;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال انجین، یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ): Enjin Coin پروژه ای از Enjin است، شرکتی که اکوسیستمی از محصولات بازی مبتنی بر بلاک چین را ارائه می دهد. پیشنهاد برتر Enjin شبکه Enjin است، یک پلت فرم بازی اجتماعی که از طریق آن کاربران می توانند وب سایت ها و قبیله ها ایجاد کنند، چت کنند و فروشگاه های اقلام مجازی را میزبانی کنند.

Enjin به توسعه دهندگان بازی اجازه می دهد تا آیتم های درون بازی را در بلاک چین اتریوم توکن کنند. از Enjin Coin، یک توکن ERC-20، برای پشتیبانی از دارایی های دیجیتالی که با استفاده از پلتفرم خود منتشر می شود، استفاده می کند، به این معنی که اقلام را می توان با ارزش واقعی خرید، فروخت و معامله کرد.

Enjin Coin اولین بار در جولای 2017 معرفی شد و در ژوئن 2018 در شبکه اصلی اتریوم راه اندازی شد. Enjin Coin (ENJ) یک ذخیره دیجیتال ارزش است که برای پشتیبانی از ارزش دارایی های بلاک چین مانند توکن های غیرقابل تعویض (NFT) استفاده می شود. هر دارایی ای که با پلتفرم Enjin ضرب می شود حاوی ENJ است، یک منبع استخراج که در NFT ها قفل شده و از گردش خارج می شود.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال انجین کوین (ENJ)

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز انجین کوین (ENJ) است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز انجین کوین (ENJ) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت انجین کوین (ENJ) را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت انجین کوین (ENJ)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز انجین کوین (ENJ) و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز انجین کوین (ENJ) می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت انجین کوین (ENJ) را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ)

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم نخست شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

هدف اکوسیستم بلاک چین Enjin ارائه محصولات نرم افزاری است که توسعه، تجارت، کسب درآمد و بازاریابی با بلاک چین را برای همه آسان می کند.

Enjin که در سال 2009 تأسیس شد، ریشه در صنعت بازی دارد و اولین محصول این شرکت، یک پلتفرم جامعه بازی به نام Enjin Network است که در طول یک دهه به 20 میلیون کاربر افزایش یافته است.

در سال 2017 به دنبال ICO، Enjin خود را به عنوان یک توسعه‌دهنده پیشرو اکوسیستم بلاک چین تثبیت کرد و مجموعه‌ای از محصولات نرم‌افزاری را ساخت که هر کسی را قادر می‌سازد تا به راحتی دارایی‌های بلاک چین را ضرب، مدیریت، تجارت، توزیع و ادغام کند.

بنیانگذار Enjin، Witek Radomski کد یکی از اولین توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را نوشت و همچنین یکی از نویسندگان استاندارد توکن اتریوم ERC-1155 است.

به گفته رادومسکی یکی از بنیانگذاران، Enjin Coin از این نظر منحصر به فرد است که هر توکنی که با Enjin Platform، پلتفرم توسعه دارایی بلاک چین این شرکت که در فوریه 2020 راه اندازی شد، ضرب می شود، مستقیماً توسط ENJ پشتیبانی می شود و به آیتم های درون بازی نقدینگی در دنیای واقعی می دهد.

به طور مشابه، بلاگوف اعلام کرده است که این شرکت بر روی پذیرش متمرکز شده است، و گفت که او آینده ای را تصور می کند که در آن میلیون ها گیمر از آیتم های دیجیتالی استفاده می کنند که توسط Enjin Coin حتی از وجود آن اطلاعی ندارند. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ) میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ)

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در ابتدا در یک صرافی که از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
  • مرحله دوم: پس از ثبت‌نام در یک صرافی، مقدار انجین کوین (ENJ) را که می خواهید خریداری کنید، مشخص نمایید.
  • مرحله سوم: پس از تعیین مقدار ارز، خرید خود را تکمیل نمایید.
  • مرحله چهارم: در نهایت، انجین کوین (ENJ) را که خریده اید به کیف پول خود منتقل کنید.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ)

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ) به شرح زیر است:

SafePal: برنامه کیف پول رمزنگاری شده SafePal یک برنامه امن، غیر متمرکز، آسان برای استفاده و رایگان برای مدیریت بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده است. با استفاده از برنامه SafePal، می توانید ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره، ارسال، دریافت، خرید و تجارت کنید و تجربه کاربری روان و بصری را به راحتی انجام دهید.

Trust Wallet: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می کند. برنامه های Trust که برای iOS و Android  طراحی شده اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است ، شما را با تنها با یک کلیک، به ورود امن، کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می کند – هر آنچه برای مدیریت دارایی های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده ترین و در عین حال مطمئن ترین راه برای اتصال به برنامه های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می دهد.

Coinbase Wallet: این ولت برنامه ای ایمن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شما خواهد بود. همه دارایی های دیجیتالتان را در یک مکان نگاه خواهد داشت. با این ولت به دوستان خود پرداخت کنید نه آدرس ها. با ذخیره کردن توکن ها و کلکسیون های خود ، آنها را در دستگاه خود کنترل کامل کنید. BTC ، BCH ، ETH ، ETC ،  LTC و همه توکن های ERC-20 خود را مدیریت کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر