;
coinex

رندرهای جدید وان پلاس 10 پرو را ببینید

در نوشتار جدید تکراتو رندرهای جدید وان پلاس 10 پرو را ببینید و در مورد این گوشی اطلاعاتی کسب کنید. با ما همراه باشید تا از این گوشی پرچمدار بیشتر بدانید.

به‌تازگی اولین رندر های قدرتمندترین پرچمدار سال آینده OnePlus به نام وان پلاس ۱۰ پرو به‌صورت آنلاین منتشر شده است که اولین نگاه ما به طراحی منحصربه‌فرد برآمدگی دوربین عقب این گوشی که ظاهری مشابه با پرچمداران کنونی سامسونگ را داراست، نشان می‌دهد.

رندرهای جدید وان پلاس 10 پرو را ببینید

رندرهای ارائه‌شده توسط Onleaks (از طریق وب‌سایت Zouton)، تنها قسمت پشتی این گوشی را نشان می‌دهد، اما به ما نگاهی به آنچه که به‌نظر می‌رسد مشابه با یک اجاق‌گاز برای جایگیری دوربین‌ها بوده که بی‌شباهت به آنچه سامسونگ در طراحی سری گلکسی S21 خود استفاده کرده است، نمی‌باشد.

طبق این رندرها، جزیره مربوط به قاب دوربین اکنون در راستای فریم گوشی امتداد یافته تا محل قرارگیری سنسورها را شکل دهد؛ اما برخلاف گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ که با طراحی مشابهی عرضه شده بود، در پرچمدار آینده وان پلاس شاهد طراحی مربع‌شکل قاب دوربین درمقابل ظاهر مستطیلی گوشی سامسونگ هستیم که علاوه‌بر این مورد، قاب دوربین از سمت بالا از فریم گوشی جدا شده و طراحی یکپارچه با فریم بالایی دستگاه را نیز ندارد.

همچنین به‌نظر می‌رسد که وان پلاس تصمیم گرفته تا در نسخه پرو پرچمدار آینده خود، به‌جای چهار دوربین استفاده شده در نسخه پیشین یعنی وان پلاس ۹ پرو، تعداد لنز دوربین‌ها را به عدد سه کاهش دهد. امیدواریم این بدان معنا باشد که این شرکت سنسور بلااستفاده ۲ مگاپیکسلی مونوکروم خود را کنار گذاشته باشد.

Onleaks هیچ اشاره‌ای به مشخصات داخلی این دستگاه نکرده است، اما طبق تجربه، انتظار داریم تا در این گوشی از تراشه پرچمدار متعلق به کوالکام مربوط به همان سال استفاده شود چراکه باید با بهترین گوشی‌های اندرویدی سال 2022 ازجمله سری گلکسی S22 سامسونگ رقابت کند.

مشخصات وان پلاس 10 پرو

در پنل جلویی، این گوشی دارای نمایشگر 6.7 اینچی خمیده AMOLED خواهد بود که میزبان یک سوراخ نمایشگر در گوشه سمت چپ و بالای صفحه‌نمایش آن است. به‌طورکلی، با احتساب صحت کامل این رندرها، این سومین سال پیاپی است که وان پلاس از طراحی کاملا یکسان برای پنل جلویی گوشی پرچمدار خود استفاده می‌کند. حداقل امیدوار بودیم در سال آینده، این شرکت مانند بسیاری از برندهای دیگر، سوراخ نمایشگر را به قسمت مرکزی نمایشگر انتقال می‌داد. ابعاد دستگاه به‌طورکلی 163.0×73.8×8.5 میلی‌متر می‌باشد. دکمه اختصاصی سایلنت گوشی به‌عنوان امضای طراحی وان پلاس در گوشی‌های پرچمدار اندرویدی و دکمه پاور در لبه سمت راست قرار دارند که درنتیجه، دکمه کم‌وزیاد کردن صدا در سمت چپ دستگاه جای می‌گیرد. همچنین درگاه USB Type-C بین سوراخ بلندگو و سینی سیم‌کارت در لبه پایینی آن قرار گرفته است.

سایر جزئیات موردانتظار عبارتند از تراشه پرچمدار آینده کوالکام که ظاهرا قرار است با سنت‌شکنی، این‌بار با نام جدید Snapdragon 8 Gen 1 معرفی شود؛ به‌همراه باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۵ وات. همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای سیستم‌عامل یکپارچه OnePlus باشد که با همکاری Oppo درحال‌توسعه است.

شایعه شده است که سری OnePlus 10 اوایل سال آینده معرفی خواهد شد. اگر شایعات را باور کنیم، این شرکت می‌تواند پرچمداران ۲۰۲۲ خود را زودتر از سال‌های گذشته معرفی کند. ممکن است شاهد برگزاری رویداد معرفی سری OnePlus 10 در اواخر دی‌ماه و یا اوایل بهمن‌ماه باشیم.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره رندرهای جدید وان پلاس 10 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر