاید نزد خدا ازمن وشما محبوبترباشه ب حیوان تشبیه کردید خجالت بکشید مطمئنن توهین وافترامجازی هم گناه محسوب میشه وحتی گناهش بیشتراز توهین وغیبت حضوری چون مخاطبای بیشتری داره زندگی هرکی بخودش مربوطه چراماایرانیا چشم پیشرفت هموطن خودرانداریم شماهم عرضه دارید ب جایگاه قائدی برسید

    پاسخ

    عاقبت‌‌آدمای‌تازه‌بدوران‌رسیده!

    پاسخ