;
coinex

گوشی ZTE Libero 5G II رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

گوشی ZTE Libero 5G II رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت این موبایل را در این نوشتار شرح داده‌ایم. با ما همراه باشید.

کمپانی چینی ZTE یکی از پیشروهای اینترنت 5G است. جدیدترین گوشی این کمپانی نیز با بهره وری از این قابلیت معرفی شده است. گوشی ZTE Libero 5G II، جدیدترین محصول شرکت ZTE است. در ادامه، مشخصات فنی و قیمت این گوشی را بررسی خواهیم کرد.

گوشی ZTE Libero 5G II رونمایی شد

مشخصات فنی و قیمت

کمپانی ZTE امسال از گوشی‌های زیادی در رده‌های مختلف پرده برداشته است. به گزارش Gizmochina، گوشی ZTE Libero 5G II به زودی قرار است از طریق اپراتور Y! روانه بازار ژاپن شود. این دستگاه، دارای نمایشگری نسبتاً بزرگ، پشتیبانی از اینترنت 5G و استاندارد ضد آبی است.

مشخصات فنی و قیمت گوشی ZTE Libero 5G II

با ورود به جزئیات، ماژول دوربین اصلی سه گانه این گوشی، متشکل از سنسورهای ٢+٨+١۶ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض است. این دوربین، با ویژگی‌های نرم افزاری مانند Super Night Mode و Background Blur Shooting همراه شده است. در قاب جلویی این گوشی، از نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD تعبیه شده است. در بالای این نمایشگر، حفره نمایشگر مرکزی دیده می‌شود. تراشه استفاده شده در این گوشی، Dimensity 700 با لیتوگرافی ۷ نانومتری است.

کمپانی ZTE برای این گوشی، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته است. حسگر تشخیص اثرانگشت هم بر روی فریم دستگاه واقع شده است. به گفته ZTE، این دستگاه، قیمت مناسبی دارد. همچنین به دلیل عرضه در ژاپن، استانداردهای IPX7 و IPX5 و IP5X به آن اعطا شده‌اند تا این گوشی ضد آب و گرد و غبار باشد. همچنین گوشی ZTE Libero 5G II از eSIM پشتیبانی می‌کند.

همچنین این موبایل از درگاه type-c پشتیبانی میکند و ظرفیت باتری این دستگاه نیز ٣,٩٠٠ میلی آمپر ساعت است. این گوشی از سیستم‌های پرداخت هوشمند ژاپن نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین هنوز هیچ جزئیاتی از عرضه این گوشی به سراسر دنیا مشخص نشده است.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره گوشی ZTE Libero 5G II چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر