;
coinex

پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon) در سال 2021، 2022 و سال های بعد

ارز دیجیتال ماتیک یکی از موارد جذاب در بازار رمزارزهاست. امروز بیشتر درباره پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon) صحبت خواهیم کرد. با ما باشید.

بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده‌ای وجود دارند که در طی این روند صعودی 2021 به بالاترین حد خود رسیده اند. در مقابل، برخی از ارزهای دیجیتال نیز کاهش قیمت داشتند.

بنابراین، بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران کریپتو در مورد اینکه آیا زمان نگهداری یا فروش کریپتو با قیمت مناسب فرا رسیده است سردرگم هستند. این مسئله برای ارز دیجیتال ماتیک به‌طورکلی برای آینده توکن Polygon نیز صادق است.

علاوه بر این، اخیراً بازار کریپتو در یک حرکت نزولی قرار دارد و اکثر ارزهای دیجیتال درحال از دست دادن سود قبلی خود هستند. آیا سناریو مشابه قرار است برای ماتیک نیز اتفاق افتد؟

در این مقاله علاوه‌بر پاسخ به این پرسش درباره پیش‌ بینی قیمت ارز دیجیتال ماتیک ، آینده ارز دیجیتال Polygon و دیگر موارد مرتبط بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon)

Polygon اولین پلتفرم با تنظیم مناسب و  آسان برای مقیاس بندی اتریوم و توسعه زیرساخت است. عنصر اصلی آن Polygon SDK است که درواقع یک چارچوب ماژولار و منعطف از ساخت انواع مختلف برنامه‌ها را فراهم می‌آورد. در ادامه مقاله بیشتر درباره این رمزارز، پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon) و آینده توکن Polygon صحبت خواهیم کرد.

ارز ماتیک چیست؟

پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon)

همانطور که گفته شد ماتیک یک پلتفرم براساس مقیاس بندی اتریوک است که چارچوبی مناسب را برای توسعه انواع مختلف برنامه‌ها و اپ‌ها فراهم می‌آورد.

MATIC، توکن بومی Polygon، یک توکن ERC-20 بر اساس بلاک چین اتریوم است. علاوه بر این، توکن‌ها برای خدمات پرداخت در Polygon و به عنوان ارز تسویه حساب بین کاربرانی که در بازار Polygon فعالیت می کنند، استفاده می شود.

اکنون پس از صحبتی مختصر درباره چیستی این ارز دیجیتال، در ادامه مقاله پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon) به صحبت درباره وضعیت کنونی بازار این رمزارز خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

وضعیت فعلی بازار ماتیک

تا زمان نگارش این مقاله قیمت Polygon 1.88 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 1,283,651,241 دلار معامله بوده است. قیمت MATIC در 24 ساعت گذشته 4.16 درصد کاهش را تجربه کرده است. اگرچه ما اکنون شاهد کاهش قیمت این رمزارز هستیم اما نمی‌توان آینده توکن Polygon را به این کاهش قیمت موقتی محدود کرد.

علاوه بر این، MATIC دارای منبع گردش جریان 6.78B است. در حال حاضر، برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای MATIC عبارتند از Binance، OKEx، FTX، CoinTiger وMandala Exchange.

اکنون پس از صحبت درباره وضعیت فعلی بازار ماتیک می‌خواهیم در ادامه بحث پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ماتیک میخواهیم درباره تحلیل فنی قیمت این رمزارز در سال 2021 صحبت نماییم. نوشتار در ادامه دنبال نمایید.

تحلیل قیمت ماتیک در سال 2021

Polygon یک استارت آپ اتریوم است که به دنبال پایان دادن به مشکلاتی است که شبکه اتریوم را مختل می کند. علاوه بر این، دو مشکل مهمی که بلاک چین اتریوم با آن مواجه است، یعنی کارمزد تراکنش های بالا و زمان کند تراکنش اهدافی است که این بستر ادعای رفع آن را دارد..

آیا توسعه و تغییرات اخیر در بلاک چین MATIC به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال کمک می کند؟ پاسخ این پرسش را می‌توان با توجه به نمودار زیر پاسخ داد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon)

همانطور که از نمودار بالا مشخص است، در ابتدای ماه جاری، MATIC از روند نزولی به حالت گاو نر (روند افزایشی) برگشت. حجم معاملات بالایی در این مدت اتفاق افتاد. علاوه بر این، در بازه زمانی روزانه، MATIC یک الگوی اسکالوپ صعودی را نشان می‌دهد.

به طور معمول، این الگو با یک روند صعودی همراه است، اما مواردی وجود دارد که می تواند تغییر کند و به یک روند نزولی تبدیل شود. در واقع شکل گیری این الگو در نمودار فوق طی یک ماه گذشته صورت گرفته است.

پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon)

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبیRSI  در 64.29 است، که به این معنی است که MATIC در حال حاضر در وضعیت خرید بیش از حد است. در نتیجه، ممکن است در هر زمان معینی منجر به برگشت قیمت شود. اجازه دهید به میانگین متحرک ساده SMA  و میانگین متحرک نمایی (EMA) MATIC نیز نگاهی بیاندازیم.

پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon)

MATIC یکی از ارزهای دیجیتال بالقوه امسال است. از ابتدای سال 2021، قیمت MATIC شاهد حرکات صعودی بسیاری بوده است که بالاتر از قیمت قبلی است. علاوه بر این، این موارد بلافاصله با نوسانات و اصلاحات همراه است. همچنین، برخی از کارشناسان کریپتو پیش‌بینی می‌کنند که ماه مارس فصل آلت‌کوین‌ها خواهد بود.

این شواهد اگرچه هنوز کافی نیست اما می‌توان انتظار داشت که آینده ارز دیجیتال Polygon مثبت خواهد بود. اکنون پس از صحبت درباره تحلیل قیمت ارز ماتیک در سال 2021، قصد داریم در ادامه بحث پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon) درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ماتیک در سال 2021 صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

پیش بینی قیمت ماتیک در سال 2021

در حال حاضر، MATIC جایگاه 19 را در CoinMarketCap دارد. در واقع، قیمت MATIC پس از لیست Coinbase Pro در تاریخ 18 می 2021 به بالاترین قیمت تاریخش یعنی 2.68 دلار رسید. علاوه بر این، به حجم معاملات 24 ساعته بیش از 1276 میلیون دلار نیز رسید.

آیا این عملکرد بازار برای MATIC برای حفظ موقعیت صعودی خود در سال 2021 کافی است؟ اکنون در ادامه بیشتر درباره پیش بینی قیمت ماتیک در سال 2021 صحبت خواهیم کرد.

پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon)

در سناریوی کوتاه‌مدت تا میان‌مدت ماتیک باید از سطح اصلاحی 2.72 دلار عبور کند. برای انجام این کار، باید پشتیبانی بیشتری در سطح Fib در 2.26 دلار ایجاد کند. در غیر این صورت، خرس‌ها (حالت نزولی بازار) ممکن است دست برتر را به دست آورند و MATIC را به قلمرو خود بکشانند.

در همین حال، پیش‌بینی بلندمدت قیمت MATIC  برای سال 2021 صعودی است. حتی بیشتر از این، احتمال بالایی برای رسیدن به بالاترین رکورد جدید در سال جاری دارد. با این حال، این تنها در صورتی اتفاق می افتد که از تعدادی مقاومت های روانی عبور کند. با اینحال می‌توان به آینده ارز دیجیتال Polygo بسیار امیدوار بود.

اکنون پس از صحبت درباره پیش بینی قیمت ماتیک در سال 2021 ، قصد داریم در ادامه بحث پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon) درباره همین امر در سال 2022 صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Polygon در سال 2022

اگر این روند صعودی ادامه یابد، MATIC تا پایان سال 2022 به 7.5 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، نیمه اول سال 2022 رشد سریع تا حدود 8 دلار پیش بینی پذیر است..

سپس این افزایش مقداری کاهش خواهد یافت، اما هیچ سقوط عمده ای انتظار نمی رود. بنابراین ادعای بیجایی نخواهد بود اگر بگوییم آینده ارز دیجیتال Polygon مثبت است.

پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon)

اکنون پس از صحبت درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Polygon در سال 2022 می‌خواهیم در ادامه بحث پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon) درباره همین موضوع در سال 2023 صحبت کنیم. برای دانستن تمام جزئیات من‌باب این رمزارز تا پایان ما را همراهی نمایید.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Polygon در سال 2023

اگر MATIC سطح پشتیبانی را در حدود 200-MA نگه دارد، خریداران زمان و ثبات کافی خواهند داشت تا ماموریت حمله بعدی را در سطح حیاتی 12 دلار انجام دهند. که این امر مانع از سقوط می‌گردد.

اگرچه این امر کمی به شانس وضعیت بازار بازمی‌گردد اما همچنان امیدواری درباره آینده ارز دیجیتال Polygon بسیار بالا است. اکنون در ادامه بحث پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon) می‌خواهیم درباره پیش بینی قیمت این رمزارز در سال 2024 صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

پیش‌بینی قیمت ارز ماتیک در سال 2024

با توجه به آخرین به‌روزرسانی‌ها، پیشرفت‌ها، پیش‌بینی قیمت MATIC و پیش‌بینی‌های پروژه جدید پلتفرم، سرمایه‌گذاران MATIC می‌توانند انتظار مشارکت‌ها و ادغام‌های زیادی را در حدود سال 2024 داشته باشند. قیمت این رمزارز در سال 2024 می‌تواند به 20 دلار نیز حتی برسد.

پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon)

اکنون پس از صحبت درباره پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon) در سال 2024 می‌خواهیم درباره پیش‌بینی قیمت این رمزارز در سال 2025 به صحبت بپردازیم. ما را لطفا در ادامه همراهی نمایید.

پیش‌بینی قیمت ارز ماتیک در سال 2025

در چهار سال آینده، قیمت MATIC می تواند تا 35 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح برای MATIC چندان دشوار نیست زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد.

این امر نشان می‌دهد که MATIC طبق پیش‌بینی، احتمال بالایی برای رسیدن به ATH جدید در پنج سال آینده را دارد. اکنون در ادامه بحث پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon) می‌خواهیم درباره پیش‌بینی انجام شده توسط وب‌سایت معتبر دیجیتال کوین پرایس صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش‌بینی دیجیتال کوین پرایس از قیمت ماتیک در پنج‌سال آینده

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده توسط کارشناسان وب‌سایت دیجیتال کوین پرایس، ارز ماتیک در سال 2021 با قیمت میانگین 2.5 دلار به پایان خواهد برد. این قیمت در سال 2022 3 دلار، در سال 2023 3.65 دلار، در سال 2024 4.51 دلار و در سال 2025 5.22 دلار خواهد بود.

اکنون پس از صحبتی مفصل درباره پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon) می‌خواهیم درباره مزایا و معایب این رمزارز به صحبت بپردازیم. برای آشنایی کامل و جامع از ماتیک ما را در ادامه نوشتار دنبال نمایید.

مزایا و معایب ارز دیجیتال ماتیک

پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon) در سال 2021

Polygon، که قبلاً شبکه Matic بود، یک سرمایه گذاری پایدار توسط علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده است. هر کسی که به اتریوم و مجموعه پروژه‌های آن علاقه دارد احتمالاً به Matic علاقه دارد.

این یک سازمان با ساختار خوب است که اهداف روشنی در مورد گسترش مقیاس پذیری بلاک چین اتریوم و دسترسی بیشتر به ارزهای دیجیتال برای عموم دارد. اگر پروژه به گام های رو به جلو ادامه دهد، موفقیت آنها اجتناب ناپذیر است و در نتیجه دارندگان Matic به طور قابل توجهی سود خواهند برد.

سرمایه گذاری یک فعالیت تمام وقت است که افراد را ملزم می کند تا قبل از ارتکاب، ریسک ها و بازده های احتمالی را تجزیه و تحلیل کنند. با این حال، در دنیای کریپتو، عدم قطعیت های متعدد قیمت سکه های کریپتو را شکل می دهد. بنابراین، حتی برای یک حرفه ای باتجربه، پیش بینی دقیق قیمت یک سکه تنها بر اساس اقدامات تاریخی قیمت، چالش برانگیز است.

با این حال، برای اینکه یک فرد بتواند بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری خود کسب کند، باید ریسک کند. در اینجا، برخی از مزایای سرمایه گذاری در اکوسیستم Polygon را مورد بحث قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

مزایا سرمایه‌گذاری در ماتیک

  • راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری جدیدی برای اکوسیستم اتریوم ارائه می‌کند، آینده روشنی را تضمین می‌کند و به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت انجام دهند.
  • از آنجایی که 67 درصد از توکن ها در حال حاضر در گردش هستند و انتظار می رود حداکثر عرضه تا دسامبر 2022 محقق شود، این سکه پتانسیل رشد بسیار زیادی را در سال 2022 و پس از آن ارائه دارد و به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا سود بیشتری کسب کنند.
  • Matic امکان اتصال شبکه‌های بلاک چین را فراهم می کند، یک راه حل مقیاس پذیر که سرمایه گذاران را از عملکرد آینده Matic اطمینان می دهد.
  • Polygon توسط یک جامعه قوی از توسعه دهندگان پشتیبانی می شود که از عملکرد خوب پروژه و در نتیجه حفظ و افزایش سطح قیمت Matic اطمینان می دهد.

 

معایب سرمایه گذاری در ماتیک

  • اخیراً شبکه Polygon هک شد و عاملان آن با میلیون ها توکن Matic از بین رفتند. این هک یک پرچم قرمز بزرگ برای سرمایه گذاران بود زیرا نشان می دهد که شبکه آنقدر که باید امن نیست.
  • هر ارز دیجیتال نوسانی را تجربه می کند. با این حال، در هنگام معامله، گاهی اوقات سکه های کریپتو افت شدید قیمت را تجربه می کنند که ممکن است به سبد سهام فرد آسیب برساند. از آنجایی که Matic قبلاً با Avalance، Polkadot و Cosmos رقابت می کند، مشخص نیست چه کسی برنده مسابقه خواهد بود. بنابراین، برای افق زمانی طولانی، سرمایه گذاران باید مراقب باشند و بدانند چه زمانی باید خارج شوند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

جمع‌بندی

پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon)

Polygon (Matic) قبلاً به عنوان شبکه Matic شناخته می شد و در بلاک چین اتریوم برای حل مشکلات مقیاس پذیری که اتریوم با آن مواجه بود توسعه یافت.

شبکه Matic از Polygon SDK منحصر به فرد خود برای ایجاد برنامه های غیرمتمرکز تعاملی بر روی پلت فرم DeFi استفاده می کند. هر دو فریم ورک PoS و پلاسما را در هسته خود ترکیب می کند و روی لایه دو اتریوم اجرا می شود.

Polygon با موفقیت بلاک چین محدود اتریوم را به یک شبکه بلاک چین باز تبدیل می کند که توسط بسیاری قابل استفاده است. در اصل، اتریوم را به عنوان اینترنت بلاک چین ثابت می کند.

پروژه Polygon (Matic) به طرق مختلف از بلاک چین از قبل تأسیس شده اتریوم بهره می برد. اولاً، هر پروژه بلاک چین به یک زیرساخت امنیتی امن نیاز دارد، شبکه Matic از مجموعه ای از ویژگی های اتریوم مانند یک جامعه فعال و پر جنب و جوش، سیستم های امنیتی مستقر و شفافیت بهره می برد.

در شبکه Polygon، تراکنش ها با استفاده از سکه Matic تسویه می شوند. قیمت Matic در طول سال ها افزایش یافته است و علاقه علاقه مندان به ارزهای دیجیتال را برانگیخته است. فناوری Polygon کارایی را در بلاک چین اتریوم بهبود بخشیده است.

هم اکنون، Polygon دارای 65000 تراکنش در ثانیه در زنجیره جانبی خود است. به طور مشابه، میانگین زمان تایید بلوک قابل توجه دو ثانیه در هر تراکنش را به دست آورده است.

MATIC آینده درخشانی در سال 2021 پیش رو دارد. با پیشرفت های مداوم در اکوسیستم MATIC و همچنین در کل بازار ارزهای دیجیتال، ممکن است شاهد رسیدن MATIC به ارتفاعات جدیدی باشیم.

ما تلاش کردیم در این مقاله درباره تمام این موارد به صورت جزئی صحبت کرده تا سرمایه‌گذاران در بازار رمزارزها بیشتر و دقیق‌تر با ماتیک آشنا سازیم. همانطور که احتمالا خودتان مشاهده کردید.

ما امروز به طور مفصل درباره پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon) ، آینده ارز دیجیتال Polygon و دیگر جزئیات مربوط صحبت کردیم. امیدواریم که توانسته باشیم کمکی به شما در این جهت برسانیم. اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: digitalcoinprice, coinquora

نظر شما در خصوص پیش بینی قیمت ارز ماتیک (Polygon) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر